Daar heb je echt wat aan.

Almere/Flevoland

Uw beoordeling

Gespecialiseerd in het arbeidsrecht, en dat merk je echt aan alles.

Ik ben zeer tevreden over het juridisch centrum. Ze zijn adequaat, deskundig en betrouwbaar.

Utrecht

Uw beoordeling

In de eerste contacten en het voorleggen van mijn zaak, viel mij op dat het Juridisch Centrum een goede telefonische bereikbaarheid had en snel en adequaat was in hun reactie en advies.
In de behandeling van mijn zaak zat ik er zelf helemaal doorheen en was ik niet meer in staat helder te denken en communiceren. Op mijn allerzwakste moment kon ik, terwijl ik hem nooit eerder gezien of gesproken had, blind vertrouwen op Ronald en de zaak uit handen geven. Hij wist, zonder veel woorden, goed in te schatten wat mijn situatie was en wat mijn belangen waren. Wat ik heel sterk vind is dat hij enerzijds rekening hield met mijn belangen, maar dat hij ook optrad als ik mezelf dreigde tekort te doen en dat hij daar dus niet in meeging. Hij heeft mijn belangen goed behartigd en een fantastisch resultaat weten te bereiken. Wat ik ook fijn vond is een evaluatie na afloop over het verloop. Ronald is snel, duidelijk, transparant en zakelijk, precies wat ik nodig had. Daarnaast vond ik het contact prettig. Mijn ervaring met het Juridisch Centrum beoordeel ik als deskundig, adequaat en betrouwbaar. Wat mij betreft uitmuntend!

Zetten alles op alles voor een goed resultaat

Utrecht

Uitstekend

René de Jong

Goede en duidelijke gang van zaken

Glanerbrug/Overijssel

Uw beoordeling

Ik ben erg goed geholpen, duidelijk afspraken van tevoren gemaakt, tijdens het hele proces is er altijd goed gecommuniceerd. Echte professionals, ik ben super blij dat ik mij bij heb laten staan door Roelant en zeer tevreden met het (positieve) resultaat. Top gedaan

Janneke

Super fijn geholpen!

Noord-Brabant

Uw beoordeling

Allereerst; super fijn door Roelant geholpen! Hij luistert oprecht naar je verhaal en geeft daarna goed en helder advies. Tijdens de procedure is hij ontzettend betrokken en geeft altijd erg snel terugkoppeling. Je krijgt het vertrouwen dat het goedkomt, iets wat je werkgever je toch een stukje heeft afgenomen. Mocht je dit lezen en nog twijfelen; het is het zeker waard om contact op te nemen met het Juridisch Centrum voor Ontslag & Arbeidsrecht.

Fam. Schuijlenburg

Prima geholpen, in het begin beetje onpersoonlijk voor mn gevoel, maar uitstekend geholpen!!

Montfoort/ Utrecht

Uw beoordeling

Dit adres van de computer gehaald, ben er prima geholpen, kort en bondig en heel duidelijk, hoefde zelf niets te doen, zij deden de communicatie met het bedrijf, dat is prettig.

R. Berghout

Ronald gaat meteen en slagvaardig aan de gang en zelfs mijn werkgever, als tegenpartij vond zijn optreden beschaafd en zeer professioneel. Ik ben zeer tevreden over zijn aanpak, ook omdat hij... Ronald gaat meteen en slagvaardig aan de gang en zelfs mijn werkgever, als tegenpartij vond zijn optreden beschaafd en zeer professioneel. Ik ben zeer tevreden over zijn aanpak, ook omdat hij persoonlijk, mij was aanbevolen.

Almere, Flevoland

Uw beoordeling

Zeer tevreden over de wijze waarop Ronald zich voorbereidde, mij adviseerde en voortvarend het gesprek met de werkgever aan ging.

Katja

Scherp, duidelijke communicatie en concreet advies

Bergschenhoek/Zuid Holland

Uw beoordeling

Via een vriendin werd ik doorverwezen naar Ronald Smits van Juridisch Centrum. Vanaf het begin af aan waren de gesprekken helder en bondig en schakelde het soepel tussen ons.
Op momenten dat er doorgepakt moest worden stond hij daar klaar voor. Zijn kracht zit wat mij betreft in een goede balans tussen zakelijkheid en menselijkheid.

Marijke van Hoef

Perfecte accurate ondersteuning met ruim voldoende actuele feedback.

Weert (L)

Uw beoordeling

Ondanks dat het tijdspad nijpend was heeft de heer Smit de tegenpartij weten te sommeren om te reageren, waardoor een procedure niet meer noodzakelijk was en mij en mijn vrouw uiteindelijk behoorlijk wat geld heeft gescheeld.

Lia de keijzer

Zeer duidelijk

Halsteren. N. Brabant

Uw beoordeling

Ronald was er altijd voor mij.. Dit voelde goed.. Ik ben zeer tevreden.