Deskundigheid adviseur
De toegevoegde waarde voor mij persoonlijk
Brochure/website
Nakomen van afspraken
Persoonlijke aandacht van / ‘klik’ met adviseur

Hennie Buitenhuis

In contact gekomen met JP Loopbaandiensten door verlies van baan. Men neemt de tijd om naar je te luisteren en met je mee te denken.

Luisterend oor, en samen kijken naar wat je wilt en kunt. Fijn om samen CV en LinkedIn profiel op orde te maken. Mirjam Rombout is up to date qua kennis en een zeer warme persoonlijkheid.

Verbeterpunten of tips?

Ik heb een beetje een verkeerde inschatting gehad, of mijn verwachtingen waren anders. Had verwacht dat men me aan een baan zou kunnen helpen door de contacten die ze hebben. Dat men je kan... Ik heb een beetje een verkeerde inschatting gehad, of mijn verwachtingen waren anders. Had verwacht dat men me aan een baan zou kunnen helpen door de contacten die ze hebben. Dat men je kan voorstellen of introduceren binnen organisaties of instellingen, dat was niet het geval. Denk dat JP Loopbaandiensten hierin wat duidelijker mag zijn, richting hun clienten.

Erg fijne en goede ervaring. Een ervaren team, mensen die je je op je gemak laten voelen. Er is plek voor iedereen. Je wordt geprikkeld om buiten je comfort-zone te gaan. Maar als je echt niet wilt... Erg fijne en goede ervaring. Een ervaren team, mensen die je je op je gemak laten voelen. Er is plek voor iedereen. Je wordt geprikkeld om buiten je comfort-zone te gaan. Maar als je echt niet wilt of kunt, wordt je niet "gepusht".

Ervaren team. "Mensen-mensen", kunnen anderen goed aanvoelen en juiste begeleiding geven.

Verbeterpunten of tips?

De ochtend over LinkedIn was wat kort, had ik meer van verwacht / meer gehoopt te leren. Maar de cursusleider was ook wat ouder dan de cursisten. Ik denk dat deze jongere generatie ook al meer weet... De ochtend over LinkedIn was wat kort, had ik meer van verwacht / meer gehoopt te leren. Maar de cursusleider was ook wat ouder dan de cursisten. Ik denk dat deze jongere generatie ook al meer weet over social media en dit al gebruikt en sneller is met een profiel maken en uitzoeken hoe het werkt.

Biesthouse

JP Loopbaandiensten weet de hulpvraag goed in beeld te brengen. Aan de hand van een goed behandelplan weten zij goed in te spelen op je behoefte. De verkregen hulp is zeer vakkundig en persoonlijk... JP Loopbaandiensten weet de hulpvraag goed in beeld te brengen. Aan de hand van een goed behandelplan weten zij goed in te spelen op je behoefte. De verkregen hulp is zeer vakkundig en persoonlijk binnen een gemoedelijke sfeer.

Prettige coach die op een zeer prettige wijze vakkundig inspeelt op jouw persoonlijke situatie.
De coach is altijd bereikbaar buiten de sessies om.
De communicatie met het...
De coach is altijd bereikbaar buiten de sessies om.
De communicatie met het hoofdkantoor is goed en terugkoppelingen gaan snel.

Peter Frazer

Outplacement traject aangeboden door werkgever nav ontslag

Betrokkenheid en netwerk

Ik heb de organisatie ervaren als een snelle, klantvriendelijke, meedenkende organisatie.

De snelle, prettige, klantvriendelijke communicatie vanuit JP Loopbaandiensten viel mij al direct op. Daarnaast zijn de sessies die ik vanuit mijn outplacement hebt gehad met Corry Haring van groot... De snelle, prettige, klantvriendelijke communicatie vanuit JP Loopbaandiensten viel mij al direct op. Daarnaast zijn de sessies die ik vanuit mijn outplacement hebt gehad met Corry Haring van groot belang voor mij geweest. Corry heeft mij aangezet om over bepaalde zaken na te denken, en dit heeft voor mij geleidt tot een herijking en een verrijking van het leven

Ben zeer tevreden.

Ik vond het erg fijn om met Jolanda te werken.

Verbeterpunten of tips?

Ik heb mijn outplacementtraject bij JP Loopbaandiensten ervaren als prettig en professioneel. Bij de intake en in het traject zelf was het voor mij helder wat ik verwachten kon en die verwachtingen... Ik heb mijn outplacementtraject bij JP Loopbaandiensten ervaren als prettig en professioneel. Bij de intake en in het traject zelf was het voor mij helder wat ik verwachten kon en die verwachtingen zijn waar gemaakt: aan het eind van het traject ben ik gezond weer aan het werk. Beter dan sommige andere bureaus vond ik, heeft JP Loopbaandiensten een groot netwerk van werkgevers in verschillende sectoren en meerdere ervaren coaches met expertise in loopbaantrajecten en jobhunting. Daarom koos ik voor JP Loopbaandiensten.

Mensgericht: bij de intake werd er naar mijn persoonlijke hulpvraag gekeken.
Mensgericht: bij de intake werd er naar mijn persoonlijke hulpvraag gekeken.
Flexibel: toen mijn hulpvraag bleek af te wijken van de outplacementvraag kon het traject aan mijn behoeften worden aangepast.
Sensitief: de coaches waren zeer ervaren in hun werk, met ruime mensenkennis, intuitie en gevoel voor mijn proces

Verbeterpunten of tips?

Ik ervaarde geen grote match met het type banen dat volgens mijn profielschets bij mij zou passen. Er zijn wellicht sensitievere tests te gebruiken?
Trainingen werden in Zwolle gegeven, dus...
Trainingen werden in Zwolle gegeven, dus dat betekende voor mij wat reizen. Trainingen in Groningen zouden dat punt verbeteren voor mij.
Door de inzet van meerdere coaches was het voor mij soms onduidelijk wie "de leiding" had. Wellicht kunnen coaches nog wat scherper afstemmen daarin, met name in vakantietijd.

Ingrid Smits

Zeer goede ervaring, zowel met Esther Groenesteijn als Titia Nijdam, maar ook gezien de trainingen in Zwolle.

persoonlijk contact

Hans Palte Advies & Management

Vakkundige mensen die mij prima op weg hebben geholpen in het voortzetten van mijn loopbaan.

Netwerk waardoor er op de diverse benodigde vlakken kennis aanwezig is.

Prettig en voor mij zinvol geweest

Ik vond het erg persoonlijk

eigenlijk niet