Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

M. Baas

Uiteindelijk toch wel tevreden maar lange adem was nodig om de renovatie uitgevoerd te krijgen (circa 1 jaar na bestelling).

Betere communicatie over de planning en het op de hoogte brengen van de klant als de planning niet gehaald wordt. Te laat starten en te vroeg stoppen waardoor karwei niet werd afgemaakt op dezelfde... Betere communicatie over de planning en het op de hoogte brengen van de klant als de planning niet gehaald wordt. Te laat starten en te vroeg stoppen waardoor karwei niet werd afgemaakt op dezelfde dag.

kwaliteit materiaal

Van Gameren

Vakmanschap

Misschien de klant beter op de hoogte houden voor de nazorg

Snel,accuraat en service

Arie Vink

Resultaat is top

Eerste 2 dagen ruwbouw was wat minder ging er grof aan toe! Buiten resultaat was wel netjes! Derde dag andere monteurs voor afwerking binnen was top kon niet beter!

De afwerk monteurs binnen 3e dag!

Overige opmerkingen

Raam was eigenlijk wat te laag geplaatst hebben de monteurs van de 3e dag geweldig opgelost! Monteurs van de eerste 2 dagen waren geen geweldig team!

W.den haan

Probleem schuifpui snel en goed verholpen.

Snelle en correcte afwerking van kleine klacht

Belinda Koedood

Topbedrijf echte aanrader

Blijf goed communiceren zowel met elkaar als naar de klant

No nonsens bedrijf, eerlijk advies. Top klantenservice

Overige opmerkingen

Blij met dit betrouwbare bedrijf

Maurits Welten

We zijn zeer tevreden over onze dakkapel

Goede verkoper en zeer nette showroom

SHC Davids

Alle contacten, vanaf het eerste contact in de showroom tot het laatste telefoontje gaven mij een goed gevoel. Nooit van "Zo daar kunnen we even geld verdienen". Complimenten.

Er moest o.a. een gesneuvelde glaslat vervangen worden. Voor die laatste werkzaamheden een afspraak gemaakt 6 weken later (niet erg). Maar dan is het wel jammer wanneer de monteur aan de deur staat... Er moest o.a. een gesneuvelde glaslat vervangen worden. Voor die laatste werkzaamheden een afspraak gemaakt 6 weken later (niet erg). Maar dan is het wel jammer wanneer de monteur aan de deur staat met de mededeling: De glaslat moet nog besteld worden. De andere werkzaamheden zijn wel uitgevoerd. Ik had er echt geen probleem mee gehad wanneer de afspraak was verplaatst naar een latere datum. (Hoewel, na 6 weken de glaslat nog moeten bestellen? Misschien a.g.v. corona en feestdagen). Nu moest er nog eens iemand langskomen.

Eestermans

HEEL ERG TEVREDEN

GEEN

ZEER VAKKUNDIGE MONTEURS

Overige opmerkingen

wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat

Anita rutjes

Geen verbeterpunten

Goed afgewerkt netjes gewerkt

Conny Pons

Dit was voor ons de 3e keer dat we kozijnen hebben laten plaatsen door Jordens , maar zijn minder tevreden dan de andere keren . Deze keer hebben we een dakkapel laten plaatsen, buitenkant is super... Dit was voor ons de 3e keer dat we kozijnen hebben laten plaatsen door Jordens , maar zijn minder tevreden dan de andere keren . Deze keer hebben we een dakkapel laten plaatsen, buitenkant is super mooi maar binnenkant had wat verbeterpunten , wat gelukkig snel werd opgelost !

Snellere plaatsing wij hebben 10 maanden moeten wachten en was ons tijdens de koop in de showroom gezegd dat het 6 a 7 maanden zou duren , uiteindelijk hebben we zelf maar contact opgenomen na deze... Snellere plaatsing wij hebben 10 maanden moeten wachten en was ons tijdens de koop in de showroom gezegd dat het 6 a 7 maanden zou duren , uiteindelijk hebben we zelf maar contact opgenomen na deze periode omdat we maar niets hoorden , !! Sowieso zijn de draai kiep ramen minder mooi dan de andere , deze hebben lelijke scharnieren en greep om raam open en dicht te doen is niet mooi en gaat erg zwaar . Was niets aan te doen aldus monteur ! Het gehele kozijn zit erg hoog tegen plafond , waardoor raambekleding lastig word !

Mooie materialen en goede en snelle oplossing van de dingen die niet goed waren verlopen!!

Overige opmerkingen

Jammer van Jordens dat het zo achteruit is gegaan , na onze eerste bestelling in 2016 waren wij dik en dik tevreden , deze keer iets minder helaas ! Gelukkig zijn alle minpunten snel en vakkundig... Jammer van Jordens dat het zo achteruit is gegaan , na onze eerste bestelling in 2016 waren wij dik en dik tevreden , deze keer iets minder helaas ! Gelukkig zijn alle minpunten snel en vakkundig opgelost