7 reviews
Write a review

71% of the customers recommend this company.

Fardowsa hilow isaak

I would like my information to be removed as i have moved on with other carrièr.. tried to contact the wrbsite srveral times but no responce for alomst 6 month so unprofesional tried as my opinion.

Ok website

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

IMprovemt needed on communication side.

Hanana Alechti

Erg goed geholpen, ze zijn hier super vriendelijk en erg behulpzaam, dank u zeer

Anonymous

Goede site

Gratis

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

Aangeschreven schoonmaaksters. Reageren niet meer terug. Kunnen deze ook Verwijder worden

Reply Juan Pescador:

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor de feedback! Ja dit is inderdaad een belangrijk punt. We gaan o.a. inbouwen dat advertenties waar geen reactie op komt eerst nog een herinnering krijgen en anders... Beste heer/mevrouw, Bedankt voor de feedback! Ja dit is inderdaad een belangrijk punt. We gaan o.a. inbouwen dat advertenties waar geen reactie op komt eerst nog een herinnering krijgen en anders op niet actief gezet worden zodat je als klant niet voor niets een bericht stuurt en je zeker bent dat de adverteerders nog actief zijn. Met vriendelijke groet, Juan Pescador

Anonymous

Handige site, direct contact met hulpen

Strengths - Pluspunten

Ik vind het handig dat je niet eerst een abonnement moet afsluiten of hogere bedragen moet afdragen

Op dit moment nog niet

Reply Juan Pescador:

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor de review! En fijn dat het u de website kon waarderen.

Juan Pescador

Hans Heijkoop

Klantvriendelijk en overzichtelijk. Voorzien van concrete informatie om stapsgewijs te komen tot gewenst resultaat.

Overzichtelijk en doeltreffend

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

Doorgaan op de ingeslagen weg

Bart

Ik zoek een huishoudelijke hulp en vond deze site. Mooie site en handige stappen om te komen tot de meest geschikte hulp voor mij.

Strengths - Pluspunten

Simpel en stap voor stap

Nog niet

Jessica ten Boer

Mooie overzichtelijke website, zojuist ingeschreven en nu maar wachten op de eerste klanten

simpel en overzichtelijk

nog niet