Deskundigheid adviseur
De toegevoegde waarde voor mij persoonlijk
Brochure/website
Nakomen van afspraken
Persoonlijke aandacht van / ‘klik’ met adviseur

Extra aandacht geven aan je zwakste punten.

Verbeterpunten of tips?

Eerder meehelpen en begeleiden naar het zoeken van werk.

Mijn ervaring is zeer positief. De aandacht en het advies is gericht op het individu, dus heel persoonlijk.

De persoonlijke aandacht en de positieve luisterhouding.
Het meedenken en ook het confronteren van de coach heb ik als zeer waardevol ervaren.
De sollicitatietraining was zinvol,...
De persoonlijke aandacht en de positieve luisterhouding.
De sollicitatietraining was zinvol, afgestemd op de groep en heel praktijkgericht.

Verbeterpunten of tips?

Met betrekking tot mijn traject heb ik geen verbeterpunten.

Ik heb een plezierige ervaring met de mij toegewezen coach. Hij was open, duidelijk en waar nodig confronterend.

de persoonlijke aandacht, ik werd serieus genomen waardoor er wederzijds respect en vertrouwen was
de waardevolle, praktische tips die ik op mijn manier goed kan toepassen in de dagelijkse praktijk
Ik heb als sterk ervaren dat de coach met mij meeging op de werkvloer

Verbeterpunten of tips?

Het mee gaan op de werkvloer had naar mijn idee beter eerder in het proces gekund. De meerwaarde is dat de coach beter kan inleven in de werkomstandigheden en in de werkverhoudingen met interne en... Het mee gaan op de werkvloer had naar mijn idee beter eerder in het proces gekund. De meerwaarde is dat de coach beter kan inleven in de werkomstandigheden en in de werkverhoudingen met interne en externe klanten.

Outplacement

Persoonlijke benadering
Deskundigheid

Verbeterpunten of tips?

Ik heb een zeer goede ervaring gehad met de medewerkers van bedrijf, zowel de begeleiding als de sollicitatietraining heeft me 'sollicitatie proof' en zelfverzekerd gemaakt waarvoor dank. Ik beveel... Ik heb een zeer goede ervaring gehad met de medewerkers van bedrijf, zowel de begeleiding als de sollicitatietraining heeft me 'sollicitatie proof' en zelfverzekerd gemaakt waarvoor dank. Ik beveel dit bedrijf van harte aan.

De begeleiding en deskundigheid.

Geen.

Goede voorlichting. Duidelijke info en begeleiding.

Persoonlijke aandacht en interesse. Zelfs een half jaar nadat het traject is afgelopen.

Verbeterpunten of tips?

Mijn ervaring is heel erg positief geweest.

Het kunnen invoelen van de persoon, waardoor er een heel persoonlijke begeleiding ontstaat. De tijd die genomen werd om het gebeuren te verwerken. De interesse en belangstelling voor mij... Het kunnen invoelen van de persoon, waardoor er een heel persoonlijke begeleiding ontstaat. De tijd die genomen werd om het gebeuren te verwerken. De interesse en belangstelling voor mij persoonlijk, waardoor ik opnieuw in mijzelf ging geloven en het vertrouwen in mijzelf terug kreeg.
De op de praktijk toegespitste sollicitatietraining .

Verbeterpunten of tips?

Nee, ik ben uitermate tevreden over het traject.

Persoonlijke aandacht en klantvriendelijk.

Verbeterpunten of tips?

Jobhunter vooraf nog nauwkeuriger uitzoeken of deze past bij de klant.

Zeer goede afstemming op de behoeftes/vraag van de cliënt waardoor je eigen doelen kunt bereiken.

Open, toegankelijk, laagdrempelig, goed luisteren naar de behoefte en dus vraag van de klant, veel kennis, kunde, zeer professional, flexible.

Voor mij perfect.