Deskundigheid adviseur
De toegevoegde waarde voor mij persoonlijk
Brochure/website
Nakomen van afspraken
Persoonlijke aandacht van / ‘klik’ met adviseur

Thomas

2e spoor reïntegratietraject gevolgd

Korte lijnen, snelle en persoonlijke communicatie.

nvt

Alex Bos

Erg goed

Persoonlijk contact ; goede uitleg ; goed meedenken en schakelen gericht op arbeidsmarkt

Niet

H.Beereboom

begeleiding

Veiligheidsregio IJsselland

Ik heb met Jacobine gewerkt. Een erg prettig en doortastende jobcoach.

Ik ben op internet op zoek gegaan naar een coach. Niet persé naar werkrevisie. Ik kan daarom de site niet beoordelen.

Verbeterpunten of tips?

Idem dito. Een tip is wel om de onderzoeksvraag goed te stellen. Ik denk met name voor de toekomst waar meer mensen gaan komen een twijfel over hun toekomst dan over een carrière move an sich

Openbaar ministerie

Betrokkenen medewerkers Anke en Netty

Leuke workshops en nemen je goed mee in wie ben ik, wat kan ik en wat wil ik.

Verbeterpunten of tips?

In mijn geval. veel ervaring als teamleider en alle testen kwamen weer uit op een teamleidersrol. een rol die ik niet meer wil. Dus breder kijken naar de uitkomsten, maar goed inschatten wat past... In mijn geval. veel ervaring als teamleider en alle testen kwamen weer uit op een teamleidersrol. een rol die ik niet meer wil. Dus breder kijken naar de uitkomsten, maar goed inschatten wat past bij de persoon. Uiteindelijk is me dat gelukt

Provincie Overijssel

Persoonlijk

Esther Zumpolle

JP heeft mij gekoppeld aan een passende loopbaancoach, het loopbaancouchings traject begeleid en TMA analyse gemaakt

accuraat, volledig, snel, sympathiek

Verbeterpunten of tips?

JP staat wat op achtergrond, heb inhoudelijk meer contact gehad met de coach zelf

Stichting Philadelphia Zorg

Heel positief. Werd gekend en er werd meegedacht in mijn werksituatie.

Betrokkenheid van de coach.
Betrokkenheid van de coach.
Echt to the point werken. Welke kant wil je op en wat heb je daarvoor nodig. Met behulp van een white bord werd soms het proces waar ik in zat nog duidelijker gemaakt.

vooral daarmee doorgaan!

Toen ik voor het eerst bij JP werkrevisie kwam zat ik in een periode die voor mij op het gebied van werk pittig was, omdat ik door een situatie op mijn werk, was gaan twijfelen aan mezelf en aan... Toen ik voor het eerst bij JP werkrevisie kwam zat ik in een periode die voor mij op het gebied van werk pittig was, omdat ik door een situatie op mijn werk, was gaan twijfelen aan mezelf en aan mijn eigen kwaliteiten. Ik wist wel dat ik niet wilde blijven in de organisatie waar ik werkte, maar had geen idee wat ik dan wel wilde. Door de begeleiding die ik tijdens het loopbaanontwikkelingstraject heb gekregen heb ik de situatie vanuit een ander perspectief leren zien en heb ik weer vertrouwen in mezelf en in mijn expertise gekregen. Tijdens dit traject heb ik geleerd wat voor mij belangrijk is bij het werken in een organisatie, maar ook wat ik persoonlijk nodig heb in mijnwerk om goed te kunnen functioneren. Door de concrete handvatten die ik heb gekregen tijdens dit traject heb ik in verschillende organisatie gesprekken kunnen voeren en een beeld gekregen van verschillende sectoren. Het toepassen van hetgeen ik tijdens de sollicitatietraining heb geleerd heeft er toe geleid dat ik regelmatig werd uitgenodigd voor sollicitatiegesprekken. Dit waren leerzame ervaringen die me veel hebben gebracht. Inmiddels heb ik een baan gevonden in een organisatie die bij mij past en een functie met genoeg nieuwe uitdagingen. Als ik dit traject bij JP werkrevisie niet had doorlopen was ik nu niet gekomen waar ik nu ben. Ik ben heel blij met mijn nieuwe baan en ik ben zelf ook weer gelukkig.

Persoonlijk contact; In de ontmoeting gaat het echt om jou als mens. Er is veel betrokkenheid en interesse in jou als klant en krijg je wat je nodig hebt om een stap verder te komen. Het financiële... Persoonlijk contact; In de ontmoeting gaat het echt om jou als mens. Er is veel betrokkenheid en interesse in jou als klant en krijg je wat je nodig hebt om een stap verder te komen. Het financiële aspect is van ondergeschikt belang.
expertise: zowel inhoudelijk als op het gebied van de begeleiding was mijn loopbaancoach opmerkzaam, door dingen bespreekbaar te maken. Ze was betrokken, positief en hielp me om weer een positieve kijk te ontwikkelen, zodat ik de ballast die ik met me meedroeg kon loslaten en me op mijn toekomst kon gaan richten. dit werd gedaan d.m.v. gesprek, maar ook door het doen van oefeningen en opstelling. Heel effectieve instrumenten.
De sollicitatietraining: was heel leerzaam. het was de eerste keer in 19 jaar dat ik dit ging doen. Het heeft me veel opgeleverd aan kennis en handvatten die ik tijdens dit proces, maar ook nu nog gebruik. het was echt heel nuttig.
jobsearcher: Ik heb het als heel prettig ervaren dat iemand anders meelas met mijn brieven en ze voorzag van feedback, waardoor ik kwalitatief goede brieven heb kunnen versturen.

Verbeterpunten of tips?

De netwerkcontacten van de jobsearcher waren voor een groot deel gericht op het noorden van Nederland. Mijn tip is, om ook meer rondom Zwolle waar JPwerkrevisie een bedrijf heeft haar netwerk op... De netwerkcontacten van de jobsearcher waren voor een groot deel gericht op het noorden van Nederland. Mijn tip is, om ook meer rondom Zwolle waar JPwerkrevisie een bedrijf heeft haar netwerk op te bouwen, of uit te breiden.

Reactie JP Werkrevisie:

Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen over de meerwaarde die onze begeleiding jou heeft geboden. En het is natuurlijk helemaal super dat je uiteindelijk dé leuke, nieuwe baan hebt gevonden.... Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen over de meerwaarde die onze begeleiding jou heeft geboden. En het is natuurlijk helemaal super dat je uiteindelijk dé leuke, nieuwe baan hebt gevonden. Wij wensen je veel werkplezier. Het verbeterpunt nemen we graag ter harte. Wij hebben waardevolle netwerkcontacten in Zwolle en gaan deze nog meer delen en aan elkaar verbinden. Ondertussen breiden wij ons landelijk netwerk verder uit.

Outplacement begeleiding

Persoonlijke aanpak

Verbeterpunten of tips?

Hoewel ik de holistische aanpak zeer op prijs heb gesteld, moet dit niet de praktische ondersteuning ondersneeuwen.