Hélène

Geweldig geholpen

Veghel

Uw beoordeling

Wat ben ik fijn geholpen door iris, ze heeft zich in de zaak, betreft mijn ontslag ingezet om alles wat me toekwam ook te ontvangen....zo zie je maar dat een werkgever je niet zomaar kan ontslaan... Wat ben ik fijn geholpen door iris, ze heeft zich in de zaak, betreft mijn ontslag ingezet om alles wat me toekwam ook te ontvangen....zo zie je maar dat een werkgever je niet zomaar kan ontslaan bij een vast contract! Ik had een voorstel van 382 euro en dat is 11.997 euro geworden! Iris je bent een topper.....nogmaals bedankt!

M. Mudde

Persoonlijke en professionele juridische ondersteuning in zeer stressvolle tijd

Gelderland

Uw beoordeling

Hulp inschakelen was de beste beslissing die ik heb genomen nadat ik in een ingewikkeld conflict was geraakt met mijn werkgever. Iris heeft mij op een professionele maar menselijke manier juridische... Hulp inschakelen was de beste beslissing die ik heb genomen nadat ik in een ingewikkeld conflict was geraakt met mijn werkgever. Iris heeft mij op een professionele maar menselijke manier juridische ondersteuning gegeven in een zeer moeilijke periode waar ik niet altijd in staat was de woorden te vinden; zij was degene die de complete communicatie deskundig heeft overgenomen en heeft daarmee het lange proces dragelijker gemaakt. Ook haar kennis van het arbeidsrecht heeft tot een betere vaststellingsovereenkomst geleid waardoor ik met vertrouwen naar de toekomst kan kijken.

Fabienne

Heel goed geïnformeerd en vriendelijk ondersteund.

Uw beoordeling

Only a few hours after sending in my details, I received a very friendly call by Ronald, whom not only asked about the contractual situation but also about my wellbeing after being laid off. The... Only a few hours after sending in my details, I received a very friendly call by Ronald, whom not only asked about the contractual situation but also about my wellbeing after being laid off. The whole process thereafter was smooth and quick, with all my questions / concerns being answered thoroughly.

Fiona

Deskundige begeleiding en advies

Almere

Uw beoordeling

Het juridische centrum gaf bij het gevoel dat mijn zaak in goede handen was. Zij adviseerde mij wat realistisch was om te mogen verwachten in mijn situatie en namen het gesprek hierover met mijn... Het juridische centrum gaf bij het gevoel dat mijn zaak in goede handen was. Zij adviseerde mij wat realistisch was om te mogen verwachten in mijn situatie en namen het gesprek hierover met mijn werkgever uit handen. We hebben het gewenste resultaat ook bereikt.

JW

Adequate en zorgvuldige ondersteuning die mij heeft geholpen en gesterkt in het contact met mijn werkgever.

Nijmegen

Uw beoordeling

Vanaf het eerste contactmoment heeft Iris mij geweldig ondersteund: goed luisteren, aanscherpen, meedenken en direct toepasbaar advies. in eerste instantie kosteloos en daarna zijn er duidelijke... Vanaf het eerste contactmoment heeft Iris mij geweldig ondersteund: goed luisteren, aanscherpen, meedenken en direct toepasbaar advies. in eerste instantie kosteloos en daarna zijn er duidelijke afspraken gemaakt. Ik voelde mij gehoord en begrepen, de kundigheid van Iris maakte dat ik met alle vertrouwen in gesprek ging met mijn werkgever.

Ibrahim

Ik ben top geholpen door Ronald.

IJsselstein

Beste Ronald Smits,

Dankjewel voor alles, je bent super goed in je werk. Ik ben zeer tevreden over je. Ik ben van begin tot eind zeer goed geholpen.

Wendy van Oosterhout

Duidelijke organisatie waar menselijkheid niet uit het oog wordt verloren

Noord brabant

Uw beoordeling

Ik heb de hulpverlening als zeer prettig ervaren. De organisatie is open en toegankelijk en werken vanuit korte lijnen. De juridische ondersteuning is goed verlopen, waarbij het prettig is dat er... Ik heb de hulpverlening als zeer prettig ervaren. De organisatie is open en toegankelijk en werken vanuit korte lijnen. De juridische ondersteuning is goed verlopen, waarbij het prettig is dat er vooraf een duidelijk plan is met veel terugkoppeling momenten.

Jurgen de Vries

Prettige en duidelijke communicatie met een realistisch einddoel voor ogen.

Uw beoordeling

Zowel het eerste contact waarbij ik op zoek was naar informatie, als de vervolggesprekken in het verdere traject waren erg prettig. Er werd weliswaar aandacht gegeven aan de emoties rondom de... Zowel het eerste contact waarbij ik op zoek was naar informatie, als de vervolggesprekken in het verdere traject waren erg prettig. Er werd weliswaar aandacht gegeven aan de emoties rondom de situatie, maar het werd nergens sentimenteel. Ik waardeerde de zakelijkheid enorm, waarbij het ook mogelijk bleek om zonder omwegen of filters te praten en overleggen. Als ieder contact of iedere afwikkeling zo verloopt als het bij mij ging, wil ik iedereen die te maken heeft met ontslag of vragen heeft over arbeidsrecht, aanraden om contact te zoeken met het Juridisch Centrum. Er zou altijd ruimte moeten zijn voor verbetering, maar eerlijk gezegd kan ik die niet vinden. Voor mij persoonlijk had de ondersteuning van het Juridisch Centrum niet beter gekund, dus kan ik niet anders dan met een hoge beoordeling komen.

Joost

Goed en snel geholpen! Erg tevreden.

Gouda

Uw beoordeling

Door de snelle en gedetailleerde antwoorden van Roelant heb ik deze periode gelukkig relatief snel kunnen afronden.
Veel dank daarvoor!

Victor

Adequaat en professioneel juridisch advies onder handbereik.

Uw beoordeling

Het Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht heeft mij zeer vakkundig bijgestaan bij het beëindigen van mijn dienstverband. Ik kreeg een vaststellingsovereenkomst aangeboden van mijn... Het Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht heeft mij zeer vakkundig bijgestaan bij het beëindigen van mijn dienstverband. Ik kreeg een vaststellingsovereenkomst aangeboden van mijn werkgever. De jurist van het Juridisch Centrum heeft de overeenkomst voor mij gecontroleerd op juistheid en mij daarna voorzien van zeer bruikbare tips en advies. De jurist was uitstekend bereikbaar. Ik kon haar dus gemakkelijk benaderen voor eventuele vragen.