Ruth Roman

Vakkundige en ervaren mensen die je bijstaan in minder aangename situaties en daarbij het beste voor je eruit weten te halen.

Uw beoordeling

Vakkundige mensen die snel en correct weten hoe ze een situatie moeten benaderen. Ook gedurende de rest van het proces, wat vaak minder aangenaam is, nemen ze de tijd om advies te geven hoe hier mee om te gaan. Ik raad ze zeker aan, aan allen die in een situatie zitten waarbij ze zelf niet weten hoe deze aan te gaan.

AleXandra B.

Deskundig, persoonlijk en vlot geholpen met een juist prijskaartje.

Uw beoordeling

Thomas Stronkhorst wees mij telefonisch op mijn rechten en was daarbij zeer vasthoudend. Roelant van der Sanden zorgde voorts dat de vaststellingsovereenkomst binnen 2 weken rond was en met goed resultaat. Daarnaast is er ook begrip voor de persoonlijke kant van de zaak en hoe daaromtrent het beste gehandeld kan worden. Kortom perfect verlopen!

Richard

Zeer tevreden over de afhandeling van mijn zaak. Betrouwbaar, snel en veel ervaring. Zowel Ronald als Joris zijn ervaren juristen en zetten de boel op scherp.

Samantha

Snel en goed geholpen.

Uw beoordeling

Super goed bijgestaan tijdens mijn ontslag. Zeker alle kleine lettertjes maken je onzeker maar Juridish centrum stelt je snel gerust. Ze nemen alles van je over zoals het contact met werkgever en zorgen dat alles goed komt te staan op papier en waar je recht op heb. Ze houden je goed op de hoogte over de voortgang. Toppers zijn het.

Martijn

Topsamenwerking tussen client en jurist.

Uw beoordeling

Juridisch Centrum voor Ontslag en Arbeidsrecht heeft mij bijgestaan bij een conflict met mijn werkgever. Ik ben zeer te spreken over de snelle communicatie, adviezen en ondersteuning die ik van Roelant heb gehad.

Simon

Correcte en adequate afhandeling van de zaak.

Uw beoordeling

Ik heb de samenwerking als "fijn" ervaren voor zover dat kan in dergelijke situaties.
De informele kennismaking heeft bij mij vertrouwen gewekt.

Philippe

Vanaf de eerste dag heeft het Juridisch centrum mij goed geadviseerd en alles uit de kast gehaald om de beste vasstellingsovereenkomst te krijgen

Heel erg bedankt !

Petra verkade

Prettig geholpen

Uw beoordeling

Geholpen door meneer op een rustige maar to the point manier.

Defne

Top service!

Uw beoordeling

Ronald heeft mij erg goed geholpen met de onderhandelingen (hoogte ontslagvergoeding) en de inhoud van mijn vaststellingsovereenkomst. Hij was altijd duidelijk en goed bereikbaar. Thanks Ronald!