Eveline

Goede begeleiding en snelle afronding

Uw beoordeling

Thomas en Ronald waren vanaf het begin heel duidelijk over mogelijkheden en gaven helder advies. Ronald heeft uiteindelijk gezorgd voor een fijne en snelle afhandeling.

EC Brand B.V.

Roelant heeft mij heel goed geholpen, snelle afwikkeling, perfect opgepakt, goed onderhandelt en meer gedaan wat nodig was om een goede vso voor mij te regelen.

Daphne

Veel beter resultaat dan ik had gedacht!

Leiden

Uw beoordeling

Zonder enige waarschuwing kreeg ik opeens een telefoontje: mijn functie werd opgeheven vanwege 'economische redenen'. Ik had het totaal niet aan zien komen.
Het eindgesprek met de HR afdeling...
Het eindgesprek met de HR afdeling ging prima, ik dacht ook dat het aanbod dat ze me deden best OK was. Het was niet royaal, maar ik dacht dat het was zoals het hoorde. Ik wild er toch even naar laten kijken door iemand die er verstand van had, ik kwam uit bij Roelant van der Sanden. Hij keek naar het aanbod en wist mij te vertellen dat het aanbod nog slechter was dan wanneer we alles via het UWV zouden laten lopen. Hij heeft voor mij een tegenbod opgesteld, en deze werd vrijwel direct geaccepteerd! Ik kom nu veel sterker uit de strijd met nog wat extra tijd om een nieuwe baan te vinden, en ook wat extra geld om de pijn te verzachten.
Zonder de hulp van Juridisch Centrum was ik er veel slechter vanaf gekomen, ik ben dus erg blij dat ik contact met ze heb opgenomen. Het is elke cent waard!

Florian

Het Juridisch Centrum heeft mij zeer goed geholpen bij dit proces, het was voor mij erg waardevol.

Uw beoordeling

Ik ben erg blij met deze ervaring, naast de kennis die ze hebben zijn ze ook goed in het geruststellen van hun cliënten. Daar heb ik veel aan gehad!

Ik ben kundig en prettig bijgestaan door Roelant van der Sanden.

Utrecht

Uw beoordeling

De aanbieding van de vaststellingsovereenkomst werd uiteindeljk een arbeidsconflict van 3 maanden. In die drie maanden ben ik, ook toen het er even naar uitzag dat ik misschien geen overeenkomst zou... De aanbieding van de vaststellingsovereenkomst werd uiteindeljk een arbeidsconflict van 3 maanden. In die drie maanden ben ik, ook toen het er even naar uitzag dat ik misschien geen overeenkomst zou krijgen, altijd kundig en vriendelijk te woord gestaan en geadviseerd door Roelant. Ik ben ontzettend blij dat hij mij de communicatie met mijn werkgever uit handen nam voor zover mogelijk, aangezien dit voor mij nogal emotioneel beladen was, en dat hij ook in alle andere stappen mij bleef adviseren en de tijd voor mij nam. Ik voelde me gesteund in dit conflict en dat was heel prettig. Bovendien is er, dankzij het advies van Roelant in de te nemen stappen, uiteindelijk toch een deal gesloten en kan ik dit hoofdstuk afsluiten.

Huizing

Zeer goed

Emmen

Uw beoordeling

super geholpen .door Ronald Smit, probleem met de werkgever snel opgelost.

V.Emler

Snel en duidelijk reactie.

Noord-Holland

Uw beoordeling

Zeer tevreden met het behaalde eindresultaat in mijn zaak!

William bevers

Duidelijk en goede communicatie

Beek en donk

Uw beoordeling

Vriendelijk , duidelijk, nemen de tijd voor je .
Alles word geregeld van a tot z.
Voor iedereen die in deze situatie zit van ontslag een aanrader.
Alleen maar lof voor deze...
Vriendelijk , duidelijk, nemen de tijd voor je .
Alles word geregeld van a tot z.
Voor iedereen die in deze situatie zit van ontslag een aanrader.
Alleen maar lof voor deze mensen.

Arjan Hubers

Ik ben erg tevreden met hoe alles verlopen is!

Lichtenvoorde

Uw beoordeling

Hallo, ik ben erg tevreden met het behaalde eindresultaat in mijn case. De onderhandelingen liepen snel en de te volgen regels m.b.t. aanleveren van de benodigde documenten was duidelijk. De... Hallo, ik ben erg tevreden met het behaalde eindresultaat in mijn case. De onderhandelingen liepen snel en de te volgen regels m.b.t. aanleveren van de benodigde documenten was duidelijk. De initiële onderzoek/dossieropbouw fase werd snel doorlopen en voor mij als cliënt werden realistische mogelijke eindresultaten voor ogen gehouden. Deze goede manier van communiceren gaf mij snel mentale rust en wat meer zekerheid over wat ik kon verwachten!

S. van de Weerd

Goede juridische begeleiding!

Veenendaal

Uw beoordeling

Het was een goede keus om me juridisch te laten adviseren. Ik ben zeer content met het uiteindelijke resultaat. Communicatie was duidelijk en er werd helder uitgelegd welke stappen er werden genomen.