8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Diana

Makkelijk, snel, alles is mogelijk, fijn geholpen.
ik kan nog niets zeggen over levering etc. omdat ik alleen de bestelling nog heb geplaatst.

zie bovenstaande opmerkingen .

Geweldige meubels

D.Garcia

Ik heb een groot wandbord van steigerhout besteld bij JORG.

Erg goede kwaliteit van de levering en tijdens bestelling erg goed geholpen.

geen.

Frank van Lijsdonk

Voor een vroege Sinterklaas een wandbord besteld. Helaas ging er wat mis met de bezorging (2 adressen verwisseld) waardoor we in eerste instantie een verkeerd wandbord kregen. Dit was met één... Voor een vroege Sinterklaas een wandbord besteld. Helaas ging er wat mis met de bezorging (2 adressen verwisseld) waardoor we in eerste instantie een verkeerd wandbord kregen. Dit was met één telefoontje opgelost en en paar dagen later kwam alsnog het juiste wandbord. Ondanks dit foutje verliep alles vlot, van bestelling tot het oplossen van ons probleempje.

Fantastische aftersales.

De levertijd was niet heel erg duidelijk aangegeven.

Prima site, veel mooie meubelen en inspiratie, en erg blij met onze prachtige nieuwe eettafel!

Geweldige tafel en bankje. Top levering, top product, makkelijk in elkaar te zetten. Vriendelijke behulpzame bezorger!

Goed, makkelijk en duidelijk in elkaar te zetten. Product komt overeen met website.

Annette

Ik heb mn tafel besteld, maar nog niet binnen, dus heb nog geen ervaring met de aflevering etc., de bestelling is prima verlopen tot nu toe!

Proffesioneel, correct, heel hulpvaardig en uiteraard waanzinnig mooi!

Tolhoek

Op de site goede info te vinden, maar met het leveren van artikelen daar zou wel het een en ander beter kunnen.

Goed bereikbaar (tel/mail)

Op de site wordt vermeld dat de chaffeur een half uur van te voren belt. Van de 6 leveringen is er maar 1x gebeld.
Beter controleren wat er naar de klant wordt verstuurd, 3x gehad dat het...
Beter controleren wat er naar de klant wordt verstuurd, 3x gehad dat het verkeerde is geleverd of een gedeelte niet geleverd.

Negatief

Misleidende info op de site. Uiteindelijk met onduidelijke communicate, slechte service en klantontvriendelijk onthaal ook nog veel duurder uit dan lijkt op het internet.