Dennis

Behulpzaam en punctueel

Amsterdam

Uw beoordeling

Fijne ervaring, heel goed!

Meddy

Het Juridisch Centrum heeft mij prima advies gegeven en kwamen als adequaat en deskundig bij mij over

Utrecht

Uw beoordeling

Het Juridisch Centrum heeft mij geholpen met een arbeidsconflict. Zij gaven mij goed en kundig advies. Ook vond ik het prettig dat zij de onderhandelingen namens mij voerde.

Berndt Bruningmeyer

Helder, transparant en eerlijk advies en een duidelijke en directe communicatie.

Borne / Overijssel

Uw beoordeling

Ronald heeft mij zeer goed begeleid en op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Lies

Uitstekende begeleiding, efficiënt en vlotte afhandeling

Arnhem

Uw beoordeling

Na 12 jaar kwam er een abrupt einde aan mijn dienstverband, dus op zoek gegaan naar juridisch advies. Via internet kwam ik bij deze organisatie uit, en dit was een zeer goede keuze. In eerste... Na 12 jaar kwam er een abrupt einde aan mijn dienstverband, dus op zoek gegaan naar juridisch advies. Via internet kwam ik bij deze organisatie uit, en dit was een zeer goede keuze. In eerste instantie Thomas gesproken, goed luisterend en nam alle tijd om het e.e.a. duidelijk uit te leggen, omdat ik hier nog nooit mee te maken heb gehad. Vervolgens heeft Roelant de zaak behartigd, vlotte afhandeling, goede communicatie en alles in afstemming met mij. Mocht je hiermee te maken krijgen, dan kan ik iedereen aanraden om met hen contact op te nemen.

Bryn

Super goed geholpen

Schiedam Zuid-Holland

Uw beoordeling

Super goed geholpen door Roelant.

Thanks, top werk.

Joke Tarhan

Geweldig goed geholpen!

Provincie Utrecht

Uw beoordeling

Ik ben door Joris van Vliet uitstekend geholpen, hij heeft na mijn plotselinge ontslag alles heel duidelijk uitgelegd en daarna constant met mij overlegd wat de mogelijkheden waren en welke... Ik ben door Joris van Vliet uitstekend geholpen, hij heeft na mijn plotselinge ontslag alles heel duidelijk uitgelegd en daarna constant met mij overlegd wat de mogelijkheden waren en welke vervolgstappen er genomen konden worden. Het was heel fijn om met hem samen te werken en deze juridische brei uit handen te kunnen geven.

Odette van Dijk

Efficiënt, goed luisterend, snel en betrouwbaar

Leiden Zuid-Holland

Uw beoordeling

Na bijna 12 jaar is er een abrupte einde gekomen aan mijn arbeidsovereenkomst. Dus dan ga je op zoek naar Juridische bijstand, mocht je deze ooit nodig hebben dan zijn Thomas en Roelant de heren bij... Na bijna 12 jaar is er een abrupte einde gekomen aan mijn arbeidsovereenkomst. Dus dan ga je op zoek naar Juridische bijstand, mocht je deze ooit nodig hebben dan zijn Thomas en Roelant de heren bij wie je, jouw zaak kan neerleggen.

Fabienne

Professioneel en uitstekend begeleiding, zeer tevreden!

Noord Holland

Uw beoordeling

Thomas en Roelant wil jullie beiden bedanken voor de geweldige begeleiding! Ik raad iedereen aan om jullie te contacteren, juridisch centrum weet op een professionele manier jou te helpen in het... Thomas en Roelant wil jullie beiden bedanken voor de geweldige begeleiding! Ik raad iedereen aan om jullie te contacteren, juridisch centrum weet op een professionele manier jou te helpen in het gehele proces. Ze handelen snel en accuraat zelfs op hun vrije dagen/weekenden hebben zij mij bijgestaan. In één woord geweldig.

M. de L

Adequaat en persoonlijk afgehandeld

Rijswijk

Uw beoordeling

Het contact kwam via een vriend van mij. De houding was prima, netjes, formeel doch vertrouwelijk.

Michel

Geduldig en goede service

Almere

Uw beoordeling

Ze nemen goed de tijd voor je om alles uit te leggen. Erg prettig als je zelf geen idee heb hoe zo’n proces gaat. Fijne mensen en goede service