M

Zeer prettig, goed advies, denkt mee en is concreet, snel & doortastend

Uw beoordeling

Vooraf heldere afspraken, in proces een zeer goede service en ook de aftersales maakt onderdeel uit van het pakket.

Henriette Joppe-d'Hane

Het inschakelen van het Juridisch Centrum was het geld dubbel en dwars waard en heeft mij veel opgeleverd!

Uw beoordeling

Uitstekende juridische hulp bij traject naar beëindigingsovereenkomst. Zij hebben de onderhandelingen met de werkgever op zich genomen en mijn belangen heel goed vertegenwoordigd. Zo zijn we tot een goede beëindigingsovereenkomst gekomen. Communicatie verliep goed en de juridisch adviseur legde heel duidelijk alle stappen uit.

Wijnie de Haan-Snijder

Ik ben heel tevreden.

Hoi.
Ik ben erg goed geholpen maar vind het wel jammer dat erna geen contact meer is over het verloop en de afspraken.

P Kooijman

Erg tevreden over de dienstverlening en erg goed resultaat.

Uw beoordeling

Ik ben zeer tevreden over dit jurdisch kantoor. Er wordt stap voor stap met je doorgenomen wat ze gaan doen voor je. Heldere uiteenzetting van de procedure die je gaat doorlopen en hoe ze dit gaan aanpakken. Er wordt telkens overlegd met je en er gebeuren geen dingen zonder dat ze e.e.a. hebben teruggekoppeld aan je. Geven je ook reëel advies over te halen resultaten of er word je bijv.geadviseerd wat juist wel of niet moet zeggen in bepaalde situaties.
Bovendien wordt er snel en secuur gewerkt.
Kortom heel blij dat ik ze heb ingeschakeld.

Joyce vugts

Geweldig

Uw beoordeling

Hebt u juridische bijstand nodig dan is dit het goede adres. Open en eerlijke communicatie over alle stappen. Heel slagvaardige aanpak en persoonlijk. Hier ben je geen nummer en wordt je zaak adequaat behandeld.

Tristan

Het Juridisch Centrum heeft mij goed geholpen met de onderhandelingen nadat ik ontslagen werd. Door de open en transparante communicatie weet je wat je kan verwachten.

Uw beoordeling

Fijne, open communicatie met veel kennis vanuit het Juridisch Centrum waardoor ik mij zeer gesteund voelde tijdens de afhandeling na mijn ontslag.

Devlin

Meneer Smits heeft mij goed vertegenwoordigd op alle verschillende gebieden, zoals arbeidsrecht en emotionele steun, omdat ik meerdere malen een moment had dat ik wou opgeven, maar meneer Smits gaf...

Monique van Kempen

Goede hulp, begeleiding en begrip bij het oplossen van een arbeidsconflict.

Uw beoordeling

Er werd vlot en adequaat gehandeld zonder juridische termen. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en er werd goede uitleg gegeven.

Eleonore Batenburg

Medewerkers luisteren naar je en staan steeds voor je klaar

Uw beoordeling

de jurist, Joris van Vliet, zocht alles precies uit en stond steeds voor mij klaar. Communiceerde duidelijk en ondanks dat ik in Egypte zat verliep de communicatie vlot.
Mijn dank is groot en zonder hem had ik niet zo'n goede overeenkomst gehad

Robert

Plezierige en deskundige aanpak bij ontslagprocedure.

Uw beoordeling

Thomas Stronkhorst en Ronald Smits hebben mij uitstekend bijgestaan in de ontslagprocedure, m.n. wat betreft het aanpassen van de beëindigingsovereenkomst. Ronald communiceert helder en plezierig, heeft me betrokken bij alle stappen en heeft geprobeerd er een maximaal resultaat uit te halen. Voelde me echt gesteund in deze vervelende situatie.