Roos Willems

Snel, adequaat gehandeld, zeer vriendelijk en iets vragen was hem nooit te veel.

Oosterbeek

Uw beoordeling

Fijne ervaring en afhandeling van mijn vraag en mijn probleem. Ik zou Ronald aan iedereen kunnen aanbevelen. Je voelt je echt gehoord en het was een hele persoonlijke benadering, wat echt een goed... Fijne ervaring en afhandeling van mijn vraag en mijn probleem. Ik zou Ronald aan iedereen kunnen aanbevelen. Je voelt je echt gehoord en het was een hele persoonlijke benadering, wat echt een goed gevoel gaf. Naast zijn vriendelijkheid, had ik echt het gevoel dat ik op Ronald kon rekenen, alles werd snel en adequaat geregeld. Waardoor we de zaken snel en goed konden afronden. Ronald, jij krijgt van mij een dikke 10! Nogmaals bedankt!

K. Nieuweveen

Laag drempelig en betaalbaar juridisch advies/bijstand door betrokken en professionele juristen

Zuid Holland

Uw beoordeling

Op advies van het Juridisch loket contact opgenomen met het Juridisch centrum, omdat ik advies wilde over de Vaststellingsovereenkomst die ik van mijn werkgever had ontvangen.

Het...

Het eerste contact kwam zeer snel tot stand en kreeg ik na het inzenden van alle stukken grondig advies. Vervolgens vond ik het gezien de ingewikkelde materie en de voor mij stressvolle periode het fijn dat ik de gehele communicatie en afhandeling over kon dragen aan een jurist van het Juridisch centrum, de heer mr R van der Sanden.

Ik kan niet anders zeggen dan dat hij het snel, betrokken en professioneel heeft opgepakt en afgehandeld. Afspraken en (terugbel)beloftes worden keurig nagekomen wat ik als heel prettig heb ervaren. Op deze manier had ik goed inzage in de voortgang, maar gaf mij ook het gevoel betrokken te zijn bij de afhandeling. Ook de vooraf gestelde afhandelingstijd van 2 weken tot max 4 weken heeft hij waargemaakt.

In eerste instantie was ik sceptisch, omdat ik eigenlijk geen idee had met wie ik in zee ging. Maar de heer Van der Sanden verdient een en al lof! Mocht ik ze ooit nog eens nodig hebben, wat ik niet hoop, dan weet ik ze zeker weer te vinden!

Emiel

Een zeer goede ondersteuning in een lastig proces.

Amsterdam

Uw beoordeling

Het Juridisch Centrum heeft een zeer welkome rol gespeeld in een vervelend proces, zowel als buffer tussen mijn werkgever en mijzelf, en als 'juridisch geweten'.
Daarnaast was de overvloed aan...
Daarnaast was de overvloed aan ervaring die het Juridisch Centrum heeft met dit soort situaties onmisbaar naast mijn eigen n=1 ervaring.

S. van der Spek

Goede, snelle hulp

Noord-Brabant

Uw beoordeling

Bij het eerste contact krijg je snelle reactie met heldere instructies. Op de momenten dat en beoordeling of advies nodig is, wordt dit snel en uitgebreid gedaan. Heel heldere uitleg bij alles en... Bij het eerste contact krijg je snelle reactie met heldere instructies. Op de momenten dat en beoordeling of advies nodig is, wordt dit snel en uitgebreid gedaan. Heel heldere uitleg bij alles en opvolging per e-mail.

Marvin

Goed en professioneel bijgestaan

Amsterdam

Uw beoordeling

Aan te raden snelle reactie snel schakelen

Carin Junte

Zeer tevreden over het adequaat oplossen van de zaak

Elburg

Uw beoordeling

Ik stond voor het feit dat mijn werkgever van mij afwilde middels een VSO, aangezien ik mijn licht wilde laten schijnen over zijn voorstel ben ik via Google terecht gekomen bij Roelant. Ik kan niet... Ik stond voor het feit dat mijn werkgever van mij afwilde middels een VSO, aangezien ik mijn licht wilde laten schijnen over zijn voorstel ben ik via Google terecht gekomen bij Roelant. Ik kan niet anders zeggen dan dat de samenwerking heel prettig is verlopen, zelf was ik niet zover gekomen. Ik zou Roelant zéker aanraden!

Antonio

Professioneel en met medeleven bijgestaan in moeilijke periode.

Den Haag/ Zuid-Holland

Uw beoordeling

Iris, je hebt mij zeer goed geholpen tijdens een arbeidsconflict met mijn vorige werkgever. Niet alleen ben je heel vakbekwaam, maar ben je ook een fijn luisterend oor, en dat is toch ook heel... Iris, je hebt mij zeer goed geholpen tijdens een arbeidsconflict met mijn vorige werkgever. Niet alleen ben je heel vakbekwaam, maar ben je ook een fijn luisterend oor, en dat is toch ook heel belangrijk als je door zijn moeilijke fase gaat in je leven. Ik wil je hiervoor erg bedanken en als mensen een goede jurist zoeken, dan zal ik je van harte aanbevelen. Mvg, Antonio.

Professioneel geholpen

Almere

Uw beoordeling

Ik ben goed geholpen in deze hectische periode. Voor in de toekomst zal ik zeker weer aankloppen als ik een geschil ervaar op het werk.

Ciska

Wanneer je juridische hulp nodig heb is dit geen fijn moment tot dat ik op een zeer fijne/ professionele wijze ben bij gestaan.

Groningen stad

Uw beoordeling

Ik ben op een fijne manier bij gestaan in deze moeilijke periode. Ik zal ze iedereen aanraden die juridische hulp nodig heeft. Alles is vanaf het begin duidelijk en ik werd telefonisch van alles op... Ik ben op een fijne manier bij gestaan in deze moeilijke periode. Ik zal ze iedereen aanraden die juridische hulp nodig heeft. Alles is vanaf het begin duidelijk en ik werd telefonisch van alles op de hoogte gehouden toen ik het uit handen heb gegeven.

Ylan Fecker

Ik ben zeer goed geholpen door een erg vriendelijk en behulpzame jurist.

Berkel-Enschot, Noord-Brabant

Uw beoordeling

Ik voelde mij vanaf het eerste contactmoment al op mijn gemak. De communicatie was duidelijk en het advies viel in lijn met mijn verwachting. Ondanks dat ik niet direct actie ondernam, werd er met... Ik voelde mij vanaf het eerste contactmoment al op mijn gemak. De communicatie was duidelijk en het advies viel in lijn met mijn verwachting. Ondanks dat ik niet direct actie ondernam, werd er met geduld gereageerd en kwamen we samen tot een actieplan. Er werd steeds gecheckt of alles goed was gegaan en of er meer hulp nodig was. Al met al een heel fijne ervaring!