Deskundigheid adviseur
De toegevoegde waarde voor mij persoonlijk
Brochure/website
Nakomen van afspraken
Persoonlijke aandacht van / ‘klik’ met adviseur

Anouk Huisintveld

Goed. Miranda heeft me laten inzien dat het niet aan mij ligt en dat ik me niet zo onzeker hoef te voelen.

Ze laten je echt inzien dat je echt veel meer dingen kunt dan dat je aanvankelijk dacht.

N.v.t.

Welzijn Mensen Werk

Positief

Zoeken naar een begeleider die bij jou past en een aanpak die in jouw situatie nodig is.

Robert Danhof

Goede mentale ondersteuning

Het mentale aspect

Verbeterpunten of tips?

Het jobhunting gedeelte heeft niets opgeleverd

Evd Veen

Ze waren open en vriendelijk/ daarnaast beschikken ze over zeer veel kennis en hebben ze een groot netwerk.

Ze hebben verstand van hoe het werkt

Repay payroll

Zeer goed

Goede uitleg.en weet waar ze het over heeft,goede begeleiding.

Tuda Agounter

Heel prettig

Heel persoonlijk en begripvol

Annelies van der Ham

Positief

Deskundigheid

Geen tips

Marloes

Heel positief, ik had een goede klik met de coach en heb veel geleerd tijdens de coaching sessies

De sterkte punten van de organisatie zelf is dat ik altijd vriendelijk werd ontvangen op locatie. de sterkte punten van de coach is dat zij veel moeite doet om de persoon die coaching krijgt te... De sterkte punten van de organisatie zelf is dat ik altijd vriendelijk werd ontvangen op locatie. de sterkte punten van de coach is dat zij veel moeite doet om de persoon die coaching krijgt te leren kennen, geen aannames doet maar doorvraagt en mij op mijn gemak stelde. ook maakte ze de situatie vaak luchtig door een grapje tussendoor, dat vond ik heel prettig. Ze kon goed inspelen op de situatie, als ik een situatie/probleem noemde waar ze theorie bij wist dan kwam dat aan de orde. Ik heb de coaching als heel prettig en helpend ervaren.

Nee.

aaf emmen

De ervaring was uitstekend

ziet er keurig en overzichtelijk uit

heb geen aanmerken.

NNSL

Goede ervaring

snel afspraken maken en na komen

zou ik niet weten