JW

Adequate en zorgvuldige ondersteuning die mij heeft geholpen en gesterkt in het contact met mijn werkgever.

Nijmegen

Uw beoordeling

Vanaf het eerste contactmoment heeft Iris mij geweldig ondersteund: goed luisteren, aanscherpen, meedenken en direct toepasbaar advies. in eerste instantie kosteloos en daarna zijn er duidelijke... Vanaf het eerste contactmoment heeft Iris mij geweldig ondersteund: goed luisteren, aanscherpen, meedenken en direct toepasbaar advies. in eerste instantie kosteloos en daarna zijn er duidelijke afspraken gemaakt. Ik voelde mij gehoord en begrepen, de kundigheid van Iris maakte dat ik met alle vertrouwen in gesprek ging met mijn werkgever.

Ibrahim

Ik ben top geholpen door Ronald.

IJsselstein

Beste Ronald Smits,

Dankjewel voor alles, je bent super goed in je werk. Ik ben zeer tevreden over je. Ik ben van begin tot eind zeer goed geholpen.

Wendy van Oosterhout

Duidelijke organisatie waar menselijkheid niet uit het oog wordt verloren

Noord brabant

Uw beoordeling

Ik heb de hulpverlening als zeer prettig ervaren. De organisatie is open en toegankelijk en werken vanuit korte lijnen. De juridische ondersteuning is goed verlopen, waarbij het prettig is dat er... Ik heb de hulpverlening als zeer prettig ervaren. De organisatie is open en toegankelijk en werken vanuit korte lijnen. De juridische ondersteuning is goed verlopen, waarbij het prettig is dat er vooraf een duidelijk plan is met veel terugkoppeling momenten.

Jurgen de Vries

Prettige en duidelijke communicatie met een realistisch einddoel voor ogen.

Amsterdam

Uw beoordeling

Zowel het eerste contact waarbij ik op zoek was naar informatie, als de vervolggesprekken in het verdere traject waren erg prettig. Er werd weliswaar aandacht gegeven aan de emoties rondom de... Zowel het eerste contact waarbij ik op zoek was naar informatie, als de vervolggesprekken in het verdere traject waren erg prettig. Er werd weliswaar aandacht gegeven aan de emoties rondom de situatie, maar het werd nergens sentimenteel. Ik waardeerde de zakelijkheid enorm, waarbij het ook mogelijk bleek om zonder omwegen of filters te praten en overleggen. Als ieder contact of iedere afwikkeling zo verloopt als het bij mij ging, wil ik iedereen die te maken heeft met ontslag of vragen heeft over arbeidsrecht, aanraden om contact te zoeken met het Juridisch Centrum. Er zou altijd ruimte moeten zijn voor verbetering, maar eerlijk gezegd kan ik die niet vinden. Voor mij persoonlijk had de ondersteuning van het Juridisch Centrum niet beter gekund, dus kan ik niet anders dan met een hoge beoordeling komen.

Joost

Goed en snel geholpen! Erg tevreden.

Gouda

Uw beoordeling

Door de snelle en gedetailleerde antwoorden van Roelant heb ik deze periode gelukkig relatief snel kunnen afronden.
Veel dank daarvoor!

Victor

Adequaat en professioneel juridisch advies onder handbereik.

Amsterdam

Uw beoordeling

Het Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht heeft mij zeer vakkundig bijgestaan bij het beëindigen van mijn dienstverband. Ik kreeg een vaststellingsovereenkomst aangeboden van mijn... Het Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht heeft mij zeer vakkundig bijgestaan bij het beëindigen van mijn dienstverband. Ik kreeg een vaststellingsovereenkomst aangeboden van mijn werkgever. De jurist van het Juridisch Centrum heeft de overeenkomst voor mij gecontroleerd op juistheid en mij daarna voorzien van zeer bruikbare tips en advies. De jurist was uitstekend bereikbaar. Ik kon haar dus gemakkelijk benaderen voor eventuele vragen.

R. Zwart

Heel fijn support systeem, van begin tot eind, van handvatten en tips zonder dat de teller start, geen oordeel, een luisterend oor tot slagvaardig juridische hulp wanneer het moment daar is.

Purmerend

Uw beoordeling

Op voorhand een aantal keren gebeld waarbij ik advies en tips heb ingewonnen om de situatie waar ik in zat met werk door te komen. Dit hielp mij schakelen van emotie naar verstandig zijn en zakelijk... Op voorhand een aantal keren gebeld waarbij ik advies en tips heb ingewonnen om de situatie waar ik in zat met werk door te komen. Dit hielp mij schakelen van emotie naar verstandig zijn en zakelijk te continueren. Zij hebben mij te woord gestaan, mijn verhaal laten doen zonder oordeel, bleven telefonisch beschikbaar zonder dat er een teller ging lopen. Toen het moment daar was om juridisch te schakelen waren ze eveneens slagvaardig. Snel, transparant waardoor ik open kon zijn in mijn verwachtingen en wensen waardoor we op 1 lijn bleven en snel konden handelen. De situatie op zich was niet fijn maar met hun support naar wens kunnen afsluiten. Zou hen zeker aanraden!

Bas

Zeer tevreden!

Dordrecht

Uw beoordeling

Ik ben zeer goed geholpen met de settlement agreement van mijn werk. Service was top en het met flink financieel resultaat als gevolg. Kan het iedereen aanraden.

PVG

Inhoudelijk sterk, strakke communicatie en altijd 'to the point'

Zuid-Holland

Uw beoordeling

Het Juridisch Centrum heeft mij enorm goed geholpen. Door hun uitgebreide ervaring weten ze de onderhandelingen adequaat tot een bevredigende uitkomst te brengen. Daarnaast hebben ze goede... Het Juridisch Centrum heeft mij enorm goed geholpen. Door hun uitgebreide ervaring weten ze de onderhandelingen adequaat tot een bevredigende uitkomst te brengen. Daarnaast hebben ze goede inhoudelijke kennis en loodsen ze je op een professionele en persoonlijke manier door het hele proces.

Farida

Iris de Bruijn is een uitstekende professional die voor je klaar staat wanneer het nodig is. Ik ben zeer onder de indruk van haar vakkundigheid, scherpte, inlevingsvermogen en kalmte. Dit heeft mij... Iris de Bruijn is een uitstekende professional die voor je klaar staat wanneer het nodig is. Ik ben zeer onder de indruk van haar vakkundigheid, scherpte, inlevingsvermogen en kalmte. Dit heeft mij veel rust en vertrouwen gegeven.

Almere

Uw beoordeling

Vanaf het eerste contact heel blij met Iris de Bruijn als juriste aan mijn zijde. Ze heeft mij uitstekend bijgestaan in een vervelende lastige periode. Haar manier van aanpak voelde voor mij meteen... Vanaf het eerste contact heel blij met Iris de Bruijn als juriste aan mijn zijde. Ze heeft mij uitstekend bijgestaan in een vervelende lastige periode. Haar manier van aanpak voelde voor mij meteen vertrouwd. Iris combineert deskundig schakelen op de inhoud met een groot empatisch vermogen. Ze reageert snel, is professioneel, luistert goed naar je zorgen en staat voor je klaar. Haar vakkundigheid is subliem. Ze geeft advies wanneer het nodig is, dat kan ik enorm waarderen. Ik beveel haar van harte! Nogmaals Iris, bedankt voor al je hulp, je hebt mij uitstekend geholpen in moeilijke tijd.