Patrick

Uitstekende en capabele service

Zeeland

Uw beoordeling

Uitstekend bijgestaan door Roelant waaruit een zeer goed resultaat is gekomen.

Roelant weet waar hij over praat en is zeer gericht op resultaat.

Ik kan niet anders als de...
Uitstekend bijgestaan door Roelant waaruit een zeer goed resultaat is gekomen.

Roelant weet waar hij over praat en is zeer gericht op resultaat.

Ik kan niet anders als de samenwerking als zeer aangenaam aanmerken.

Lesley Beekveldt Bostock

Geweldig geholpen in een zeer zenuw slopend periode.

Purmerend

Uw beoordeling

Heel profesioneel en straight to the point .

Anduena Beqiri

Zeer goed geholpen.

Heerlen/ limburg

Corinne

Vakkundig en goed bijgestaan door de medewerkers van het Jurisch Centrum

Epe

Uw beoordeling

Ik ben ontzettend positief over het juridisch centrum.
Ik ben ontzettend positief over het juridisch centrum.
Mijn (ex)werkgever had mij een vaststellingsovereenkomst voorgelegd en deze wilde ik laten controleren door mensen die er verstand van hebben.
Online gegoogled en zo kwam ik bij het juridisch centrum tetecht.
Na mijn telefoontje werd ik binnen een half uur terug gebeld, en vanaf dat moment ben ik vakkundig en in duidelijke taal bijgestaan door de medewerkers en dan met name jurist Ronald Smits.
Hij heeft mij heel goed telefonisch bijgestaan met duidelijke en begrijpelijke taal en heeft de onderhandelingen met de werkgever opgepakt. Binnen een week zijn we dankzij Ronald tot een overeenstemming gekomen.

Bram Jacobs

Zeer goed werk!

Amsterdam

Uw beoordeling

Ronald heeft me ontzettend goed begeleid doorheen het proces om tot een beeindiging te komen met mijn werkgever. Het werd uiteindelijk een lastige zaak vanwege halstarigheid vd werkgever maar Ronald... Ronald heeft me ontzettend goed begeleid doorheen het proces om tot een beeindiging te komen met mijn werkgever. Het werd uiteindelijk een lastige zaak vanwege halstarigheid vd werkgever maar Ronald heeft me tot het eind bijgestaan met het juiste advies.

AvdW

Snelle reactie en goede communicatie.

Noord-Brabant

Uw beoordeling

Ronald Smits heeft ons zeer vakkundig geholpen. Heldere communicatie en goede dienstverlening.

Nieke Koek

Voortreffelijk

Haarlem

Uw beoordeling

De begeleiding die ik kreeg tijdens mijn ontslag regeling was boven mijn verwachtingen. Ik was voorbereid op een koelbloedig en diplomatiek proces. Het bleek het tegendeel. Ik heb van begin tot en... De begeleiding die ik kreeg tijdens mijn ontslag regeling was boven mijn verwachtingen. Ik was voorbereid op een koelbloedig en diplomatiek proces. Het bleek het tegendeel. Ik heb van begin tot en met de afronding ervaren dat ik gedragen en begeleid werd. De communicatie was regelmatig genoeg om het lijntje warm te houden en zeker niet te veel. De begeleiding was meelevend, persoonlijk en betrokken. Daarnaast was het voortvarend en assertief en ik was op eigen houtje nooit zover gekomen. De begeleiding heeft mij ontzettend ontlast, het proces was stress reducerend en over de hele linie een prettig manier om door dit ingewikkelde parcour te worden geholpen. Zeker gezien de zwaarte van zoiets als ontslag en de bijbehorende emotionele componenten, was de begeleiding van mijn jurist essentieel. Ik ben zeer dankbaar en tevreden.

Monique van Diemen

Vriendelijke, snelle en directe benadering van mijn arbeidsconflict

Kortenhoef/ Noord Holland

Uw beoordeling

Zeer professioneel, uitgaande van wat ík wilde, snel reageren op alle mails en telefoontjes. Vanaf het eerste tot het laatste contact vriendelijk. Goed luisterend naar het probleem. Alle ‘zorg’ van... Zeer professioneel, uitgaande van wat ík wilde, snel reageren op alle mails en telefoontjes. Vanaf het eerste tot het laatste contact vriendelijk. Goed luisterend naar het probleem. Alle ‘zorg’ van mij overnemend. En een voor mij prima regeling weten te treffen.

Adam Chobin

Geweldig geholpen

Rotterdam

Uw beoordeling

Vanaf het eerste moment, contact gehad en deze is onderhouden door Roelant. De communicatie was duidelijk en in mensen taal zodat het super begrijpelijk is geweest.

Nick H

Uiterst tevreden

Oss NB

Uw beoordeling

Professioneel, communicatief vaardig en snel in het schakelen en reageren.