Amber

Snel, doortastend en behulpzaam

Amsterdam

Uw beoordeling

Ik heb de hulp van Roelant als heel prettig ervaren. Hij begreep precies mijn vraag, nam mij al het werk uit handen, overlegde duidelijk en ging snel aan de slag. Hij hield zich aan afspraken en ik... Ik heb de hulp van Roelant als heel prettig ervaren. Hij begreep precies mijn vraag, nam mij al het werk uit handen, overlegde duidelijk en ging snel aan de slag. Hij hield zich aan afspraken en ik zou hem zeker aanbevelen.

ivan hofman

Perfecte service

Amsterdam

Uw beoordeling

serieus waar, echt een hele goede service

Kevin de Prinse

Ik ben zeer tevreden over de samenwerking.

Bussum

Uw beoordeling

Als een leek in een juridische zaak, ben ik goed opgevangen, en is mij in jip en janneke taal uitgelegd wat ik het beste kon doen. Ze hebben er alles aan gedaan om er zoveel mogelijk uit te halen... Als een leek in een juridische zaak, ben ik goed opgevangen, en is mij in jip en janneke taal uitgelegd wat ik het beste kon doen. Ze hebben er alles aan gedaan om er zoveel mogelijk uit te halen voor de client. De communicatie verliep heel fijn. Mocht ik ooit weer juridische hulp nodig hebben, zal ik zeer zeker weer contact opnemen.

Jeroen van Craaikamp

Vlotte en vaardige bijstand

Amstelveen/NH

Uw beoordeling

Het Juridisch Centrum heeft me bijgestaan bij de afhandeling van mijn vertrek bij mijn werkgever. Terwijl ik nog gewoon aan het werk was, onderhandelde Robert de condities van mijn vertrek met mijn... Het Juridisch Centrum heeft me bijgestaan bij de afhandeling van mijn vertrek bij mijn werkgever. Terwijl ik nog gewoon aan het werk was, onderhandelde Robert de condities van mijn vertrek met mijn voormalige werkgever. Robert betrok me bij alle stappen/besluiten in het proces en vertaalde mijn wensen naar juridische acties en tips. Ik ben erg tevreden en zou Robert zonder enige twijfel aanbevelen aan anderen.

Marcel Minet

Het vertrouwen wordt door de deskundigheid snel gewekt. Men Stelt het belang van de cliënt voorop, continue terugkoppeling van informatie en stappen in het proces en snelle en efficiënte afhandeling... Het vertrouwen wordt door de deskundigheid snel gewekt. Men Stelt het belang van de cliënt voorop, continue terugkoppeling van informatie en stappen in het proces en snelle en efficiënte afhandeling van de situatie.

Vlissingen

Beste lezer,

Beste lezer,

Dit juridisch centrum kan ik ten zeerste aanbevelen. Al bij het eerste contact voelde ik mij geholpen. Er wordt goed gedocumenteerd en geluisterd en op deskundige wijze gehandeld. Ook inhoudelijke informatie wordt duidelijk uitgelegd en teruggekoppeld, steeds de belangen van de cliënt vooropstellend. Dit alles zorgde bij mij voor een heel veilig gevoel. In mijn situatie werd snel en efficiënt gehandeld met als eindpunt een resultaat wat boven mijn verwachting uitkwam.

Mocht ik in de toekomst nog eens juridisch bijgestaan moeten worden, weet ik wie te benaderen.

Marcel

Piet

Ben zeer goed geholpen

Drenthe

Uw beoordeling

De persoon aan de lijn heeft de juiste bijstand geleverd die ik wenste

Barbara

Duidelijk en begrijpelijk advies en snelle (re-)actie.

Zwanenburg

Uw beoordeling

Snel geholpen met duidelijk advies.

Peter

Ben goed geholpen

Utrecht

Suzanne van Thiel

Heel professioneel, prettig en direct geholpen.

Nijmegen, Gelderland

Uw beoordeling

Ontzettend ontzorgt in een vervelende situatie. Ik kan alleen maar zeggen dat ik iedereen zou aanraden bij een probleem bij Ronald Smits aan te kloppen.

Marlijn

Zeer goed geholpen door Roelant en zou iedereen in een arbeidsconflict hem aanbevelen

Apeldoorn

Uw beoordeling

Niks was een gekke vraag en gaf overal antwoord op. Kwam afspraken na, telefonisch en via mail.