Deskundigheid adviseur
De toegevoegde waarde voor mij persoonlijk
Brochure/website
Nakomen van afspraken
Persoonlijke aandacht van / ‘klik’ met adviseur

Toen ik voor het eerst bij JP werkrevisie kwam zat ik in een periode die voor mij op het gebied van werk pittig was, omdat ik door een situatie op mijn werk, was gaan twijfelen aan mezelf en aan mijn eigen kwaliteiten. Ik wist wel dat ik niet wilde blijven in de organisatie waar ik werkte, maar had geen idee wat ik dan wel wilde. Door de begeleiding die ik tijdens het loopbaanontwikkelingstraject heb gekregen heb ik de situatie vanuit een ander perspectief leren zien en heb ik weer vertrouwen in mezelf en in mijn expertise gekregen. Tijdens dit traject heb ik geleerd wat voor mij belangrijk is bij het werken in een organisatie, maar ook wat ik persoonlijk nodig heb in mijnwerk om goed te kunnen functioneren. Door de concrete handvatten die ik heb gekregen tijdens dit traject heb ik in verschillende organisatie gesprekken kunnen voeren en een beeld gekregen van verschillende sectoren. Het toepassen van hetgeen ik tijdens de sollicitatietraining heb geleerd heeft er toe geleid dat ik regelmatig werd uitgenodigd voor sollicitatiegesprekken. Dit waren leerzame ervaringen die me veel hebben gebracht. Inmiddels heb ik een baan gevonden in een organisatie die bij mij past en een functie met genoeg nieuwe uitdagingen. Als ik dit traject bij JP werkrevisie niet had doorlopen was ik nu niet gekomen waar ik nu ben. Ik ben heel blij met mijn nieuwe baan en ik ben zelf ook weer gelukkig.

Persoonlijk contact; In de ontmoeting gaat het echt om jou als mens. Er is veel betrokkenheid en interesse in jou als klant en krijg je wat je nodig hebt om een stap verder te komen. Het financiële aspect is van ondergeschikt belang.
expertise: zowel inhoudelijk als op het gebied van de begeleiding was mijn loopbaancoach opmerkzaam, door dingen bespreekbaar te maken. Ze was betrokken, positief en hielp me om weer een positieve kijk te ontwikkelen, zodat ik de ballast die ik met me meedroeg kon loslaten en me op mijn toekomst kon gaan richten. dit werd gedaan d.m.v. gesprek, maar ook door het doen van oefeningen en opstelling. Heel effectieve instrumenten.
De sollicitatietraining: was heel leerzaam. het was de eerste keer in 19 jaar dat ik dit ging doen. Het heeft me veel opgeleverd aan kennis en handvatten die ik tijdens dit proces, maar ook nu nog gebruik. het was echt heel nuttig.
jobsearcher: Ik heb het als heel prettig ervaren dat iemand anders meelas met mijn brieven en ze voorzag van feedback, waardoor ik kwalitatief goede brieven heb kunnen versturen.

Verbeterpunten of tips?

De netwerkcontacten van de jobsearcher waren voor een groot deel gericht op het noorden van Nederland. Mijn tip is, om ook meer rondom Zwolle waar JPwerkrevisie een bedrijf heeft haar netwerk op te bouwen, of uit te breiden.

Welk traject hebt u gevolgd bij ons?

Loopbaancoaching

Wat is uw leeftijd?

40-49 jaar

Reactie JP Werkrevisie:

Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen over de meerwaarde die onze begeleiding jou heeft geboden. En het is natuurlijk helemaal super dat je uiteindelijk dé leuke, nieuwe baan hebt gevonden. Wij wensen je veel werkplezier. Het verbeterpunt nemen we graag ter harte. Wij hebben waardevolle netwerkcontacten in Zwolle en gaan deze nog meer delen en aan elkaar verbinden. Ondertussen breiden wij ons landelijk netwerk verder uit.

Score voor JP Werkrevisie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Gevolgde training: