Deskundigheid adviseur
De toegevoegde waarde voor mij persoonlijk
Brochure/website
Nakomen van afspraken
Persoonlijke aandacht van / ‘klik’ met adviseur

R. Alberts

Inlevingsvermogen en mede menselijkheid

nvt

Overwegend positief. Snelle opvolging van vragen / verzoeken. Helder werkboek wat mij heeft geholpen met een gestructureerde aanpak.
Prettige coach / toegankelijke coach.

Helder werkboek wat mij heeft geholpen met een gestructureerde aanpak.
Prettige coach / toegankelijke coach.

Professioneel en betrouwbaar

FUMO Fryske Utfieringstsjinst Miljeu en Omjouwing

Ik heb een coachingtraject naar aanleiding van benoeming als afd. hfd doorlopen met en bij mevrouw Barnard

Doe maar gewoon dan doe je gek genoeg opstelling
Persoonlijke aandacht
Toegankelijke organisatie

Loopbaanbegeleiding

Uitstekend

Goede begeleidster waarmee ik een klik heb. Afspraak is afspraak

nee

Mijn ervaring met jp loopbaandiensten is het traject wat ik heb doorlopen om te ontdekken waar ik weer energie van krijg tijdens mijn werk

klantvriendelijkheid

Ik heb 12 gesprekken gehad met Corry Haring. Hierin heeft ze me geholpen om te onderzoeken van wat voor werk ik gelukkig wordt.

de tests en methoden hebben me erg geholpen om al mijn gedachten over waarden, normen en soorten werk helder te krijgen en op een constructieve manier te ordenen, zodat ik ze ook kon gebruiken mij... de tests en methoden hebben me erg geholpen om al mijn gedachten over waarden, normen en soorten werk helder te krijgen en op een constructieve manier te ordenen, zodat ik ze ook kon gebruiken mij het solliciteren.
De gesprekken gingen niet alleen over werk, maar ook over mij persoonlijk. Dat vond ik heel prettig. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik zelfverzekerd was dat ik een geschikte baan zou vinden.

Goede ervaring, fijne begeleiding, wel wat verbeterpunten.

Snelle reacties, redelijk veel gesprekslocaties.

Verbeterpunten of tips?

De website was wat verouderd, maar ik zie dat dit inmiddels is verbeterd. Communicatie kon soms iets beter. Het 'les'materiaal kan een update gebruiken door dit bijvoorbeeld in een online omgeving... De website was wat verouderd, maar ik zie dat dit inmiddels is verbeterd. Communicatie kon soms iets beter. Het 'les'materiaal kan een update gebruiken door dit bijvoorbeeld in een online omgeving te zetten i.p.v. een wordbestand van 100 pagina's. Daarnaast miste ik structuur/ 'les'materiaal bij het outplacementtraject. Het zou fijner zijn wanneer je hier net als bij het loopbaantraject een duidelijke opbouw hebt van de te bespreken onderwerpen met eventueel opdrachten/handvatten. Op die manier kan je de gesprekken beter voorbereiden en heb je hier ook meer aan. Het loopbaantraject vond ik daarom een stuk beter dan het outplacementtraject.

Miranda Nienhuis -Spiegelaar/ Atelier Podiumkunst Miranda

Super ervaring! Ik heb hier verschillende trajecten gevolgd met ook 3 verschillende coachen en het waren 3 profesianals. Ze luisteren goed, Kijken waarmee ze jou in je kracht kunnen zetten . Het... Super ervaring! Ik heb hier verschillende trajecten gevolgd met ook 3 verschillende coachen en het waren 3 profesianals. Ze luisteren goed, Kijken waarmee ze jou in je kracht kunnen zetten . Het zijn mensen mensen, die dit werk doen, omdat ze het oprecht leuk vinden en dat voel je ook en maakt dat ik ze een maximale score geef. Gr Miranda Nienhuis-Spiegelaar

Zie hierboven!

Verbeterpunten of tips?

Geen verbeterpunten, alles is super, nogmaals bedankt, mijn leven is mede door deze mensen weer geweldig leuk .