8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Mooi product, snel geleverd overeenkomstig de afspraak

product op maat, duidelijke afspraak

nvt

M.J. Reijnders

In de showroom geweest om rond te kijken en uiteindelijk besteld via de website. Alles prima geregeld.

After sales (nog) niet nodig gehad, dus geen oordeel. Alles verliep lekker vlot.

Website prijs laten zien als er besteld wordt met opties.

Zeer tevreden snelle reactie en levering vriendelijk alles ben ik gewoon zeer tevreden over

Alles was gewoon prima

Ron Nowicki

Goede ervaring.

Mooie producten. Duidelijke website. Relatief snelle levering.

Schroeven en inbussleutels vergeten mee te leveren. Beoordelingsverzoek 4 weken voor levering toegestuurd.

Prima spullen

Makkelijke bestelling

Gewoon doooorgaan

Opsteyn Nathalie

Zeer tevreden van A tot Z

Martijn La Grouw

Ik heb alleen maar goeie ervaringen! Via via kwamen we bij Jorg terecht en binnen 20 minuten was alles geregeld. Personeel is vriendelijk, heeft verstand van zaken en handelt alles heel netjes af.... Ik heb alleen maar goeie ervaringen! Via via kwamen we bij Jorg terecht en binnen 20 minuten was alles geregeld. Personeel is vriendelijk, heeft verstand van zaken en handelt alles heel netjes af. Niks dan lof!

Eigenlijk alles vind ik een sterk punt. Zoals hierboven al beschreven - we zijn goed, snel en vriendelijk geholpen. Bezorgdatum kon in overleg worden bepaald... we hebben niks te klagen. Ik neem aan... Eigenlijk alles vind ik een sterk punt. Zoals hierboven al beschreven - we zijn goed, snel en vriendelijk geholpen. Bezorgdatum kon in overleg worden bepaald... we hebben niks te klagen. Ik neem aan dat dat zo blijft, ook als onze tafel is geleverd! ;-)

Eigenlijk niet. Ga zo door!

Tot nu toe een positieve ervaring. Heb een salontafel besteld en deze zou binnen 4 weken worden thuisbezorgd. Over een week zou ik deze moeten ontvangen, dus ben benieuwd. Wel is het vreemd dat ik... Tot nu toe een positieve ervaring. Heb een salontafel besteld en deze zou binnen 4 weken worden thuisbezorgd. Over een week zou ik deze moeten ontvangen, dus ben benieuwd. Wel is het vreemd dat ik nu al een beoordeling over uw bedrijf moet geven terwijl ik de order nog niet binnen heb. Hoe kan ik dan de aftersales bepalen en een eindoordeel geven?

De prijs / kwaliteit
Goed te vinden via het internet / social media

Levertijd zou sneller kunnen
Gratis bezorging boven een bepaald bedrag
Webshop kan overzichtelijker

Perfecte service, heel mooi bed en een hele snelle levering. Helaas bleken de lades niet de juiste maat te zijn maar dit werd probleemloos en snel opgelost! Wij zijn er heel erg blij mee!

Perfecte service en dienstverlening! Er wordt echt naar je geluisterd. Ook m.b.t de bezorging is rekening gehouden met onze wensen!

Ga zo door! Ik heb jullie al bij meerdere kennissen aangeraden!

Gemakkelijk bestellen,snelle levering,goede prijs/kwaliteit verhouding,goed contact via mail en telefoon.

super goede service en produkten