Deskundigheid adviseur
De toegevoegde waarde voor mij persoonlijk
Brochure/website
Nakomen van afspraken
Persoonlijke aandacht van / ‘klik’ met adviseur

Prettige outplacementbegeleiding gehad. Ben er goed achter gekomen wat ik wel wil, kan maar ook zeker niet wil. De persoonlijke aandacht is mij goed bevallen zonder druk te voelen om een bepaald... Prettige outplacementbegeleiding gehad. Ben er goed achter gekomen wat ik wel wil, kan maar ook zeker niet wil. De persoonlijke aandacht is mij goed bevallen zonder druk te voelen om een bepaald tijdspad te moeten doorlopen.

Pragmatische insteek
Aandacht voor de persoon
Gaat methodisch te werk

Zeer goed. Deskundig, vriendelijk, ter zake doend.

Meedenken, plannen en mijn ideeen laten vormen. En het verzorgen van samenkomsten op een voor mij practische locatie.

Zeer goed

Professioneel, maar ook een menselijke en begripvolle opstelling.

Edwin

In mijn geval heeft het in praktische zin een beperkt resultaat opgeleverd.

Specifieke klantbenadering;
Betrokken en openheid
Buiten gebaande paden durven gaan
Holistische opvattingen

Verbeterpunten of tips?

Klanten nog meer (interactief) uit te dagen;

Positief! Goede begeleiding, betrokken medewerkers

Betrokkenheid van medewerkers, flexibiliteit om bijv te kunnen bellen of appen tussen afspraken door.

Verbeterpunten of tips?

Ik zou zo snel niets kunnen bedenken

Mijn ervaring met JP Loopbaandiensten is erg goed. Snelle acties, professionele werkwijze en toch sterk dat persoonlijke gevoel bij de aanpak. In zeer korte tijd al veel vooruitgang kunnen boeken en... Mijn ervaring met JP Loopbaandiensten is erg goed. Snelle acties, professionele werkwijze en toch sterk dat persoonlijke gevoel bij de aanpak. In zeer korte tijd al veel vooruitgang kunnen boeken en helderheid gekregen.

Professioneel, en toch persoonlijk. In mijn gesprekken met Corry kon ze goed anticiperen op de vragen die ik had, zonder het process van de Loopbaanscan uit het oog te verliezen. Haar manier van... Professioneel, en toch persoonlijk. In mijn gesprekken met Corry kon ze goed anticiperen op de vragen die ik had, zonder het process van de Loopbaanscan uit het oog te verliezen. Haar manier van bevragen en de conclusies die we uit de antwoorden konden trekken toonde mij sterk haar inzicht en kennis.

Verbeterpunten of tips?

Op inhoud en process heb ik geen verbeterpunten. Het enige wat ik kan bedenken is een ruimere keuze in welk coachingstraject bij iemand past, dus wellicht een breder aanbod qua loopbaanbegeleiding.

Petronella tamboer

Ik had geen idee wat ze voor mij konde betekent,maar ik ben heel goed geholpen met jp loopbaan diensten,mijn cv hebben ze goed opgesteld,en goede adviezen gegeven,ben blij met de gewenste diensten... Ik had geen idee wat ze voor mij konde betekent,maar ik ben heel goed geholpen met jp loopbaan diensten,mijn cv hebben ze goed opgesteld,en goede adviezen gegeven,ben blij met de gewenste diensten van jp.loopbaan diensten.
Heb nu weer (na een maand uwv) weer werk,top.

Ze hebben mij goed geholpen

Nee

Positief, het heeft me door en moeilijke periode heengeholpen

Positieve persoonlijke aandacht

bereikbaarheid (kantoorruimte)

T.G.J. Snoei, Woerden

Positief.
Na 16 jaar bij een softwarebedrijf gewerkt te hebben kreeg ik totaal onverwacht ontslag.
Bij JP kon ik mijn verhaal kwijt en ontving waardevolle feedback.
Dankzij de...
Positief.
Bij JP kon ik mijn verhaal kwijt en ontving waardevolle feedback.
Dankzij de adviseurs heb ik nu een mooie CV en weet wat ik bij gesprekken wel en niet moet zeggen.

Het voelde vertrouwd, er kwam een 'speciale band' met de adviseurs, ik ontving een luisterend oor.
Mede door de feedback en de testen kijk je positiever tegen de vele veranderingen aan.

Geen.

Ilse

Ik ben erg tevreden over JP Loopbaandiensten. Mijn jobcoach was Miranda Kroes. Miranda is een integere en rustige persoonlijkheid. Ze luistert goed en ze heeft direct door wie er tegenover haar... Ik ben erg tevreden over JP Loopbaandiensten. Mijn jobcoach was Miranda Kroes. Miranda is een integere en rustige persoonlijkheid. Ze luistert goed en ze heeft direct door wie er tegenover haar zit. Ze coacht, ze spiegelt en ze zorgt ervoor dat jij jezelf gedurende het proces zo in je kracht zet dat je niet meer twijfelt over je toekomst. Vol overtuiging sla jij de juiste weg in.

Het loopbaantraject dat ik heb doorlopen is een ontzettend mooi, inspirerend, duurzaam, leerzaam en intensief proces geweest. Dit proces verloopt zowel schriftelijk als mondeling. Tijdens het bespreken van het loopbaantraject zag Miranda niet alleen de rode draad; ze zag ook valkuilen en andere problematieken die mijn voortgang in de weg konden staan. Ook deze pakte ze op en ruimde ze samen met mij uit de weg. Dit complete traject zorgde ervoor dat ik weer tot de kern van mezelf kon komen en dat ik weer vol overtuiging en enthousiasme kon solliciteren op de baan die écht bij mij past.

Beschikbaarheid van een ontzettend goede coach
Goede ondersteuning door middel van uitgebreide werkmap, waarbij jezelf tot de kern komt
Duurzaam traject waarbij de weg ontstaat naar een...
Beschikbaarheid van een ontzettend goede coach
Duurzaam traject waarbij de weg ontstaat naar een mooie passende toekomst.