Stephanie

Heel erg fijne organisatie met verstand van zaken en de juiste hulp.

Breda

Uw beoordeling

Ontzettend positief en aan te raden aan iedereen.

R Weijer

Heel goed geholpen!

Eindhoven

Uw beoordeling

Erg prettige communicatie, zeer behulpzaam

Brian Fleuren

Zeer tevreden.

Deest Gelderland

Uw beoordeling

Hartelijk dank voor alle hulp, zonder jullie had ik het niet gekund.

Fijn advies en spoedige gang van zaken. Als zeer prettig ervaren!

Arnhem

Uw beoordeling

Als je aan beëindiging van je dienstverband denkt na een ziekteperiode wil je helder en goed advies. En bovenal iemand die het stokje van je over kan nemen. En dat gevoel heb ik steeds gehad in het... Als je aan beëindiging van je dienstverband denkt na een ziekteperiode wil je helder en goed advies. En bovenal iemand die het stokje van je over kan nemen. En dat gevoel heb ik steeds gehad in het proces wat door het Juridisch Centrum is doorlopen.

Gilbert

Duidelijk en goede communicatie

Poeldijk / Zuid-Holland

Uw beoordeling

Roelant van der Sanden heeft mij erg prettig bijgestaan bij het onderhandelingsproces van mijn vaststellingsovereenkomst.
Goed bereikbaar, duidelijke taal en advies en een goede afhandeling.

Paulo Buijs

Professioneel en adequaat geholpen, op zeer korte termijn.

Gelderland

Uw beoordeling

Ik ben zeer goed geholpen bij een bemiddeling m.b.t. beëindiging van een arbeidsrelatie. Na onderhandeling zijn al de door ons ingebrachte punten gehonoreerd door de tegenpartij. Het deskundige... Ik ben zeer goed geholpen bij een bemiddeling m.b.t. beëindiging van een arbeidsrelatie. Na onderhandeling zijn al de door ons ingebrachte punten gehonoreerd door de tegenpartij. Het deskundige advies van de medewerkers heeft mijn zelfvertrouwen enorm gesterkt in deze kwestie. Hierdoor was het mogelijk om goed voor mijn rechten op te komen.

Teunis Nieuwkoop

Zeer professioneel, helpt en stuurt bij waar nodig en op tijd. Keurig op tijd en in de juiste bewoording. Gaat niet over een nacht ijs en laat zich niet van de wijs brengen of intimideren.

Veldhoven

Uw beoordeling

Mijn beoordeling een 9,5, dit verdienen ze zeker voor hun professionle hulp en houding.

Miranda

Top

Zuid Holland

Uw beoordeling

Super bijgestaan door Ronald Smits. Duidelijke taal en advies ! Goed bereikbaar waardoor alles snel geregeld was.

Peter

Juridische bijstand die het verschil maakt

Heemstede/Noord-Holland

Uw beoordeling

Roelant van der Sanden was een essentiele factor in de goede afloop. Niet alleen voor wat betreft de financiele uitkomst, maar vooral ook wat betreft waarborgen voor de toekomst. Zeer tevreden en ik... Roelant van der Sanden was een essentiele factor in de goede afloop. Niet alleen voor wat betreft de financiele uitkomst, maar vooral ook wat betreft waarborgen voor de toekomst. Zeer tevreden en ik zal mensen in een vergelijkbare situatie zonder aarzelen naar hem doorverwijzen.

BJ

Fantastisch bijgestaan en duidelijk advies.

Gelderland

Uw beoordeling

Ik had hulp nodig bij het onderhandelingsproces van mijn vaststellingsovereenkomst. Ik ben heel goed geholpen. Elke keer goed op de hoogte gebracht hoe de stand van zaken was. Ik werd goed... Ik had hulp nodig bij het onderhandelingsproces van mijn vaststellingsovereenkomst. Ik ben heel goed geholpen. Elke keer goed op de hoogte gebracht hoe de stand van zaken was. Ik werd goed gerustgesteld als er weer een tegenvoorstel kwam. Roelant heeft veel kennis en weet waar hij over praat. Hij heeft zich vastgebeten in mijn dossier alsof het om hem zelf ging.