Ronald M.

Ik ben in het ontslag traject uitstekend bijgestaan door Roelant. Het contact heeft me de veel houvast gegeven en op de momenten dat dat nodig was onzekerheid weg gehaald. Ik raad juridisch centrum... Ik ben in het ontslag traject uitstekend bijgestaan door Roelant. Het contact heeft me de veel houvast gegeven en op de momenten dat dat nodig was onzekerheid weg gehaald. Ik raad juridisch centrum voor ontslqg en arbeidsrecht dan ook ten zeerste aan.

Roermond

Mina Cornelissen

Deskundige hulp en zeer fijne communicatie!

Diemen

Uw beoordeling

Na een nare ervaring met mijn werkgever heb ik contact gezocht voor juridische advies. Wat ik heel fijn vond is dat er vrijwel direct iemand klaar stond om mij te helpen. Zo kwam ik in contact met... Na een nare ervaring met mijn werkgever heb ik contact gezocht voor juridische advies. Wat ik heel fijn vond is dat er vrijwel direct iemand klaar stond om mij te helpen. Zo kwam ik in contact met Iris, zij heeft mij bijgestaan en zeer goed geholpen in het hele proces. Ik ben tevreden met de uitkomst en ben erg tevreden met de manier hoe zij zich vastbeet in de zaak. Nogmaals bedankt Iris!

Arjan van der Spoel

Zeer prettig, constructief, zacht maar inhoudelijk sterk contact.

Hoorn

Uw beoordeling

Iris van het Juridisch centrum heeft mij bijgestaan bij onderhandelingen met mijn werkgever. Zij doet wat ze zegt een zegt wat ze doet. Op momenten dat de zaak voor mij emotionele lading kreeg,... Iris van het Juridisch centrum heeft mij bijgestaan bij onderhandelingen met mijn werkgever. Zij doet wat ze zegt een zegt wat ze doet. Op momenten dat de zaak voor mij emotionele lading kreeg, hield zij de rust en het overzicht. Ik kreeg bij ieder contact het gevoel dat zij volledig de tijd voor mij nam. Wanneer Iris iets beloofd, komt ze de belofte na. Ik voelde mij volledig ontzorgt.

Petra

Geweldige advocaat!

Zuid-Holland

Uw beoordeling

Ronald Smits, mijn dank en waardering is héél groot!
Je hebt mij bijgestaan tijdens een zeer nare periode!!
Je luistert ècht, handelt erg snel, professioneel en met veel empathie. Ronald Smits, mijn dank en waardering is héél groot!
Je hebt mij bijgestaan tijdens een zeer nare periode!!
Je luistert ècht, handelt erg snel, professioneel en met veel empathie.
Concreet / duidelijke uitleg in Jip en Janneke taal, heel helder voor een leek als ik en je reageert altijd héél snel.
Dit alles gaf mij veel vertrouwen!
Zonder twijfel stuur ik mensen die problemen met een werkgever hebben, dan ook direct naar je toe.

Goed en snel geholpen met een bevredigend resultaat.

Zuid-Holland

Uw beoordeling

De medewerkers van het Juridisch Centrum hebben een luistrend oor en gaan direct met jouw zak aan de slag. Gezien hun ervaring weten ze direct hoe ze een zaak goed moeten behandelen.

Snelle reactie, meedenkend en volhoudend

Vlaardingen

Uw beoordeling

Ik ben erg tevreden over de communicatie; hele snelle actie èn reactie. Altijd goed bereikbaar

Zeer heldere en vooral snelle communicatie.

Noord-Brabant

Uw beoordeling

Zaakwaarnemer zat bovenop mijn dossier en gaf op elk moment duidelijk aan wat de mogelijkheden waren en waarom. Uiteindelijk tevreden met het resultaat.

Goede behandeling met uiteindelijk het behalen van het gewenste resultaat.

Gelderland

Uw beoordeling

Je merkt direct dat ze vaker dit soort zaken hebben gedaan. Afspraken worden duidelijk op papier gezet, er is een goede communicatie waarbij ook goed en snel wordt teruggekoppeld. Zeer tevreden.

Roos Willems

Snel, adequaat gehandeld, zeer vriendelijk en iets vragen was hem nooit te veel.

Oosterbeek

Uw beoordeling

Fijne ervaring en afhandeling van mijn vraag en mijn probleem. Ik zou Ronald aan iedereen kunnen aanbevelen. Je voelt je echt gehoord en het was een hele persoonlijke benadering, wat echt een goed... Fijne ervaring en afhandeling van mijn vraag en mijn probleem. Ik zou Ronald aan iedereen kunnen aanbevelen. Je voelt je echt gehoord en het was een hele persoonlijke benadering, wat echt een goed gevoel gaf. Naast zijn vriendelijkheid, had ik echt het gevoel dat ik op Ronald kon rekenen, alles werd snel en adequaat geregeld. Waardoor we de zaken snel en goed konden afronden. Ronald, jij krijgt van mij een dikke 10! Nogmaals bedankt!

K. Nieuweveen

Laag drempelig en betaalbaar juridisch advies/bijstand door betrokken en professionele juristen

Zuid Holland

Uw beoordeling

Op advies van het Juridisch loket contact opgenomen met het Juridisch centrum, omdat ik advies wilde over de Vaststellingsovereenkomst die ik van mijn werkgever had ontvangen.

Het...

Het eerste contact kwam zeer snel tot stand en kreeg ik na het inzenden van alle stukken grondig advies. Vervolgens vond ik het gezien de ingewikkelde materie en de voor mij stressvolle periode het fijn dat ik de gehele communicatie en afhandeling over kon dragen aan een jurist van het Juridisch centrum, de heer mr R van der Sanden.

Ik kan niet anders zeggen dan dat hij het snel, betrokken en professioneel heeft opgepakt en afgehandeld. Afspraken en (terugbel)beloftes worden keurig nagekomen wat ik als heel prettig heb ervaren. Op deze manier had ik goed inzage in de voortgang, maar gaf mij ook het gevoel betrokken te zijn bij de afhandeling. Ook de vooraf gestelde afhandelingstijd van 2 weken tot max 4 weken heeft hij waargemaakt.

In eerste instantie was ik sceptisch, omdat ik eigenlijk geen idee had met wie ik in zee ging. Maar de heer Van der Sanden verdient een en al lof! Mocht ik ze ooit nog eens nodig hebben, wat ik niet hoop, dan weet ik ze zeker weer te vinden!