Leuk bedrijf en mooie spullen. Ben erg fijn geholpen met het uitzoeken van mijn bank,stoel,tafeltjes en later ook mijn kleed. Tot in huis keurig verzorgd. Zou zeggen ga er eens kijken. Ik ben er... Leuk bedrijf en mooie spullen. Ben erg fijn geholpen met het uitzoeken van mijn bank,stoel,tafeltjes en later ook mijn kleed. Tot in huis keurig verzorgd. Zou zeggen ga er eens kijken. Ik ben er erg blij mee.

Dan de Ruiter

Wij hebben een goede ervaring. Bank is geweldig en optijd geleverd.
Top service

Fam. Somers

Hartelijk ontvangst met een kopje koffie. Luisterden goed naar onze wensen en hebben goed geadviseerd. Thuis komen inmeten en aldaar gepast geadviseerd. Na een iets latere levering ook de artikelen... Hartelijk ontvangst met een kopje koffie. Luisterden goed naar onze wensen en hebben goed geadviseerd. Thuis komen inmeten en aldaar gepast geadviseerd. Na een iets latere levering ook de artikelen gemonteerd. Wij zijn heel tevreden met deze service en natuurlijk ook met de aangeschafte raamdecoratie.

J E van Rijs

In 1 woord top

Ben de Ruiter

Nieuw bankstel gekocht.
Zeer netjes geholpen en goede afhandeling van de aankoop. Zelfs eerder dan verwacht geleverd.
Dan ook na de aankoop en levering pas betalen.
Waar maak je...
Nieuw bankstel gekocht.
Dan ook na de aankoop en levering pas betalen.
Waar maak je dat nog mee.
Al met al....prima zaak en lieve mensen.
Ga zo door.

Fam. Somers