Saskia Jongen

Prima geholpen met vervelende situatie. Begripvol en efficiënt!

Uw beoordeling

Via internet terecht gekomen bij het Juridisch Centrum. Ik heb mijn situatie uitgelegd en advies gekregen, dat was erg handig gezien het feit dat ik hier geen ervaring mee had. Telefonisch hebben we vaak eea doorgesproken. In de onderhandelingen met de werkgever heeft mijn adviseur goed geadviseerd wat mijn mogelijkheden waren en wat er gedaan kon worden. Uiteindelijk heeft dat geleid tot een goede eindovereenkomst.

Richard

Zeer fijn en snel geholpen fijne omgang en na tevredenheid

Uitmuntend

Joke ten Cate

Top, vriendelijk en bekwaam.

Uw beoordeling

Je was vriendelijk, spontaan en nam mijn kwestie serieus ! Je had kennis van zaken en gaf ons het gevoel dat mijn kwestie in goede handen was. We vonden het fijn dat je onze kwestie hebt behartigt, het gaf ons rust in de hele zaak.

Jacob Lodewijk

Heel erg tevreden met de goede adviezen en correcte afhandeling.

Uw beoordeling

De heer Joris van Vliet van het juridisch centrum heeft mij bijgestaan in het onderhandelen over mijn vaststellingsovereenkomst.

Zonder het advies en ervaring van de heer van Vliet had ik al te vroeg akkoord gegeven op het aanbod van mijn ex werkgever.
Ook waren er veel belangrijke punten in het contract wat er aan toegevoegd is.

J.R. Franken

Kordaat, betrokken, verstand van zaken.

Uw beoordeling

Fijne samenwerking, goed advies en betrokkenheid. Buiten kantooruren bereikbaar. Ondanks een drukke order portefeuille nooit het idee gehad dat ik op de tweede plaats kwam.

Jimmy

Heel erg tevreden met de snelle en goede advies en afhandeling.

Uw beoordeling

De heer Smits van het juridisch centrum heeft mij in bijgestaan in het onderhandelen over mijn vaststellingsovereenkomst.

Zonder het advies en ervaring van de heer Smits had ik al te vroeg akkoord gegeven op het aanbod van mijn ex werkgever.
Ook waren er veel belangrijke punten in het contract wat er aan toegevoegd is.

J Planting

Geweldig bijgestaan door de heer van der Sanden van Juridisch centrum voor ontslag en arbeidsrecht

Uw beoordeling

Nadat mijn werkgever mij er uit wilde flikkeren na 18 jaar trouwe dienst, heb ik het Juridisch centrum ingeschakeld. Eerst een gratis advies ingewonnen van een uur, hierna heb ik besloten mij bij te laten staan door hun.
Geholpen door de heer van der Sanden, die op al mijn vragen antwoord wist en vlot te werk ging.
Heb hierdoor een goeie regeling kunnen sluiten met mijn oude werkgever en deze gekke periode af kunnen sluiten met een beter gevoel voor mezelf.
Hoop ze niet weer nodig te hebben, maar als het nodig is kom ik zeker bij hun terug!

Charles Schulz

No stress ,het Juridisch Centrum regelt de rest

Ik ben heel goed geholpen door Ronald Smits! Hij
heeft voor mij het uiterste eruitgehaald wat ik zelf niet had kunnen bedenken. Ik raad iedereen aan die om welke reden dan ook weg moet bij een werkgever het Juridisch Centrum in te schakelen. Top gedaan , bedankt Ronald!

CT

Heel goede en betaalbare advies.

Uw beoordeling

Het Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht heeft me bijgestaan in een lastige conflict situatie van 4 maanden. In deze periode heeft Ronald Smits en Roelant van der Sanden me in een periode van enkele maanden heel goede en realistische advies gegeven. Ik ben heel tevreden met het resultaat die er behaald is en raad iedereen hun expertise aan.

Eline Gerrese

Op het moment dat ik het niet meer wist nam het juridisch centrum het stokje haarfijn over!

Uw beoordeling

Het juridisch centrum heeft mij ontzorgd in het conflict met mijn werkgever. Hierbij hebben zij de tijd genomen om mij van alles uit te leggen, goede eisen te stellen, extra controles uit te voeren.