Stora Enso de Hoop Eerbeek

Alles perfect geregeld en een goede uitleg.

Uw beoordeling

Zeer goed,kan niet beter.

Stora Enso De Hoop

Onafhankelijk financieel adviseurs hebben voor mij persoonlijk goede en duidelijke hulp en adviezen gegeven.

Uw beoordeling

De hulp en de daarbij behorende adviesgesprekken waren zeer duidelijk en van grote waarde om inzicht te krijgen in mijn financiële situatie na ontslag. Het contact met Daniël Rademakers was heel... De hulp en de daarbij behorende adviesgesprekken waren zeer duidelijk en van grote waarde om inzicht te krijgen in mijn financiële situatie na ontslag. Het contact met Daniël Rademakers was heel goed. Vragen werden altijd beantwoord en er werd altijd tijd vrijgemaakt.

Bianca Behrmann

Sven is een fijne vent, weet waar hij het over heeft en bijt zich erin vast.

Uw beoordeling

Ben heel erg tevreden met de hulp die ik van Sven heb gehad

Niloufar Wafa

Zeer professional geholpen door Neshat Tamkin

Uw beoordeling

Ik ben ontzettend tevreden over de service van mevrouw Neshat Tamkin van juristen arbeidsrecht Nederland. Het was een fijne en persoonlijke begeleiding omrent mijn VSO. Mevrouw Tamkin reageerde snel... Ik ben ontzettend tevreden over de service van mevrouw Neshat Tamkin van juristen arbeidsrecht Nederland. Het was een fijne en persoonlijke begeleiding omrent mijn VSO. Mevrouw Tamkin reageerde snel op mails en ik kreeg antwoord op al mijn vragen. Dankzij haar deskundigheid heb ik VSO met gerust hart getekend en het heeft mij meer opgeleverd dan geboden was. Nogmaals bedankt Tamkin Neshat.

Lyda Scheers

Van het begin tot einde uitstekend geholpen door Tara de Rijke

Uw beoordeling

Ze hebben echt alles voor je gedaan daardoor een veel beter resultaat als dat ik het zelf had moeten doen. Ben dik tevreden en raad ze ook zeker aan.

Herman van Dalen

Sven de Brouwer heeft mij uitstekend geholpen en adequaat gereageerd op mijn vraag

Uw beoordeling

Uitstekend, heb het hierdoor steeds beter begrepen

Bas

Tara is een zeer professionele, bekwame en empathische arbeidsjurist die heeft gezorgd voor een eerlijke uitkomst.

Uw beoordeling

Tara, dank voor alle goede zorgen. Jouw professionaliteit en bekwaamheid, gepaard met jouw inlevingsvermogen hebben vertrouwen geschept voor mij in dit stressvolle proces. Ik voelde me goed gesteund... Tara, dank voor alle goede zorgen. Jouw professionaliteit en bekwaamheid, gepaard met jouw inlevingsvermogen hebben vertrouwen geschept voor mij in dit stressvolle proces. Ik voelde me goed gesteund en ben tevreden met de uitkomst. Je was makkelijk bereikbaar, antwoordde snel en nam altijd de tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Kortom, een top service!

Vicky

Zeer professioneel geholpen door Tara

Uw beoordeling

Ik ben ontzettend tevreden over de service van Tara van Juristen Arbeidsrecht Nederland. In een voor mij onzekere tijd stond ze altijd voor me klaar, kreeg ik snel en volledig antwoord op mijn... Ik ben ontzettend tevreden over de service van Tara van Juristen Arbeidsrecht Nederland. In een voor mij onzekere tijd stond ze altijd voor me klaar, kreeg ik snel en volledig antwoord op mijn vragen en werd alles uiterst professioneel afgehandeld. Ik kan haar diensten absoluut aanraden!

M. Taal

Goed en correct bijgestaan met tevreden resultaat

Uw beoordeling

Bas Wielink van Juristen Arbeidsrecht Nederland heeft mij goed bijgestaan. Samenwerking was fijn. Communicatie en advies helder. Gemaakte afspraken werden altijd uiterst correct nagekomen. Ben... Bas Wielink van Juristen Arbeidsrecht Nederland heeft mij goed bijgestaan. Samenwerking was fijn. Communicatie en advies helder. Gemaakte afspraken werden altijd uiterst correct nagekomen. Ben tevreden met het bereikte resultaat.

J.A. Verhagen

Mr. T de Rijke heeft binnen een week het gewenste resultaat behaald

Prima, snel en doeltreffend