DS

Uitmuntende dienstverlening door vertrouwen en kunde

Amsterdam

Uw beoordeling

Ik kwam Het Jurdisch Centrum per toeval tegen op Google en na een kennismaking gesprek te hebben gehad met Ronald voelde ik direct de klik zowel op persoonlijk vlak als op de expertise die ik nodig... Ik kwam Het Jurdisch Centrum per toeval tegen op Google en na een kennismaking gesprek te hebben gehad met Ronald voelde ik direct de klik zowel op persoonlijk vlak als op de expertise die ik nodig had. Ronald, samen met zijn collega's, heeft me op assertieve wijze door het gehele juridische traject heen geloodst en ook heb ik een goed gevoel bij de afronding van het traject. Graag wil ik dan ook mijn waardering uiten voor de tijd die het Juridisch Centrum in mijn zaak heeft gestoken en ik zou het dan ook zeer aanraden om hen in te schakelen wanneer dit nodig is.

Laureen

Efficient en zorgvuldig werkzaam verricht

Utrecht

Mitchell

Erg tevreden met de manier van handelen

badhoevedorp

Uw beoordeling

ik ben erg blij met de adequate hulp van Ronald.

Tom Kerssens

Goede samenwerking en een duidelijke communicatie, snelle reactie opvragen

Noord-Scharwoude

Uw beoordeling

Ik heb samen met Roelant besproken wat voor mij de mogelijkheden waren. Hierin was er iedere keer duidelijk overleg en duidelijke taal. Hierdoor voelde ik mijzelf gesterkt en zekerder dat ik hier... Ik heb samen met Roelant besproken wat voor mij de mogelijkheden waren. Hierin was er iedere keer duidelijk overleg en duidelijke taal. Hierdoor voelde ik mijzelf gesterkt en zekerder dat ik hier beter uit zou komen

Mirjam

Goed, helder en duidelijk advies

Dongen

Uw beoordeling

Het Juridisch Centrum hebben geholpen volgens mijn wensen en met hun specialisme. Makkelijk communicatie.

Karin Martens

Prettige, persoonlijke benadering met duidelijke en heldere adviezen zonder richting te geven aan te nemen beslissingen.

Zuid- Holland

Uw beoordeling

Zeer kundig, goed bereikbaar, duidelijke adviezen en daarnaast aandacht voor de emoties die loskomen bij een dergelijk proces.

Top, helder en concreet

Emmen/Drenthe

Top!

Mari

Ben goed geholpen; contact/advies was goed en duidelijk.

Rotterdam

Uw beoordeling

Ik ben goed geholpen door Ronald Smits bij de afronding van mijn vaststellingsovereenkomst. Fijn contact, duidelijk en snel gegaan. Ben heel tevreden en zou iedereen het Juridisch Centrum voor... Ik ben goed geholpen door Ronald Smits bij de afronding van mijn vaststellingsovereenkomst. Fijn contact, duidelijk en snel gegaan. Ben heel tevreden en zou iedereen het Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht aanbevelen!

Halima Benkhlafa

Vakkundig, toegankelijk en uiterst bekwaam!

Amsterdam

Uw beoordeling

Iris heeft me onlangs bijgestaan bij het afsluiten van een vaststellingsovereenkomst en ik kan haar niet genoeg prijzen voor haar uitmuntende service. Haar professionaliteit, toewijding en... Iris heeft me onlangs bijgestaan bij het afsluiten van een vaststellingsovereenkomst en ik kan haar niet genoeg prijzen voor haar uitmuntende service. Haar professionaliteit, toewijding en deskundigheid hebben me door het hele proces heen geholpen en me gemoedsrust gegeven in een tijd die voor mij erg stressvol was. Iris was niet alleen zeer goed geïnformeerd over alle aspecten van de overeenkomst, maar ze was ook empathisch en begripvol, waardoor ik me altijd gehoord en ondersteund voelde. Haar vermogen om complexe juridische kwesties op een duidelijke en begrijpelijke manier uit te leggen was buitengewoon behulpzaam. Ik ben ontzettend dankbaar voor haar hulp en zou haar zonder aarzeling aanbevelen aan iedereen die juridische bijstand nodig heeft. Bedankt Iris voor je uitzonderlijke dienstverlening

JP

Vakkundig ontzorgd

Groningen

Uw beoordeling

Snel, begrijpelijk en vooral ook menselijk