11 reviews
Write a review

73% of the customers recommend this company.

Jannie

Veel berichten van klanten ontvangen

Gemakkelijk en gratis

Wjw

Zit nu al een twee weken te wachten op contact
Ze zijn niet te bellen

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

Neem een telefoon nummer of beantwoord je mail

Hoi Wjw,
Hoi Wjw,
Jouw mail hebben we niet terug kunnen vinden. We mailen je zo nog een keer. Maar je hebt gelijk de website is een gratis en niet bemand prikbord voor advertenties. Er word dus geen service op geboden. Wel hebben we over een maand een heel nieuwe website die een stuk beter zal gaan werken.

Huishoudelijke hulp

Site is onoverzichtelijk en kan er vanaf mijn telefoon nooit op, blijft hangen op het laden van het scherm.
Mijn berichten komen niet allemaal via de mail binnen, waardoor ik er laatst achter kwam dat ik behoorlijk wat oproepen heb misgelopen.

Het bestaat.

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

Alle berichten via mail laten doorkomen ipv enkelen, andere afzender in mails dan Juan Pescedor (hierdoor dacht ik eerst dat het spam was). Mobiele versie verbeteren zodat die ook gebruikt kan... Alle berichten via mail laten doorkomen ipv enkelen, andere afzender in mails dan Juan Pescedor (hierdoor dacht ik eerst dat het spam was). Mobiele versie verbeteren zodat die ook gebruikt kan worden.

Beste,
Vriendelijk bedankt voor jouw feedback! We gaan er direct mee aan de slag.
Beste,
Vriendelijk bedankt voor jouw feedback! We gaan er direct mee aan de slag.
Vervelend dat je de website als onoverzichtelijk hebt ervaren. Ik ben erg benieuwd naar jouw mening hierover. Ik zal even persoonlijk contact met je opnemen via de mail, mocht je daar interesse in hebben.
Vriendelijke groet,
Team van Juan Pescador

Liz

No result!

none

respond to request

Dear Liz,
Dear Liz,
It is a pity that you are so dissatisfied. I can see you wrote one help yesterday. She may still be responding. we have no influence on whether workers respond or not. It's a free bulletin board. We actually asked you how you like this service. We cannot influence the content of your e-mail and the response of helpers. Fortunately, we can see that it sometimes works.
I hope you will soon get the help you are looking for.
Best regards,
Team Juan Pescador

Lola

Great service.

Ok website

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

IMprovemt needed on communication side.

Hanana Alechti

Erg goed geholpen, ze zijn hier super vriendelijk en erg behulpzaam, dank u zeer

Anonymously

Goede site

Gratis

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

Aangeschreven schoonmaaksters. Reageren niet meer terug. Kunnen deze ook Verwijder worden

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor de feedback! Ja dit is inderdaad een belangrijk punt. We gaan o.a. inbouwen dat advertenties waar geen reactie op komt eerst nog een herinnering krijgen en anders op niet actief gezet worden zodat je als klant niet voor niets een bericht stuurt en je zeker bent dat de adverteerders nog actief zijn.
Juan Pescador

Anonymously

Handige site, direct contact met hulpen

Strengths - Pluspunten

Ik vind het handig dat je niet eerst een abonnement moet afsluiten of hogere bedragen moet afdragen

Op dit moment nog niet

Beste heer, mevrouw,
Bedankt voor de review! En fijn dat het u de website kon waarderen.
Juan Pescador

Hans Heijkoop

Klantvriendelijk en overzichtelijk. Voorzien van concrete informatie om stapsgewijs te komen tot gewenst resultaat.

Overzichtelijk en doeltreffend

Improvements or suggestions - heb je suggesties voor ons?

Doorgaan op de ingeslagen weg

Bart

Ik zoek een huishoudelijke hulp en vond deze site. Mooie site en handige stappen om te komen tot de meest geschikte hulp voor mij.

Strengths - Pluspunten

Simpel en stap voor stap

Nog niet