Ralph Scholten

Zeer goed geholpen, duidelijk advies

Westknollendam

Uw beoordeling

Zeer goed bijgestaan door Iris. Ik was erg tevreden over het advies, mag van geluk spreken dat zij mij heeft geholpen.

Anna

Very good. Iris was very professional and friendly. She explained everything in detail and gave good advice.

DT

Snelle, heldere en oprechte dienstverlening

Noord-Brabant

Uw beoordeling

Het eerste contact met Ronald van Juridisch Centrum was meteen prettig. Er werd goed naar je verhaal geluisterd en direct werden de mogelijkheden en kosten benoemd. Bij akkoord werd er ook meteen... Het eerste contact met Ronald van Juridisch Centrum was meteen prettig. Er werd goed naar je verhaal geluisterd en direct werden de mogelijkheden en kosten benoemd. Bij akkoord werd er ook meteen actie ondernomen en elke stap werd duidelijk teruggekoppeld. Kortom; je wordt ontzorgd.

JR

Ik ben op daadkrachtige en menselijke manier bijgestaan.

Noord Holland

Uw beoordeling

Ik ben geholpen door Ronald Smits tijdens een voor mij onbekend en lastig proces. Dat deed hij op een menselijke en professionele manier, die ik als prettig en zakelijk heb ervaren.

J van Gerwen

Deskundig geholpen

Drenthe

Uw beoordeling

Ik ben zeer goed door Roelant geholpen. Onervaren in deze materie en gang van zaken is het erg fijn dat er iemand voor je is die weet hoe te handelen, voor je op komt en weet welke rechten je hebt... Ik ben zeer goed door Roelant geholpen. Onervaren in deze materie en gang van zaken is het erg fijn dat er iemand voor je is die weet hoe te handelen, voor je op komt en weet welke rechten je hebt als werknemer. Roelant wist uit mijn verhaal de kern te halen die nodig was om dingen voor elkaar te krijgen. Daar waar ik zelf de moed al opgegeven zou hebben in de onderhandeling met de werkgever, zet Roelant nog even door. Hierdoor kan ik mijn dienstverband nu, naar omstandigheden, op een goede manier beëindigen.

Scott

Bij Juridisch Centrum kunt u erop vertrouwen dat u de best mogelijke deal krijgt.

Duivendrecht

Uw beoordeling

Juridisch Centrum heeft mij niet al te veel moeite gekost om de klus te klaren. Ronald Smits heeft mij geholpen en heeft boven alle verwachtingen resultaten behaald. Hij regelde alles en... Juridisch Centrum heeft mij niet al te veel moeite gekost om de klus te klaren. Ronald Smits heeft mij geholpen en heeft boven alle verwachtingen resultaten behaald. Hij regelde alles en coördineerde alle beslissingen met mij voordat hij de volgende stap zette. Duidelijke communicatiestijl en hoog niveau van deskundigheid. Sterk aangeraden!

Petra de Vaal - van Dam

Ik ben door de heer Smits goed geholpen door zijn onderzoek en advies n.a.v. mijn ontvangen vaststellingsovereenkomst en daarmee uitdiensttreding bij mijn werkgever.

Capelle aan den IJssel

Uw beoordeling

Beste Ronald, dank voor jouw professionele advies en ondersteuning. Dit heeft mij vertrouwen gegeven in de juiste afhandeling van de uitdiensttreding bij mijn werkgever.

Shanice van der Peijl

Ontzorgt

Wormer

Uw beoordeling

Fijne communicatie en ik werd enorm ondersteunt.

Ismail Egal

Het contact verliep vlot en prettig.

Beilen/ Drenthe

Uw beoordeling

Ik ben erg tevreden met hoe ik geholpen ben. Jullie waren goed bereikbaar. Daarnaast heb ik het contact als prettig ervaren.

PB

Transparant, kundig en afspraken worden nagekomen

Gelderland

Uw beoordeling

Het positieve begon al met de accurate telefoniste