Albert Postuma

Op zoek naar een Stihl FSA 45 (overal uitverkocht en onbekend wanneer wel leverbaar) vond ik jullie website en bleek dat mijn gewenste machine in voorraad en leverbaar was (werd telefonisch... Op zoek naar een Stihl FSA 45 (overal uitverkocht en onbekend wanneer wel leverbaar) vond ik jullie website en bleek dat mijn gewenste machine in voorraad en leverbaar was (werd telefonisch meegedeeld), dus snel besteld).
Bevestiging en levering daarna verliepen voorspoedig en correct.

Jan

Na een een bosmaaier te hebben besteld, ontvang ik 2 dagen later een e-mail dat deze 'zoals op de website vermeld' niet op voorraad is en omstreeks 6 oktober wordt geleverd. Los van het feit dat een... Na een een bosmaaier te hebben besteld, ontvang ik 2 dagen later een e-mail dat deze 'zoals op de website vermeld' niet op voorraad is en omstreeks 6 oktober wordt geleverd. Los van het feit dat een bosmaaier niet bedoeld is om Kerstbomen te snoeien, wordt door dit bedrijf de indruk gewekt alsof ik op de hoogte zou zijn van de lange levertijd. Dit is volstrekte onzin. Hierop heb ik tijdens de bestelling juist gecontroleerd. Uit een screenshot blijkt bovendien ook dat dit artikel wel degelijk op voorraad was. Blijkbaar probeert dit bedrijf met misleidende informatie op hun website bestellingen te krijgen om vervolgens hun eigen fouten met denigrerende e-mails op de consument af te schuiven.

Joost Tigelaar

Perfect! Uiteindelijk heb ik mijn artikel geretourneerd maar dat niet met artikel of Jos Martens te maken. Afhandeling van retour ook perfect- dank!

Paul Ragé

Vlot gevonden hetgeen ik zocht. Soepele bestelling en gemakkelijke betaling. Levering correct verlopen en passende stukken.

Reactie Jos Martens & Zn. B.V.:

Goedemiddag heer Ragé,
Als het goed is ontvangt heeft u per mail een link met de verzendlink gehad, wellicht is hier wat misgegaan. Wil u in ieder geval bedanken voor de review!

peter van DAM

Klantvriendelijk en correct

Mustafa Erdem

Ben tevreden

Robin van Kampen

Heggenschaar kapot, nieuwe besteld en dag later kon ik weer aan de slag. Gewoon goed.