Wilma

Uitstekend hulp voor juridische zaken.

Hoorn Noord-Holland

Uw beoordeling

Het juridisch centrum heeft mij prima geholpen bij beeindiging van mijn werkcontract. Ik ben zeer tevreden hoe dit op korte termijn is afgehandeld.
Er word goed naar je geluisterd en met je...
Er word goed naar je geluisterd en met je meegedacht.

Aben

Aandacht voor cliënt en goed advies.

Cuijk-Noord Brabant

Uw beoordeling

Fijne mensen die aandachtig luisteren en in overleg je zaak behartigen.

Wendy

Iris heeft mij super goed geholpen bij mijn VSO. Vriendelijk, vlot, duidelijke communicatie, deskundig en luistert goed naar je verhaal en wat je wilt.

Heerhugowaard

Uw beoordeling

Na mijn gedeeltelijke afkeuring een VSO ontvangen van de opdrachtgever. Deze stond vol fouten en onjuistheden. Daar door was ik bijna mijn transitievergoeding mis gelopen. Dankzij Iris nu een... Na mijn gedeeltelijke afkeuring een VSO ontvangen van de opdrachtgever. Deze stond vol fouten en onjuistheden. Daar door was ik bijna mijn transitievergoeding mis gelopen. Dankzij Iris nu een juiste VSO ontvangen. Super blij met de uiteindelijke uitslag. Dit had ik niet kunnen bereiken zonder de hulp en deskundigheid van Iris. Nogmaals bedankt!

Tanja

Professionele, snelle en prettige ondersteuning

Friesland

Uw beoordeling

Ik heb het contact met Ronald van het Juridisch Centrum als erg plezierig ervaren. Ik ben snel en goed geholpen met advies voor het voeren van de gesprekken met de werkgever en de VSO is zorgvuldig... Ik heb het contact met Ronald van het Juridisch Centrum als erg plezierig ervaren. Ik ben snel en goed geholpen met advies voor het voeren van de gesprekken met de werkgever en de VSO is zorgvuldig bekeken en met mij doorgesproken.

T

Goed geholpen met deskundig advies

Zuid-Holland

Uw beoordeling

Ik ben goed en snel geholpen met duidelijke informatie over het process.

Helma Jacobs

Zeer correcte en snelle communicatie, met het juiste resultaat.

Arnhem Gelderland

Uw beoordeling

Ik vond de samenwerking met het Juridisch Centrum heel prettig. Ik ben geholpen door Ronald Smits een zeer bekwame medewerker. Ik zou dit Juridisch Centrum aan iedereen aanbevelen, mocht je het... Ik vond de samenwerking met het Juridisch Centrum heel prettig. Ik ben geholpen door Ronald Smits een zeer bekwame medewerker. Ik zou dit Juridisch Centrum aan iedereen aanbevelen, mocht je het nodig hebben. Wat mij betreft een dikke 9 !

Monique Imanuel

Vol Lof over het Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht.

NIeuwebrug

Uw beoordeling

Mensen die zich vastbijten in je dossier, je motiveren en stimuleren om de moed niet op te geven. Zij zijn je rots in een periode van problemen. Uiteindelijk hebben zij een mooi resultaat bereikt... Mensen die zich vastbijten in je dossier, je motiveren en stimuleren om de moed niet op te geven. Zij zijn je rots in een periode van problemen. Uiteindelijk hebben zij een mooi resultaat bereikt waarmee je een nare periode kunt afsluiten. Een aanrader!!!

LS Lenselink

Goede duidelijke en vriendelijke hulp gekregen.

Montferland

Uw beoordeling

De hulp die ik hier heb gekregen was erg fijn. De uitleg over wat er komen ging, gedaan ging worden en wat de mogelijke uitkomsten waren werden goed uitgelegd en het werd goed duidelijk gemaakt wat... De hulp die ik hier heb gekregen was erg fijn. De uitleg over wat er komen ging, gedaan ging worden en wat de mogelijke uitkomsten waren werden goed uitgelegd en het werd goed duidelijk gemaakt wat e opties waren in het proces en wat dan de mogelijke gevolgen waren. Ik had me geen betere hulp kunnen wensen.

Thijs

Vriendelijk en resultaatgericht

Tilburg

Uw beoordeling

Prima geholpen door Roelant: het VSO-voorstel van de werkgever was te laag, maar Roelant heeft er een mooi bedrag bovenop weten te onderhandelen.

W. Musters

Uitstekend juridisch bijgestaan

Tilburg/Noord-Brabant

Uw beoordeling

Het Juridisch Centrum heeft me prima geholpen met mijn ontslagzaak. Ronald heeft voor mij het woord gevoerd tijdens de onderhandelingen. Er werd steeds heel snel door hem gereageerd en alles werd... Het Juridisch Centrum heeft me prima geholpen met mijn ontslagzaak. Ronald heeft voor mij het woord gevoerd tijdens de onderhandelingen. Er werd steeds heel snel door hem gereageerd en alles werd vooraf met mij besproken. Ik had zelf geen idee wat redelijk was om als ontslagvergoeding en verdere voorwaarden te vragen, maar Ronald heeft mij hierin uitstekend geadviseerd en ik heb een nette regeling kunnen treffen.