Nieke Koek

Voortreffelijk

Haarlem

Uw beoordeling

De begeleiding die ik kreeg tijdens mijn ontslag regeling was boven mijn verwachtingen. Ik was voorbereid op een koelbloedig en diplomatiek proces. Het bleek het tegendeel. Ik heb van begin tot en... De begeleiding die ik kreeg tijdens mijn ontslag regeling was boven mijn verwachtingen. Ik was voorbereid op een koelbloedig en diplomatiek proces. Het bleek het tegendeel. Ik heb van begin tot en met de afronding ervaren dat ik gedragen en begeleid werd. De communicatie was regelmatig genoeg om het lijntje warm te houden en zeker niet te veel. De begeleiding was meelevend, persoonlijk en betrokken. Daarnaast was het voortvarend en assertief en ik was op eigen houtje nooit zover gekomen. De begeleiding heeft mij ontzettend ontlast, het proces was stress reducerend en over de hele linie een prettig manier om door dit ingewikkelde parcour te worden geholpen. Zeker gezien de zwaarte van zoiets als ontslag en de bijbehorende emotionele componenten, was de begeleiding van mijn jurist essentieel. Ik ben zeer dankbaar en tevreden.

Monique van Diemen

Vriendelijke, snelle en directe benadering van mijn arbeidsconflict

Kortenhoef/ Noord Holland

Uw beoordeling

Zeer professioneel, uitgaande van wat ík wilde, snel reageren op alle mails en telefoontjes. Vanaf het eerste tot het laatste contact vriendelijk. Goed luisterend naar het probleem. Alle ‘zorg’ van... Zeer professioneel, uitgaande van wat ík wilde, snel reageren op alle mails en telefoontjes. Vanaf het eerste tot het laatste contact vriendelijk. Goed luisterend naar het probleem. Alle ‘zorg’ van mij overnemend. En een voor mij prima regeling weten te treffen.

Adam Chobin

Geweldig geholpen

Rotterdam

Uw beoordeling

Vanaf het eerste moment, contact gehad en deze is onderhouden door Roelant. De communicatie was duidelijk en in mensen taal zodat het super begrijpelijk is geweest.

Nick H

Uiterst tevreden

Oss NB

Uw beoordeling

Professioneel, communicatief vaardig en snel in het schakelen en reageren.

Felicia

Erg prettig bijgestaan in een lastige situatie.

Zuid Holland

Uw beoordeling

Werkgever heeft mij ernstig onder druk gezet tijdens een arbeidsconflict. Dankzij Roelant van der Sanden de juiste beslissingen kunnen nemen en de zaak prettig afgerond.

D.Dworniczak

Snel ,dienstbaar en vakkundidig.

Lobith/Gelderland

Uw beoordeling

Zeer prettige ervaring met resultaat.

Simone

Fantastisch goed geholpen

Limburg

Uw beoordeling

Het Juridisch Centrum heeft ons fantastisch goed geholpen bij een arbeidsconflict. Hun deskundigheid, empathisch vermogen en strategisch inzicht heeft tot een goede afloop geleid. Voor wat betreft... Het Juridisch Centrum heeft ons fantastisch goed geholpen bij een arbeidsconflict. Hun deskundigheid, empathisch vermogen en strategisch inzicht heeft tot een goede afloop geleid. Voor wat betreft de kosten heb je meer ondersteuning en kunde dan bij anderen.

Stephanie

Heel erg fijne organisatie met verstand van zaken en de juiste hulp.

Breda

Uw beoordeling

Ontzettend positief en aan te raden aan iedereen.

R Weijer

Heel goed geholpen!

Eindhoven

Uw beoordeling

Erg prettige communicatie, zeer behulpzaam

Brian Fleuren

Zeer tevreden.

Deest Gelderland

Uw beoordeling

Hartelijk dank voor alle hulp, zonder jullie had ik het niet gekund.