Jacques Espoir

Kortom: goed

Gerrit Overgaauw

Duidelijke product omschijvingen en overzichtelijke website !

HF Johanns

Ik heb een Stihl gta 26 accu snoeizaag gekocht. Ik heb hier 2x telefonisch contact over gehad en werd vriendelijk, beleefd en adequaat geholpen . Ik bestelde op vrijdag middag, mijn bestelling ging... Ik heb een Stihl gta 26 accu snoeizaag gekocht. Ik heb hier 2x telefonisch contact over gehad en werd vriendelijk, beleefd en adequaat geholpen . Ik bestelde op vrijdag middag, mijn bestelling ging maandag de deur uit en woensdag had ik het in huis. Prima verzending dus

Raymond van Steenis

Bestelling bosmaaier, snel & netjes geleverd !

Tilly Vola-Stoffels

Mijn eerste bestelling was er de dag erna, de 2de bestelling bleek, alhoewel op de site stond dat deze op voorraad was, niet leverbaar. De afhandeling hiervan en het terugstorten van het geld is... Mijn eerste bestelling was er de dag erna, de 2de bestelling bleek, alhoewel op de site stond dat deze op voorraad was, niet leverbaar. De afhandeling hiervan en het terugstorten van het geld is correct en vriendelijk verlopen. Compliment!

Wim Kwakkenbos

Gewoon goed, snel geleverd uit voorraad, duidelijke webshop

Goede info en serieuze klantbenadering

A vd Boogaard

Prima bedrijf. Helaas lange levertijd, maar wel een alternatief aangeboden gekregen. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Ard van de Kamp

Geen gezeur maar doen mentaliteit, heerlijk