8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Ellen Kalkhoven

Tot op heden prima, al is mijn product nog niet geleverd. Kan ik nog onvoldoende zeggen over eind oordeel. Merk dat ik nu in het luchtledige zit te wachten op een leverings email, en niet weet... Tot op heden prima, al is mijn product nog niet geleverd. Kan ik nog onvoldoende zeggen over eind oordeel. Merk dat ik nu in het luchtledige zit te wachten op een leverings email, en niet weet wanneer deze gaat komen.

De website, de keuze vrijheid en bestel gemak!

Is het de klant verwachting van de levertijd. Je kunt niet weggaan, met de tekst, u krijgt een bericht over 4 weken daar kan u op reageren, dan wordt uw product geleverd?
Ik kan hierbij van...
Ik kan hierbij van alles bedenken, namelijk, wordt het 4 of 6 weken, wat als?
Lijkt me te verbeteren, aangezien de website en het bestelgemak top zijn..

Sylvia en Rolf

We hebben een sidetable besteld en deze wordt helemaal aangepast zoals wij hem willen hebben.

Andere maten en/of oplossingen zijn allemaal te overleggen. Snelle reactie op mail. Aan te bevelen, maken alles zoals jij het wilt hebben. TOP!

Geen, vooral zo doorgaan.

Goed: goede communicatie, sneller dan verwachte levering. Jammer dat er bij de eerste levering een matras tekort kwam.

Fijn dat je alles in overleg kan wijzigen en dat er zoveel keuzemogelijkheden zijn, bijv, laten schuren of zelf doen enz.

niet direct.

Vriendelijke mensen

Erg fijn en snelle service

snelle levering

nee

vd wiel

Goede ervaringen, mooie produkten. Wat aandachtspuntjes

Zeer snelle levering

Bij aankoop van een cadeaubon van 80 euro werd er ook nog 9 euro verzendkosten in rekening gbracht. Waarom dit het geval was is.mij nog steeds niet duidelijk. De cadeaubon zou volgens de site... Bij aankoop van een cadeaubon van 80 euro werd er ook nog 9 euro verzendkosten in rekening gbracht. Waarom dit het geval was is.mij nog steeds niet duidelijk. De cadeaubon zou volgens de site feestelijk verpakt worden en dan kan ik de 9 euro nog enigzins begrijpen. Helaas werd de cadeaubon in een envelop verstuurd en dat was het. Lijkt me niet dat dat 9 euro hoeft te kosten. Beetje jammer

Lisanne van Boxtel

Goede service en communicatie

Duidelijke communicatie
Snel offerte ontvangen

kapsalon marisca

Besteld via internet. Super snel en simpel.

Super snel geleverd.

Miranda