Behulpzaam en professioneel .

Den Haag

Uw beoordeling

Ben zeer goed geholpen door Roelant . Hij heeft er voor kunnen zorgen dat er een goede deal uitgesleept kon worden. Zeer tevreden.

Jack Voortman

Geweldige begeleiding in woord en daad

Leidschendam-Voorburg

Uw beoordeling

V.a. de eerste kennismaking t/m het behalen van de doelstelling geweldige begeleiding. Geen lacunes of onduidelijkheden. Actuele en punctuele wijze van onderlinge communicatie. Fantastische... V.a. de eerste kennismaking t/m het behalen van de doelstelling geweldige begeleiding. Geen lacunes of onduidelijkheden. Actuele en punctuele wijze van onderlinge communicatie. Fantastische expertise in verwachtingsmanagement als het gaat om bandbreedte en diepte van onderhandelingsruimte.

Rosita

Goed geregeld!

Apeldoorn

Uw beoordeling

Soms is inschakelen van een jurist noodzakelijk. Juridisch Centrum heeft dit prima voor ons geregeld.

Monique

Joris van Vliet heeft mij goed bijgestaan met de onderhandelingen en vaststellingsovereenkomst. Ook heeft hij mij begeleid tijdens het gesprek met de mediator wat ik erg prettig vond. Al met al ben... Joris van Vliet heeft mij goed bijgestaan met de onderhandelingen en vaststellingsovereenkomst. Ook heeft hij mij begeleid tijdens het gesprek met de mediator wat ik erg prettig vond. Al met al ben ik zeer tevreden en zou ik het zelfs ook andere aanbevelen.

Uw beoordeling

De communicatie was duidelijk en helder.

Tom beems

Proffesioneel geholpen en tevreden met het resultaat

Uw beoordeling

Er werd meteen actie ondernomen en het was goed duidelijk wat mijn voordelen en nadelen waren. Communictatie verliep erg goed en duidelijk, zowel per email als per telefoon. De zaak was snel... Er werd meteen actie ondernomen en het was goed duidelijk wat mijn voordelen en nadelen waren. Communictatie verliep erg goed en duidelijk, zowel per email als per telefoon. De zaak was snel afgehandeld en daar ben ik zeer tevreden over.

Hasselbach

Ik ben zeer tevreden over het Juridisch Centrum.

Arnhem

Uw beoordeling

Het Juridisch Centrum heeft mij goed ondersteund bij mijn uitdiensttreding en de daarbij behorende onderhandelingen en vaststellingsovereenkomst. Zij konden mij begeleiden in mijn keuzes en wensen... Het Juridisch Centrum heeft mij goed ondersteund bij mijn uitdiensttreding en de daarbij behorende onderhandelingen en vaststellingsovereenkomst. Zij konden mij begeleiden in mijn keuzes en wensen door onder andere hun kennis en ervaring met mij te delen en de verwachte stappen van de tegenpartij te schetsen.

Oussama

Een zeer goede en prettige ervaring gehad waarbij ik met veel kennis en kunde ben bijgestaan

Utrecht

Uw beoordeling

Er werd elke keer gecommuniceerd en dat kon op ieder moment van de dag.

Martha

Ronald heeft me heel erg goed geholpen!

Uw beoordeling

Ronald, ik vind je heel kundig, betrokken, strategisch goed en vasthoudend. Je bent fel, zeer direct en duidelijk. En je hebt me behoed voor te snel toegeven zodat er een voor mij veel betere... Ronald, ik vind je heel kundig, betrokken, strategisch goed en vasthoudend. Je bent fel, zeer direct en duidelijk. En je hebt me behoed voor te snel toegeven zodat er een voor mij veel betere uitkomst kwam.

Prettige hulp en betrokkenheid.

Noord-Holland

Uw beoordeling

Telefonisch wordt er erg fijne hulp geboden, ze zijn betrokken en hebben voor een goede regeling met mijn werkgever gezorgd. Het was in mijn situatie belangrijk om snel te handelen en dat werd ook... Telefonisch wordt er erg fijne hulp geboden, ze zijn betrokken en hebben voor een goede regeling met mijn werkgever gezorgd. Het was in mijn situatie belangrijk om snel te handelen en dat werd ook gedaan.

Op een prettige en deskundige wijze ben ik bijgestaan in de afwikkeling van het einde van mijn dienstverband.

Zuid Holland

Uw beoordeling

Ronald en zijn collega hebben mij in een moeilijke periode bijzonder goed bij gestaan in de totstandkoming en afwikkeling van het einde van een dienstverband.
In een tijd van vragen en stress...
In een tijd van vragen en stress wist Ronald de rust te bewaren en was de communicatie prettig, helder, eerlijk en duidelijk. M’n zorgen werden uit handen genomen. In situaties waarin je zelf de ontwikkelingen niet altijd kan overzien, kon Ronald vanuit een professionele blik en met gedegen kennis van zaken, situaties belichten. Het voorhouden en overzicht geven van mogelijke ontwikkelingen, zorgden er voor dat ik goed kon nadenken en weloverwogen beslissingen kon nemen. Wanneer nodig werd er voortvarend gehandeld of passende behoedzaamheid betracht. Er was zodoende vertrouwen in een goed afloop van mijn zaak en er is een resultaat behaald waar ik helemaal tevreden mee ben.