Marvin

Goed en professioneel bijgestaan

Amsterdam

Uw beoordeling

Aan te raden snelle reactie snel schakelen

Carin Junte

Zeer tevreden over het adequaat oplossen van de zaak

Elburg

Uw beoordeling

Ik stond voor het feit dat mijn werkgever van mij afwilde middels een VSO, aangezien ik mijn licht wilde laten schijnen over zijn voorstel ben ik via Google terecht gekomen bij Roelant. Ik kan niet... Ik stond voor het feit dat mijn werkgever van mij afwilde middels een VSO, aangezien ik mijn licht wilde laten schijnen over zijn voorstel ben ik via Google terecht gekomen bij Roelant. Ik kan niet anders zeggen dan dat de samenwerking heel prettig is verlopen, zelf was ik niet zover gekomen. Ik zou Roelant zéker aanraden!

Antonio

Professioneel en met medeleven bijgestaan in moeilijke periode.

Den Haag/ Zuid-Holland

Uw beoordeling

Iris, je hebt mij zeer goed geholpen tijdens een arbeidsconflict met mijn vorige werkgever. Niet alleen ben je heel vakbekwaam, maar ben je ook een fijn luisterend oor, en dat is toch ook heel... Iris, je hebt mij zeer goed geholpen tijdens een arbeidsconflict met mijn vorige werkgever. Niet alleen ben je heel vakbekwaam, maar ben je ook een fijn luisterend oor, en dat is toch ook heel belangrijk als je door zijn moeilijke fase gaat in je leven. Ik wil je hiervoor erg bedanken en als mensen een goede jurist zoeken, dan zal ik je van harte aanbevelen. Mvg, Antonio.

Professioneel geholpen

Almere

Uw beoordeling

Ik ben goed geholpen in deze hectische periode. Voor in de toekomst zal ik zeker weer aankloppen als ik een geschil ervaar op het werk.

Ciska

Wanneer je juridische hulp nodig heb is dit geen fijn moment tot dat ik op een zeer fijne/ professionele wijze ben bij gestaan.

Groningen stad

Uw beoordeling

Ik ben op een fijne manier bij gestaan in deze moeilijke periode. Ik zal ze iedereen aanraden die juridische hulp nodig heeft. Alles is vanaf het begin duidelijk en ik werd telefonisch van alles op... Ik ben op een fijne manier bij gestaan in deze moeilijke periode. Ik zal ze iedereen aanraden die juridische hulp nodig heeft. Alles is vanaf het begin duidelijk en ik werd telefonisch van alles op de hoogte gehouden toen ik het uit handen heb gegeven.

Ylan Fecker

Ik ben zeer goed geholpen door een erg vriendelijk en behulpzame jurist.

Berkel-Enschot, Noord-Brabant

Uw beoordeling

Ik voelde mij vanaf het eerste contactmoment al op mijn gemak. De communicatie was duidelijk en het advies viel in lijn met mijn verwachting. Ondanks dat ik niet direct actie ondernam, werd er met... Ik voelde mij vanaf het eerste contactmoment al op mijn gemak. De communicatie was duidelijk en het advies viel in lijn met mijn verwachting. Ondanks dat ik niet direct actie ondernam, werd er met geduld gereageerd en kwamen we samen tot een actieplan. Er werd steeds gecheckt of alles goed was gegaan en of er meer hulp nodig was. Al met al een heel fijne ervaring!

TG

Heel goede en professionele advocaat

Den Haag

Uw beoordeling

Ik werd zeer snel bijgestaan door een uiterst professionele advocaat van Juridisch Centrum.
Zij is niet alleen zeer bekwaam, maar ook altijd bereikbaar,
waardoor ik me vol vertrouwen...
Zij is niet alleen zeer bekwaam, maar ook altijd bereikbaar,
waardoor ik me vol vertrouwen voelde gedurende het hele proces.

Mitch

Goede communicatie, goede prijsregeling, goede informatie.

Zoetermeer

Uw beoordeling

Ik twijfelde of ik een jurist moest inhuren, maar de tarieven zijn meteen duidelijk, je hebt iemand die echt aan je kant staat en hun informatie was vrijwel onmisbaar in dit proces. Elke cent waard... Ik twijfelde of ik een jurist moest inhuren, maar de tarieven zijn meteen duidelijk, je hebt iemand die echt aan je kant staat en hun informatie was vrijwel onmisbaar in dit proces. Elke cent waard en zeer aan te raden.

Ik ben uitstekend geholpen

Overijssel

Uw beoordeling

Snel, correct en to the point

Michael

Maatwerk en persoonlijke benadering.

Amstelveen

Uw beoordeling

Helder qua communicatie, professioneel met persoonlijke aandacht. Prima advies mogen ontvangen. Nazorg geeft een goed gevoel.