Gretl Leeuwangh

Zorgen uit handen genomen, maximale support op zeer prettige wijze. Fantastisch zou ik iedereen aanbevelen.

Uw beoordeling

Ik voelde mij direct begrepen, alle belangrijke vragen en problemen zijn snel en efficiënt besproken. Daarna werd er direct toegewerkt naar een mogelijke oplossing, waardoor ik mij veel minder zorgen maakte over een goed afloop.

Hans Hemmes

Op een fantastische manier geholpen door Ronald Smits

Uw beoordeling

Ronald je hebt mij vanaf het begin op een fijne manier bij gestaan. Kon je altijd bellen voor advies.
Zou je zeker adviseren bij mijn kennissen als zij een arbeidsconflict hebben. Bij deze nog hartelijke dank.

Erica Koenz

Zeer bekwaam en behulpzaam! Erg tevreden...bedankt voor jullie inzet!

Kimberley

Vanaf het eerste contact met Juridisch centrum en meneer Smits werd ik serieus genomen en duidelijk en professioneel geholpen. Hij heeft er alles aan gedaan om tot een goed resultaat te komen en dat...

Uw beoordeling

Als iemand ooit in hetzelfde vervelende pakket komt te zitten van ontslag als ik dan raad ik juridisch centrum aan. Je weet waar je aan toe bent wat betreft de kosten vanwege de heldere communicatie vanaf het begin. De hulp gaande weg verloopt snel, soepel en zakelijk met een persoonlijke touch. Bedankt!

Saskia

Deskundig advies ontvangen in kort tijdsbestek.

Uw beoordeling

Na het invullen van het intakeformulier op de website werd ik de volgende ochtend al teruggebeld. Voor een goede juridische beoordeling moest ik wel een waslijst aan documenten aanleveren en een beschrijving van de actuele situatie.
Daarna volgde een uitgebruid telefoongesprek met de jurist die punt voor punt advies gaf en heel helder eea toelichtte en me ook nog op andere punten attendeerde.

Marc

Uitstekend

Uw beoordeling

Ik ben zeer goed geholpen. Zowel inhoudelijk wat wel en niet kan en belangrijk is en in het voeren van de onderhandelingen voor mij als ook qua uitleg over het proces en de mores hierin en het wegnemen van zorg en onzekerheid (voor zover mogelijk).

LT Poch

Vakkundig geholpen door mw. J. Noordenbos.

Uw beoordeling

Ik ben heel professioneel begeleid door mw. J. Noordenbos bij het tot het standkomen van vso met mijn werkgever.

J.

Aanrader want: Professioneel en Betrokken!

Uw beoordeling

Contact met mijn werkgever via Joris van Vliet verlopen wat prettig was gezien de omstandigheden. Joris heeft zich in mijn zaak vastgebeten en liet pas los toen alles eruit gehaald was wat erin zat! Verder snelle communicatie en goede adviezen.

Stefan

Dienstverlening zoals het hoort: vak-inhoudelijk top, snel en adequaat en ontzorgend

Uw beoordeling

Ik vindt de dienstverlening van het Juridisch Centrum, doelend op Ronald welke mij bij heeft gestaan, perfect. Hij acteert met de nodige kennis en overtuiging. Komt elke afspraak na, wat in een dergelijke situatie zeer ontzorgend werkt. Daarbij een mooi eindresultaat wat in mijn beleving de investering, vooraf bekende en vaste bijdrage, meer dan waard maakt.

Mal

Het Juridisch Centrum levert uiterst professionele hulp en onderhoudt prettige communicatie in dit soort lastige situaties.

Uw beoordeling

Ronald Smiths heeft mij heel erg geholpen in deze lastige situatie. Hij zet zich voor 100% in en zit er bovenop. Dit gaf mij een goed gevoel van vertrouwen. Daarnaast onderhield hij zoveel mogelijk contact telefonisch en per email waardoor ik zelf ook beter overzicht kon houden van deze benarde situatie. Het Jurdisch centrum doet niks zonder overleg en brengt goed advies uit over hoe hiermee om te gaan. Ik zou ze zeker aanbevelen!