Edith

Goede en waardevolle adviezen gekregen en alles zorgvuldig afgehandeld.

Rotterdam/Zuid-Holland

Uw beoordeling

Ben heel goed geholpen door mevr. de Bruijn. Snel in haar reacties en vooral empathisch. Nam de tijd en gaf goede adviezen. Ik werd goed begeleid in het hele proces rondom de beëindiging van mijn... Ben heel goed geholpen door mevr. de Bruijn. Snel in haar reacties en vooral empathisch. Nam de tijd en gaf goede adviezen. Ik werd goed begeleid in het hele proces rondom de beëindiging van mijn dienstverband.

Ewijk

Vriendelijk ,vakbekwaam , snel,heel tevreden

Hagestein

Uw beoordeling

Ik ben enorm geholpen vriendelijke medewerker,heeft snel en adequaat gereageerd .
En er voor mij een goed resultaat uit gesleept.

A.S

Fantastische ondersteuning.

Noord Holland

Uw beoordeling

In een voor mij stressvolle zaak zijn mijn belangen zeer adequaat behartigd. In een mum van tijd is er een mooie regeling getroffen. Het contact verliep heel soepel en snel. Als er een update in de... In een voor mij stressvolle zaak zijn mijn belangen zeer adequaat behartigd. In een mum van tijd is er een mooie regeling getroffen. Het contact verliep heel soepel en snel. Als er een update in de zaak was werd er gelijk contact opgenomen en wanneer ik een vraag had hoefde ik nooit lang te wachten op antwoord. Na een jaar veel stress gehad te hebben in conflict met werkgever is het bij het aangaan van ondersteuning gelijk weg genomen. De manier van werken van het juridisch centrum voor ontslag en arbeidsrecht heb ik als zeer laagdrempelig, persoonlijk en bevredigend ervaren.

Neel

Deskundig, snel en op een kalme en prettige manier geholpen

Brabant

Uw beoordeling

Ronald heeft me op een adequate en duidelijke manier geholpen met het controleren van mijn VSO en de afronding van het afscheid van mijn laatste werkgever. Hij bracht overzicht en duidelijkheid in... Ronald heeft me op een adequate en duidelijke manier geholpen met het controleren van mijn VSO en de afronding van het afscheid van mijn laatste werkgever. Hij bracht overzicht en duidelijkheid in een periode die mij tegenovergestelde gevoelens gaf. Heel fijn dat alles nu netjes en kloppend is afgerond. Ik kan deze periode afsluiten. Ronald bedankt!

Gerard

Uitstekende en adequate begeleiding

Hengelo

Uw beoordeling

Het juridisch centrum heeft mij uitstekend bijgestaan met de bemiddeling van mijn arbeidsconflict. ze hebben namens mij gecommuniceerd en gezorgd voor een uitkomst waar ik zeer tevreden mee ben.

Leontine Dumas

Fijn en prettig contact en goed advies.

Rotterdam

Uw beoordeling

Als heel prettig ervaren en gaf mij rust en bleef het overzien. Altijd goed te bereiken en snelle reactie en stond altijd voor mij klaar als ik ergens mee zat. Heeft er alles aan gedaan om voor mij... Als heel prettig ervaren en gaf mij rust en bleef het overzien. Altijd goed te bereiken en snelle reactie en stond altijd voor mij klaar als ik ergens mee zat. Heeft er alles aan gedaan om voor mij het beste eruit te halen.

Erarslan

Top servise

Leerdam

Uw beoordeling

Ik ben heel goed geholpen door Iris alles ging met goed overleg en deskundig advies gekregen door haar werd goed en snel afgehandeld. Bedankt Iris .

Bianca

Deskundig, snel en behulpzaam

Nunspeet/Gelderland

Uw beoordeling

Na 2 jaar ziekte ben ik helaas volledig afgekeurd. Iris heeft mij ontzettend kundig geholpen met de VSO. Haar communicatie was snel, direct en adviserend. Samen hebben we een mooi resultaat behaald,... Na 2 jaar ziekte ben ik helaas volledig afgekeurd. Iris heeft mij ontzettend kundig geholpen met de VSO. Haar communicatie was snel, direct en adviserend. Samen hebben we een mooi resultaat behaald, met als einddoel goed afscheid nemen van een mooi bedrijf. Bedankt Iris !

Chantal

Fantastisch geholpen

Gelderland

Uw beoordeling

Geheel onverwachts kwamen wij in een situatie waarin we hulp nodig hadden.
Via via kwamen wij uit bij het Juridisch centrum, binnen 1 dag hadden wij contact met Dhr Roelant Van Der Sande. Geheel onverwachts kwamen wij in een situatie waarin we hulp nodig hadden.
We zijn ontzettend goed geholpen en hebben de zaak goed kunnen afsluiten.
Het contact is ontzettend snel en goed en je wordt echt gehoord.

Iris

Erg tevreden over de dienstverlening van Iris de Bruijn.

Overijssel

Uw beoordeling

Iris de Bruijn heeft mij goed geadviseerd. Het persoonlijke contact vond ik ook heel prettig.