Viviane Kramer

Professioneel en helder in de communicatie.

Maastricht

Uw beoordeling

Het Juridisch Centrum heeft toch nog een voordeeltje voor mij kunnen bereiken, wat voor mij in eerste instantie onhaalbaar leek. Ik ben dik tevreden!!!

D Gravenberch

Rustgevend

Amsterdam - Noord Holland

Uw beoordeling

Ben zeer goed geholpen, situatie observatie is zeer deskundig, wat heeft geholpen met een eerlijke deal met mijn oude werkgever.

Ik raad zeker iedereen aan die twijfels heeft met...

Ik raad zeker iedereen aan die twijfels heeft met zijn huidige werk situatie om toch even op gesprek te gaan.

Bedankt!

Marian Hoiting

Snel en accuraat

Emmen, Drenthe

Uw beoordeling

Ik ben prima geholpen door Lobke, wat ik heel fijn vond was de terugkoppeling, ik werd constant op de hoogte gehouden. Mijn kwestie was snel en zorgvuldig afgehandeld en Lobke wist nog enkele fouten... Ik ben prima geholpen door Lobke, wat ik heel fijn vond was de terugkoppeling, ik werd constant op de hoogte gehouden. Mijn kwestie was snel en zorgvuldig afgehandeld en Lobke wist nog enkele fouten uit de VSO te halen. Ook belde zij mij regelmatig om alles samen even door te spreken, zij gaf dan een tijdstip aan dat ze zou bellen dit was heel fijn want dan kon ik er goed voor klaar zitten en meeschrijven. Alle afspraken is ze nagekomen zonder haar hulp was het een stuk stressvoller geweest.

Patrice

Zeer tevreden!

Bussum

Uw beoordeling

Iris, luister goed naar je verhaal en komt met goede oplossingen en is heel duidelijk wat wel en niet haalbaar is!

Olaf

Deskundig, ervaren en professioneel

Eindhoven

Uw beoordeling

Roelant heeft mij zeer kundig en prettig bijgestaan bij het onderhandelen met mijn (inmiddels ex) werkgever om tot een vaststellingsovereenkomst te komen. Ik ben erg tevreden met het resultaat en... Roelant heeft mij zeer kundig en prettig bijgestaan bij het onderhandelen met mijn (inmiddels ex) werkgever om tot een vaststellingsovereenkomst te komen. Ik ben erg tevreden met het resultaat en zeer blij dat ik dit aan hem over heb gelaten. Roelant is zeer ervaren, communiceert tijdig en goed en ik heb zijn advies erg gewaardeerd.

Hans

Ik ben zeer snel en accuraat geholpen, sneller dan ik had verwacht!

Rijswijk Noord Brabant

Uw beoordeling

Ik waardeer de zeer snelle en adequate hulp, heel fijn na een slecht nieuws gesprek

L

Professioneel

Noord brabant

Uw beoordeling

Van A tot Z een goede begeleiding mogen ontvangen m.b.t. mijn VSO.

Christopher Lewis

Een echte aanrader

Rotterdam

Uw beoordeling

Roelant was snel, deskundig en empathisch. Ik zou hem of zijn collega's aanraden aan iedereen die zich in een moeilijke situatie met een voormalige werkgever bevindt. Verwachtingen en prijzen waren... Roelant was snel, deskundig en empathisch. Ik zou hem of zijn collega's aanraden aan iedereen die zich in een moeilijke situatie met een voormalige werkgever bevindt. Verwachtingen en prijzen waren duidelijk en redelijk. Zo iemand wil je aan je zijde hebben.

Hannah

Goed geholpen en snel contact

Gelderland

Uw beoordeling

Er werdt veel tijd voor mij genomen en ik heb goede uitleg gehad van mijn contactpersoon die zeer geduldig was

Melissa van Beugen

Heldere communicatie en ontzettend snel geholpen. Binnen 1 dag is er al contact opgenomen met mij en is de zaak in gang gezet. Ook mocht ik altijd bellen als er vragen waren, dus ook heel goed... Heldere communicatie en ontzettend snel geholpen. Binnen 1 dag is er al contact opgenomen met mij en is de zaak in gang gezet. Ook mocht ik altijd bellen als er vragen waren, dus ook heel goed bereikbaar. Ronald Smits is erg deskundig en duidelijk.

Arnhem

Uw beoordeling

Via een bekende ben ik doorwezen naar het Juridisch Centrum. Binnen 1 dag is er al contact opgenomen met mij en is de zaak in gang gezet. Ik ben geholpen door Ronald en mijn bekende door Roeland.... Via een bekende ben ik doorwezen naar het Juridisch Centrum. Binnen 1 dag is er al contact opgenomen met mij en is de zaak in gang gezet. Ik ben geholpen door Ronald en mijn bekende door Roeland. Allebei ontzettend tevreden! Ronald is deskundig en heerlijk duidelijk, wat perfect bij mij past. Bedankt voor alles Ronald.