Mari

Ben goed geholpen; contact/advies was goed en duidelijk.

Rotterdam

Uw beoordeling

Ik ben goed geholpen door Ronald Smits bij de afronding van mijn vaststellingsovereenkomst. Fijn contact, duidelijk en snel gegaan. Ben heel tevreden en zou iedereen het Juridisch Centrum voor... Ik ben goed geholpen door Ronald Smits bij de afronding van mijn vaststellingsovereenkomst. Fijn contact, duidelijk en snel gegaan. Ben heel tevreden en zou iedereen het Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht aanbevelen!

Halima Benkhlafa

Vakkundig, toegankelijk en uiterst bekwaam!

Amsterdam

Uw beoordeling

Iris heeft me onlangs bijgestaan bij het afsluiten van een vaststellingsovereenkomst en ik kan haar niet genoeg prijzen voor haar uitmuntende service. Haar professionaliteit, toewijding en... Iris heeft me onlangs bijgestaan bij het afsluiten van een vaststellingsovereenkomst en ik kan haar niet genoeg prijzen voor haar uitmuntende service. Haar professionaliteit, toewijding en deskundigheid hebben me door het hele proces heen geholpen en me gemoedsrust gegeven in een tijd die voor mij erg stressvol was. Iris was niet alleen zeer goed geĆÆnformeerd over alle aspecten van de overeenkomst, maar ze was ook empathisch en begripvol, waardoor ik me altijd gehoord en ondersteund voelde. Haar vermogen om complexe juridische kwesties op een duidelijke en begrijpelijke manier uit te leggen was buitengewoon behulpzaam. Ik ben ontzettend dankbaar voor haar hulp en zou haar zonder aarzeling aanbevelen aan iedereen die juridische bijstand nodig heeft. Bedankt Iris voor je uitzonderlijke dienstverlening

JP

Vakkundig ontzorgd

Groningen

Uw beoordeling

Snel, begrijpelijk en vooral ook menselijk

E.

Goed en duidelijk ondersteuning

Amstelveen

Uw beoordeling

Ik heb een eerste contact gelegd om de situatie uit te leggen en te begrijpen of er onderhandelingsruimte zou zijn. Na dit overleg besloot ik door te gaan en de diensten in te huren. De communicatie... Ik heb een eerste contact gelegd om de situatie uit te leggen en te begrijpen of er onderhandelingsruimte zou zijn. Na dit overleg besloot ik door te gaan en de diensten in te huren. De communicatie was duidelijk, de mogelijkheden werden uitgebreid uitgelegd en ik ben zeer tevreden met het resultaat

Mariska

Onwijs goed geholpen door Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht!

Zoetermeer

Uw beoordeling

Iris de Bruijn van het Juridisch Centrum heeft mij enorm geholpen met de onderhandelingen na mijn ontslag. Als je onverwacht en onterecht ontslagen wordt is dit een emotionele aangelegenheid. Iris... Iris de Bruijn van het Juridisch Centrum heeft mij enorm geholpen met de onderhandelingen na mijn ontslag. Als je onverwacht en onterecht ontslagen wordt is dit een emotionele aangelegenheid. Iris heeft mij ontzettend goed bijgestaan met haar kennis en ervaring. Het was ook heel fijn om het onderhandelingstraject uit handen te kunnen geven, zodat je zelf niet uit emotie reageert. Ik kan het Juridisch Centrum bij iedereen aanraden!

Angelique

Ik ben goed geholpen, heel tevreden!

Heerenveen

Uw beoordeling

Goed, persoonlijk, professioneel juridisch advies gekregen van Ronald, hij gaf vertrouwen, snelle, duidelijke en heldere communicatie.

E.B.

Fijn contact goed advies

Wateringen

Uw beoordeling

Snel geholpen, meegedacht en persoonlijk advies gegeven in mijn situatie. Vriendelijk contact met de heer Smits.

Raymon

Prima ondersteuning door Ronald

Almere/Flevoland

Uw beoordeling

Na (een moeizame) onderhandeling toch nog een mooie VSO kunnen realiseren met mooie voorwaardes

Krista

Duidelijk & daadkrachtig

Noord Holland

Uw beoordeling

Duidelijk en snelle communicatie. Ronald is helder in wat je mag verwachten en houd je op de hoogte van de voortgang.

Wiersma

Iris heeft mij zeer kundig, prettig, open, snel en goed door deze nare situatie heen geholpen!

Gouda

Uw beoordeling

Ik heb Iris gisterenmiddag nog even aan de telefoon gehad om de laatste zaken door te nemen en nog wat vragen te kunnen stellen. Toen Iris al geprezen om haar werk en hoe ze voor mijn belangen op is... Ik heb Iris gisterenmiddag nog even aan de telefoon gehad om de laatste zaken door te nemen en nog wat vragen te kunnen stellen. Toen Iris al geprezen om haar werk en hoe ze voor mijn belangen op is gekomen. Ik ben haar zeer dankbaar, ook omdat zij netjes de tijd neemt om zaken uit te leggen en ze soms nog een keer uit te leggen. De zeer menselijke aanpak boven de zakelijke heb ik als zeer prettig ervaren. Je weet wie je aan de lijn hebt en waarover, maar toch voelde het prettig om met haar de zaken te bespreken. Het eindresultaat is heel goed te noemen, en dat komt mede door haar kennis en kunde... De situatie aangehoord te hebben kon zij zich heel goed in mijn gevoelens verplaatsen en ook dat vond ik erg prettig! Dank je wel Iris!