Bert

Uitermate professioneel en zorgzaam

Friesland/Drachten

Uw beoordeling

Vanaf de start een bijzonder goed gevoel bij Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht, met name Ronald Smits en Roelant van der Sanden.

-uitermate professioneel en snelle...

-uitermate professioneel en snelle reacties
-zeer betrokken en deskundig en een helder advies
-recht door zee
-een goede nazorg
-tot in de puntjes geregeld, inclusief een goede nazorg

Het Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht kan ik van harte aanraden.

Ook namens mijn partner, dank voor de goede hulp!

Bryan

Hulpzaam

Vaassen

Denk met de klant mee ! Helpen heel erg goed

Marjo

Ik ben adequaat, zakelijk maar erg vriendelijk geholpen door Roelant, geweldig snelle afwikkeling met veel kennis van zaken, ik kan het iedereen aanbevelen, hij overlegt met je en neemt de last van... Ik ben adequaat, zakelijk maar erg vriendelijk geholpen door Roelant, geweldig snelle afwikkeling met veel kennis van zaken, ik kan het iedereen aanbevelen, hij overlegt met je en neemt de last van je over

Noord-Brabant

Uw beoordeling

Zeer adequaat geholpen, mijn zorgen kunnen delen en goed opgepakt door Roelant, snelle afwikkeling zonder poespas

Rinie Strijbosch

Prima duidelijke dienstverlening

Helmond/Noord-Brabant

Uw beoordeling

Door Corona slechts telefonisch contact gehad, maar duidelijke en heldere manier van communiceren

Commercieel medewerker

Een zakelijke maar empathische en daadkrachtige partij

Zeeland

Uw beoordeling

Snelle en goede afhandeling, weten duidelijk waar ze het over hebben.

Kenny van Scheppingen

Zoden aan de dijk zetten !

Hoofddorp / Noord - Holland

Goed geholpen uit een realistische oogpunt, een dikke 10

Bas Medze

Sterk team die al uw zorgen uit handen neemt en waarmaakt wat ze je beloven!!

Doetinchem, Gelderland

Uw beoordeling

Nadat ik onterecht op non actief gesteld werd door mijn werkgever heb ik het Juridisch Centrum ingeschakeld waarna zij mijn zaak volledig uit handen hebben genomen en tot een super resultaat zijn... Nadat ik onterecht op non actief gesteld werd door mijn werkgever heb ik het Juridisch Centrum ingeschakeld waarna zij mijn zaak volledig uit handen hebben genomen en tot een super resultaat zijn gekomen..

Ze maken waar wat ze je beloven en geven duidelijk advies.

BLOS

Ook voordat het centrum wat kon doen, werd ik al ondersteund,wat een prettig en veilig gevoel gaf.

Utrecht

Michael

Deskundig juridische ondersteuning bij ontslag!

Tilburg

Uw beoordeling

Het Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht heeft ons zeer goed geholpen en succesvolle onderhandelingen gevoerd bij ontslag na 37 jaar dienstverband!!

anoniem

Ik ben geweldig goed bijgestaan, vakkundig en adequaat

Zuid-Holland

Uw beoordeling

Ik ben super tevreden met de begeleiding en hulp die ik heb gekregen. Er wordt snel gereageerd, je krijgt op al je vragen antwoord, de onderhandeling is goed verlopen. Zeer blij dat ik het Juridisch... Ik ben super tevreden met de begeleiding en hulp die ik heb gekregen. Er wordt snel gereageerd, je krijgt op al je vragen antwoord, de onderhandeling is goed verlopen. Zeer blij dat ik het Juridisch Centrum heb ingeschakeld, het heeft behoorlijk wat stress bij me weggenomen. Ik ben Roelant van der Sanden en Joris van Vliet zeer dankbaar en kan een ieder dit bedrijf aanraden.