Kwaliteit matches
5.8/10
Betrokkenheid contactpersoon
5.8/10

José

Zeer fijn contact gehad met Stefan Blankwater. Uitstekende opvolging en houdt goed vinger aan de pols.

Sander Brugge

Ik heb fijn samengewerkt met JouwICTvacature, en in het bijzonder met Eduard. Hij heeft mij in twee weken geholpen met het vinden van een passende baan. Communicatie verliep vlot, met voldoende... Ik heb fijn samengewerkt met JouwICTvacature, en in het bijzonder met Eduard. Hij heeft mij in twee weken geholpen met het vinden van een passende baan. Communicatie verliep vlot, met voldoende aandacht voor mij en de gesprekken die ik met diverse werkgevers heb gevoerd. Gewoon top.

Vincent

Ik ben door Bastiaan en Eduard van JouwICTvacature uitstekend geholpen, ze neme tijd voor je, ook wanneer ze niet meer op kantoor zijn. Ze zoeken niet alleen een bedrijf voor je maar helpen je ook... Ik ben door Bastiaan en Eduard van JouwICTvacature uitstekend geholpen, ze neme tijd voor je, ook wanneer ze niet meer op kantoor zijn. Ze zoeken niet alleen een bedrijf voor je maar helpen je ook voor te bereiden en te reflecteren op sollicitaties. Daarnaast bieden ze je genoeg informatie om een weloverwogen keuze te kunnen maken.

Ik ben uitermate tevreden over de manier waarop ze hebben geholpen en je kan goed zien dat ze geen bonussen krijgen om iemand ergens te plaatsen ze zijn er echt voor de sollicitant.

Melvin Hamer

Goede ondersteuning bij het vinden van zowel front-end als back-end developers. Daarnaast ook erg prettige bemiddeling bij de onderhandelingen met kandidaten. Doordat JouwICTVacature niet werkt... Goede ondersteuning bij het vinden van zowel front-end als back-end developers. Daarnaast ook erg prettige bemiddeling bij de onderhandelingen met kandidaten. Doordat JouwICTVacature niet werkt o.b.v. een percentage van het salaris maar o.b.v. een vast bedrag, kunnen zij een betrouwbaar advies geven op het gebied van salaris en arbeidsvoorwaarden.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Verdienmodel o.b.v. fixed fee i.p.v. percentage van het salaris van de kandidaat

Tom

Ze blijven spammen met nieuwe kandidaten. Al meerdere keren gevraagd of ze ermee willen stoppen maar er wordt niet op gereageerd. Onprofessioneel en erg vervelend.

Avnish Sardha

Dankzij Stefan Blankwater een uitstekende ervaring gehad met het bedrijf. Werd door hem benaderd voor een baan waarbij hij zijn uiterste best heeft gedaan om mij zo goed mogelijk door het... Dankzij Stefan Blankwater een uitstekende ervaring gehad met het bedrijf. Werd door hem benaderd voor een baan waarbij hij zijn uiterste best heeft gedaan om mij zo goed mogelijk door het sollicitatie proces te begeleiden. Heb vaak contact met hem gehad waarbij hij mij goed wist te informeren en te adviseren.

Super fijne samenwerking

De fijne gesprekken

N. Tax

Prettige samenwerking gehad met Ivano. We hadden regelmatig contact om te zorgen dat ik zo snel mogelijk een nieuwe baan vond. Binnen 2 weken had ik meerdere gesprekken lopen en kon ik bij een... Prettige samenwerking gehad met Ivano. We hadden regelmatig contact om te zorgen dat ik zo snel mogelijk een nieuwe baan vond. Binnen 2 weken had ik meerdere gesprekken lopen en kon ik bij een nieuwe werkgever mijn contract tekenen.
Top geregeld!

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Betere ervaring met werving dan vacature site of recruiter.

ali jaafar

Ik krijg een regelmatige update van relevante vacatures

Robert Weij

Dit was onze eerste werving voor een .Net programmeur via JouwICTvacature.nl. We aarzelden omdat de werving niet op een no-cure no-pay basis wordt gedaan maar met een inspanningsverplichting voor... Dit was onze eerste werving voor een .Net programmeur via JouwICTvacature.nl. We aarzelden omdat de werving niet op een no-cure no-pay basis wordt gedaan maar met een inspanningsverplichting voor een afgesproken periode met een vaste prijs vooraf. De referenties waren sterk.
Met behulp van Eduard hebben we zojuist de eerste nieuwe medewerker aangetrokken. De begeleiding was attent, alert en to the point.

Waarom heb je gekozen voor JouwICTvacature?

Wervingsvorm anders dan vacature site of recruiter.