Angelique

Ik ben goed geholpen, heel tevreden!

Heerenveen

Uw beoordeling

Goed, persoonlijk, professioneel juridisch advies gekregen van Ronald, hij gaf vertrouwen, snelle, duidelijke en heldere communicatie.

E.B.

Fijn contact goed advies

Wateringen

Uw beoordeling

Snel geholpen, meegedacht en persoonlijk advies gegeven in mijn situatie. Vriendelijk contact met de heer Smits.

Raymon

Prima ondersteuning door Ronald

Almere/Flevoland

Uw beoordeling

Na (een moeizame) onderhandeling toch nog een mooie VSO kunnen realiseren met mooie voorwaardes

Krista

Duidelijk & daadkrachtig

Noord Holland

Uw beoordeling

Duidelijk en snelle communicatie. Ronald is helder in wat je mag verwachten en houd je op de hoogte van de voortgang.

Wiersma

Iris heeft mij zeer kundig, prettig, open, snel en goed door deze nare situatie heen geholpen!

Gouda

Uw beoordeling

Ik heb Iris gisterenmiddag nog even aan de telefoon gehad om de laatste zaken door te nemen en nog wat vragen te kunnen stellen. Toen Iris al geprezen om haar werk en hoe ze voor mijn belangen op is... Ik heb Iris gisterenmiddag nog even aan de telefoon gehad om de laatste zaken door te nemen en nog wat vragen te kunnen stellen. Toen Iris al geprezen om haar werk en hoe ze voor mijn belangen op is gekomen. Ik ben haar zeer dankbaar, ook omdat zij netjes de tijd neemt om zaken uit te leggen en ze soms nog een keer uit te leggen. De zeer menselijke aanpak boven de zakelijke heb ik als zeer prettig ervaren. Je weet wie je aan de lijn hebt en waarover, maar toch voelde het prettig om met haar de zaken te bespreken. Het eindresultaat is heel goed te noemen, en dat komt mede door haar kennis en kunde... De situatie aangehoord te hebben kon zij zich heel goed in mijn gevoelens verplaatsen en ook dat vond ik erg prettig! Dank je wel Iris!

Robin

Top jurist

Arnhem

Uw beoordeling

Hij heeft me heel goed bijgestaan

Jessica

Fantastisch

Ridderkerk

Open en direct

Snelle, klantgerichte en vakkundige juridische advisering en begeleiding

Gelderland

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop ik ben bijgestaan in dit traject. Vanaf het eerste contact is snel en adequaat gehandeld en werd maximaal rekening gehouden met mijn eigen inbreng. Het was... Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop ik ben bijgestaan in dit traject. Vanaf het eerste contact is snel en adequaat gehandeld en werd maximaal rekening gehouden met mijn eigen inbreng. Het was prettig om op deze manier tot een compromis met mijn werkgever te kunnen komen, ik ben zeer tevreden met het bereikte resultaat.

Sandra Van De Werfhorst

De ondersteuning is duidelijk, kort en bondig.

Overijssel

Uw beoordeling

Juridisch Centrum heeft me goed ondersteund bij mijn ontslag. Mijn adviseur was zelfverzekerd en dat gaf mij ook zelfvertrouwen. Dat de (lage) kosten van tevoren duidelijk zijn geeft ook rust.

Hélène

Geweldig geholpen

Veghel

Uw beoordeling

Wat ben ik fijn geholpen door iris, ze heeft zich in de zaak, betreft mijn ontslag ingezet om alles wat me toekwam ook te ontvangen....zo zie je maar dat een werkgever je niet zomaar kan ontslaan... Wat ben ik fijn geholpen door iris, ze heeft zich in de zaak, betreft mijn ontslag ingezet om alles wat me toekwam ook te ontvangen....zo zie je maar dat een werkgever je niet zomaar kan ontslaan bij een vast contract! Ik had een voorstel van 382 euro en dat is 11.997 euro geworden! Iris je bent een topper.....nogmaals bedankt!