8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Tafel bij deze winkel gekocht. Levering duurde heel erg lang. Na eerste levering kregen wij de tafel zonder dat ze het verpakt hadden met veel beschadigingen. Hierover gebeld, na heel moeilijk doen... Tafel bij deze winkel gekocht. Levering duurde heel erg lang. Na eerste levering kregen wij de tafel zonder dat ze het verpakt hadden met veel beschadigingen. Hierover gebeld, na heel moeilijk doen werd tafel weer ingenomen en hebben ze beschadigingen "hersteld", een nieuwe tafel of retourneren was niet mogelijk. Toen de tafel terug kwam na "herstel" hebben ze het verkeerde onderstel geleverd. Deze onderstel ziet er anders uit en is te groot, deze past niet op de voorgetekende bevestigingspunten. Nu moet ik nieuwe gaten voorboren, dus moet ik hun werk gaan afmaken. Wederom contact gezocht met Jorg, maar Jorg geeft geen gehoor meer. Volgens hun klopt het onderstel wel.

Wat ik heb gemerkt is dat Jorg niks meer doet wanneer het geld binnen is. Dus als je perse hier iets wilt bestellen, zorg ervoor dat je de betaling bij levering doet en controller je bestelling eerst goed voordat je met een onbruikbare tafel zit zoals ik. Bedankt Jorg!

Die hebben ze niet.

- Levering: beter opletten wat bij welke bestelling hoort en niet verkeerde onderdelen versturen!
- Bestellingen goed verpakken, ipv helemaal niet, klanten hebben geen zin in...
- Bestellingen goed verpakken, ipv helemaal niet, klanten hebben geen zin in beschadigingen!
- Niet meer liegen en misleiden.
- Reageren op e-mail van je klanten.

heeft alles staan

Personeel niet te vrij met antwoorden

Tevreden met mijn aankoop, we hebben het bed nog niet in elkaar gezet maar ga er van uit dat het goed is

mooie producten, goede prijs.

wij hebben een hoogslaper met bureau gekocht uit de koopjeshoek. Ik was in de veronderstelling dat hier een lattenbodem bij hoorde. Ik heb na levering contact gezocht, en aangegeven dat deze niet... wij hebben een hoogslaper met bureau gekocht uit de koopjeshoek. Ik was in de veronderstelling dat hier een lattenbodem bij hoorde. Ik heb na levering contact gezocht, en aangegeven dat deze niet meegeleverd is. Ik kreeg als antwoord dat deze niet erbij hoorde, en dat ik deze alsnog kon bestellen. Heb gevraagd wat dit koste, en een mail ontvangen met de prijs. Prijs was prima , maar door de verzendkosten te duur. Als tip wil ik aangeven dat het handig was geweest om aan te geven dat het zonder lattenbodem wordt geleverd en de kosten als je hem erbij koopt. Dit had ik dan zeker gedaan. Voor het bed moest ik 9 euro verzendkosten betalen, voor de lattenbodem is het 50 euro.

laura mol

Prima besteld in het weekend direct antwoord

Direct reactie alles is mogelijk.!!!
Volgende dag al bevestiging .

Connie

Ben super tevreden met de snelle levering van onze bestelde tafel. Ook kon ik helaas niet bellen wanneer ongeveer de tafel op de dag geleverd zou gaan worden en heb ik een e-mail gestuurd. Deze is... Ben super tevreden met de snelle levering van onze bestelde tafel. Ook kon ik helaas niet bellen wanneer ongeveer de tafel op de dag geleverd zou gaan worden en heb ik een e-mail gestuurd. Deze is ook erg snel en vriendelijk beantwoord.
Vriendelijke chauffeur die de tafel netjes heeft bezorg. Erg tevreden en ontzettend blij met mijn nieuwe tafel :) :)

H scholing-Blaauw

Blij met de kast die we bij jullie hebben gekocht! De service was dik in orde. En hij is netjes afgeleverd.

C wenting

Heel erg tevreden. Goede snelle duidelijk service.

B vd G

norbert

Snelheid

Poten staan een beetje scheef