Nora

Snelle en duidelijke communicatie en uitstekende dienstverlening!

Uw beoordeling

Ik ben door Ronald bijgestaan. Zijn wijze van handelen en communiceren vond ik zeer prettig en vaardig. Stap voor stap werd ik bijgestaan. Hij was altijd goed bereikbaar en belde snel terug. Ook met het resultaat ben ik zeer tevreden. Ik beveel deze organisatie dan ook zeker aan. Ronald, bij deze nog hartelijk dank voor je uitstekende dienstverlening!!

Kimberly Hasselbaink

Duidelijk advies gekregen en meteen weten waar je aan toe bent in een ontslagperiode.

Uw beoordeling

Ik raad het Juridisch centrum aan indien je proffesioneel advies en begeleiding nodig hebt tijdens een ontslag periode.

Jack

Duidelijke communicatie en uitstekende dienstverlening

Uw beoordeling

Ik ben goed geholpen door Joris van Vliet, de uitleg van de te volgen procedures zijn duidelijk toegelicht en het eindresultaat is positief te noemen.

A. van Hal

Professioneel en doortastend, zeer goed!

Uw beoordeling

Tijdens de periode waarin mijn werkgever en ik tegenover elkaar stonden was daar Ronald om mij hierin bij te staan. Zijn wijze van handelen en communiceren heb ik als zeer prettig ervaren. Op doortastende wijze heeft hij gehandeld en bij elk contact moment zijn handelen duidelijk en begrijpelijk toegelicht.
Tevens was geen vraag teveel of te gek. Ronald wilde altijd dat het voor mij duidelijk was zodat ik goede keuzes kon maken of juist geïnformeerd was.

Sebastiaan Stitselaar

Goed bedrijf voor het bemiddelen over ontslag.

Uw beoordeling

Zeer tevreden over de communicatie en tips met bijhorende uitleg. Ook zeer tevreden over het uiteindelijke resultaat.

Emmeke

Transparant in communicatie & kennis van zaken

Uw beoordeling

De jurist had kennis van zaken. Niet alleen het onderhandelen over de grootte van bedragen, maar ook de kleine lettertjes. Alle bijvangst is minstens zo belangrijk als de ontslagvergoeding.

Anna van Dooren

Ik ben zeer professioneel en prettig geholpen door het juridsch centrum!

Uw beoordeling

Omdat ik betrokken ben geraakt in een arbeidsconflict over re-integratie na ziekte en dreigend ontslag, heb ik de hulp ingeroepen van het Juridisch centrum. Ik ben zeer goed geholpen door Joanneke Noordenbos. Zij heeft de zaak in korte tijd zeer professioneel met mijn werkgever afgehandeld, naar tevredenheid van alle partijen. Op deze wijze zijn mijn rechten gewaarborgd en is alles zonder rechtzaak of groot conflict opgelost. Vooraf was ik wat sceptisch over de wijze van contact via telefoon en mail maar dit werkte prima. Advocaat was goed bereikbaar en belde altijd zeer snel terug!

C. Wiertz

Ik ben ontzettend goed en vriendelijk geholpen en voorzien van alle nodige informatie.

Uw beoordeling

Goede juridisch advies in taal die een leek begrijpt. Stap voor stap wordt je bijgestaan en op de hoogte gebracht zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Gretl Leeuwangh

Zorgen uit handen genomen, maximale support op zeer prettige wijze. Fantastisch zou ik iedereen aanbevelen.

Uw beoordeling

Ik voelde mij direct begrepen, alle belangrijke vragen en problemen zijn snel en efficiënt besproken. Daarna werd er direct toegewerkt naar een mogelijke oplossing, waardoor ik mij veel minder zorgen maakte over een goed afloop.

Hans Hemmes

Op een fantastische manier geholpen door Ronald Smits

Uw beoordeling

Ronald je hebt mij vanaf het begin op een fijne manier bij gestaan. Kon je altijd bellen voor advies.
Zou je zeker adviseren bij mijn kennissen als zij een arbeidsconflict hebben. Bij deze nog hartelijke dank.