48 reviews
Write a review

73% of the customers recommend this company.

Tania

Cleaner

Cleaner

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

This app is very functional

Janneke

Strengths - Pluspunten

Vraag om review van de gekozen hulp

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

Een dame kwam niet opdagen op de afspraak. Ik zou dat graag terugzien bij haar gegevens. Ik was ziek en zat vergeefs te wachten. Daarna was mijn huis niet schoongemaakt.

Angela

Ainda não tenho experiência com o serviço Juan pescador

Ter oportunidade de trabalho

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

Mais divulgação sobre o anúncio

Josephine

Goed services

Fast conection to clients

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

More clients to conect with.

Reply Juan Pescador:

Hi Josephine, well thank you so much!! So glad you llike the website for cleaning services. We do our best to attrack more customers. You know that you can help too? For instance by sharing our... Hi Josephine, well thank you so much!! So glad you llike the website for cleaning services. We do our best to attrack more customers. You know that you can help too? For instance by sharing our website on your socials. This might be a good idea. Anyhow we do our best. Hope to help you some more soon!

Joyce owusu

Heel goed

Alles is goed

Reply Juan Pescador:

Hallo Joyce, Wat een mooie review! Dank voor het delen!

Rida

Ben nieuw op deze site. De reacties van JP zijn snel en behulpzaam

Strengths - Pluspunten

Fijn dat je slechts een eenmalige bijdrage betaalt

nee

Reply Juan Pescador:

Hallo Rida, Wat fijn dat je JP hebt ontdekt en dat het goed bevalt! En superbedankt voor de mooie review, daar doen we het voor!

Rene Pereboom

Hallo Juan, fatastisch initiatief om dit te exploiteren! Ik maak er graag gebruik van.

Marktwerking stimuleren.

Nog niet

Reply Juan Pescador:

Beste Rene, nou wat leuk om dit te lezen! En fijn dat je al goed gebruik gemaakt hebt van de website voor huishoudelijke hulp. En inderdaad transparant en marktwerking houden wij ook van. Goed... Beste Rene, nou wat leuk om dit te lezen! En fijn dat je al goed gebruik gemaakt hebt van de website voor huishoudelijke hulp. En inderdaad transparant en marktwerking houden wij ook van. Goed faciliteren en verder alles aan klanten en hulpen zelf over laten.

Brigitte

Ik heb fijne klanten via JP gekregen

Strengths - Pluspunten

Kort en duidelijk, vooral betrouwbaar

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

Ik krijg geen melding meer over de nieuwe klanten

Reply Juan Pescador:

Hallo Brigitte, dank dat je jouw mening wilde delen. Daar hebben we wat aan en wat fijn dat je via onze sites als snel fijne klanten hebt gekregen. En inderdaad de meldingen van nieuw hulpen en... Hallo Brigitte, dank dat je jouw mening wilde delen. Daar hebben we wat aan en wat fijn dat je via onze sites als snel fijne klanten hebt gekregen. En inderdaad de meldingen van nieuw hulpen en klanten hapert soms. We veranderen nog veel aan de website. Het zal snel gemaakt worden!

Fithawit

Ik heb ervaring huizen schoon en kantor schoonmaakt.

Strengths - Pluspunten

Stofziuger.ramen schoonmaken alles van huishouden en kantor.

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

Nee ik heb geen suggesties.

Reply Juan Pescador:

Hallo Fithawit, Dank voor jouw goede review. Fijn dat je zo tevreden bent!

fida

Zeer goed

Strengths - Pluspunten

Makkelijk en snel contact .

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

BIJ Nieuwe aanmeldingen van advertenties meldingen doorsturen via mail .

Reply Juan Pescador:

Hallo Fida, nou dank je wel voor jouw 9! En fijn dat je de site gemakkelijk vindt en snel contact kreeg! Super!