anoniem

Ik ben geweldig goed bijgestaan, vakkundig en adequaat

Zuid-Holland

Uw beoordeling

Ik ben super tevreden met de begeleiding en hulp die ik heb gekregen. Er wordt snel gereageerd, je krijgt op al je vragen antwoord, de onderhandeling is goed verlopen. Zeer blij dat ik het Juridisch... Ik ben super tevreden met de begeleiding en hulp die ik heb gekregen. Er wordt snel gereageerd, je krijgt op al je vragen antwoord, de onderhandeling is goed verlopen. Zeer blij dat ik het Juridisch Centrum heb ingeschakeld, het heeft behoorlijk wat stress bij me weggenomen. Ik ben Roelant van der Sanden en Joris van Vliet zeer dankbaar en kan een ieder dit bedrijf aanraden.

R

Snelle service en communicatie

Hoofddorp

Uw beoordeling

Ik ben goed geholpen en goed advies gekregen

Hele goede juridische hulp.

Friesland

Uw beoordeling

Zelf wist ik niet meer wat ik kon doen wat betreft mijn conflict met werkgever. Uiteindelijk kwam ik bij het Juridisch Centrum terecht. Na enige twijfel was ik al snel overtuigd dat Lesley-Ann mij... Zelf wist ik niet meer wat ik kon doen wat betreft mijn conflict met werkgever. Uiteindelijk kwam ik bij het Juridisch Centrum terecht. Na enige twijfel was ik al snel overtuigd dat Lesley-Ann mij goed zou kunnen helpen door het advies dat ze aan mij gaf. Alles is heel goed opgelost en de communicatie verliep ook erg soepel. Aanrader!

Een tevreden persoon

Kundig advies, korte lijnen en goed bereikbaar

Friesland

Uw beoordeling

Zeer tevreden over Ronald, kundig, komt afspraken na en altijd goed bereikbaar voor advies en overleg

Joyce Geraedts

Super!!

Roermon/Limburg

Uw beoordeling

Ben super geholpen door Ronald. Ondanks dat de communicatie via mail en telefoon verliep was het net of ik persoonlijk op kantoor werd geholpen. Snel, duidelijk en deskundig!

Daniel

Dit Juridisch Centrum, haar medewerkers en Roelant van der Sanden in het bijzonder, hebben mij perfect bijgestaan.

Almere

Uw beoordeling

Een aanrader als je met ontslag of conflict temaken hebt met je werkgever. Dit Juridisch Centrum, en in het bijzonder de aan mij toegewezen juridisch adviseur Roelant van der Sanden, hebben mij... Een aanrader als je met ontslag of conflict temaken hebt met je werkgever. Dit Juridisch Centrum, en in het bijzonder de aan mij toegewezen juridisch adviseur Roelant van der Sanden, hebben mij perfect bijgestaan.
Als je het zelf niet meer weet en/of de regels niet goed snapt dan geven zij jou duidelijke antwoorden en wordt je perfect geholpen.
Zij nemen jou een hele last van je schouders en nemen voor jou het contact over naar werkgever toe wat voor jou meer rust geeft en de werkgever iemand tegenover zich heeft die weet waarover deze praat en dat helpt zoveel!
Ook de communicatie is perfect, er wordt altijd opgenomen, teruggebeld en/of snel op mail gereageerd.
Ben heel erg goed geholpen en daar bedankt ik Roelant voor.

Je arbeidsrechtelijke probleem is in goede bij het Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht

Rotterdam/ Zuid Holland

Uw beoordeling

Het hele proces vanaf de aanmelding van de ontslagaanzegging tot aan het bereiken van overeenstemming met de werkgever is voor mij soepel verlopen. De stress rondom het proces werd voor mij tot een... Het hele proces vanaf de aanmelding van de ontslagaanzegging tot aan het bereiken van overeenstemming met de werkgever is voor mij soepel verlopen. De stress rondom het proces werd voor mij tot een minimum beperkt. Ook ben ik tevreden over het bereikte resultaat.

Mirjam

Korte lijnen. Goede info

Bussum

Kundig

Eveline

Goede begeleiding en snelle afronding

Amsterdam

Uw beoordeling

Thomas en Ronald waren vanaf het begin heel duidelijk over mogelijkheden en gaven helder advies. Ronald heeft uiteindelijk gezorgd voor een fijne en snelle afhandeling.

EC Brand B.V.

Roelant heeft mij heel goed geholpen, snelle afwikkeling, perfect opgepakt, goed onderhandelt en meer gedaan wat nodig was om een goede vso voor mij te regelen.

Amsterdam