Wim Jansen

Goede service, heldere communicatie, alles in het belang van de cliënt

Amsterdam

Goede communicatie

Vakkundig advies tegen redelijk tarief.

Noord holland

Helder en transparant

R. Slooten

Zeer goede Professionele hulp

Amsterdam / noord holland

Uw beoordeling

Je stuurt een email, wordt op dezelfde dag teruggebeld. Nemen de tijd voor je en zetten zich maximaal voor je in!!!

Ruud baans

Prettige samenwerking

Helvoirt

Uw beoordeling

Ik heb een prettige samenwerking ervaren, goede communicatie, en een duidelijk advies gekregen.

G.Bulthuis Veldhuis

Ben uitstekend geholpen

Delfgauw Zuid-Holland

Zeer goed

Shirly Neijndorff

Professionele organisatie met duidelijke en snelle communicatie

Amstelveen

Uw beoordeling

Bij het eerste contact al merkte ik dat er goed naar mij geluisterd werd en alles werd nauwkeurig genoteerd. De jurist Joris van Vliet die mijn zaak in behandeling nam was al goed geïnformeerd toen... Bij het eerste contact al merkte ik dat er goed naar mij geluisterd werd en alles werd nauwkeurig genoteerd. De jurist Joris van Vliet die mijn zaak in behandeling nam was al goed geïnformeerd toen hij contact met mij legde. Alles ging in goed overleg en er werd goed tijd genomen om alles stap voor stap met mij door te nemen. Ik ben zeer tevreden, want Joris heeft een goede deal voor mij weten te sluiten.

Goed advies, duidelijke communicatie, maximaal resultaat.

Noord Holland

Uw beoordeling

Het is heel fijn om duidelijk advies te krijgen in een stressvolle periode. Ronald hield zich aan zijn afspraken en hij communiceert duidelijk. Je weet precies waar je aan toe bent. Tegelijkertijd... Het is heel fijn om duidelijk advies te krijgen in een stressvolle periode. Ronald hield zich aan zijn afspraken en hij communiceert duidelijk. Je weet precies waar je aan toe bent. Tegelijkertijd zette hij van begin tot eind zijn tanden in mijn zaak en liet hij pas los toen het gewenste resultaat was behaald.

John Mulders

Helder en realistisch advies

Almere Flevoland

Uw beoordeling

Bedankt Joris voor je helder, duidelijk en realistisch advies. Helaas ben ik door de situatie in het land mijn baan kwijtgeraakt echter door jouw handelen waarbij je richting de tegenpartij de vaart... Bedankt Joris voor je helder, duidelijk en realistisch advies. Helaas ben ik door de situatie in het land mijn baan kwijtgeraakt echter door jouw handelen waarbij je richting de tegenpartij de vaart er altijd in hield kan ik het nu achter mij laten en richten op de nieuwe toekomst. Nogmaals dank voor je inzet en professionaliteit.

Lesley Lageweg

Goede gerichte service, en duidelijke communicatie.

Klaaswaal

Uw beoordeling

Ik ben hartelijk ontvangen bij jullie. Door heel het proces ben ik goed geholpen door Joris en zijn collega's. Ze houden daad bij woord, en doen exact wat je van ze zou verwachten.

ES

Goede begeleiding, deskundig advies bij een nog niet zo gemakkelijk traject.

Utrecht

Zeer deskundig geholpen.