Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

vrauwdeunt

Fijne ervaring nieuwe deur laten plaatsen
En alles is netjes gegaan

Nee heb geen verbeterpunten

Fijne monteur

Overige opmerkingen

Heb niet echt opmerkingen alles is netjes gegaan en is ook goed mee gedacht

Eckhardt

Bij ons is er nogal wat mis gegaan, verkeerd gemeten, daardoor heeft alles maanden langer geduurd, maar uiteindelijk was de service goed en hebben ze alles naar wens geïnstalleerd . Verschillende... Bij ons is er nogal wat mis gegaan, verkeerd gemeten, daardoor heeft alles maanden langer geduurd, maar uiteindelijk was de service goed en hebben ze alles naar wens geïnstalleerd . Verschillende monteurs over de vloer gehad, dus wat verschillende meningen hierover

Meer duidelijkheid over planning van verschillende monteurs, zou moeten aansluiten op elkaar, zodoende veel vertraging.

De installeurs van de kozijnen waren top, dachten mee over oplossingen en werkten keurig.

Overige opmerkingen

Installatie op zolder was slordig, ruige werkers en slechte communicatie, zodat iemand anders de rotzooi weer op kan ruimen en dat geeft voor de klant ergernis en het gaat veel te lang duren.

van Dam

Tijdens het bezoeken en uitzoeken van een schuifpui vakkundig geholpen en konden we rustig de tijd nemen om een offerte te ondertekenen. De offerte was wel vrij mager maar het resultaat was zoals we... Tijdens het bezoeken en uitzoeken van een schuifpui vakkundig geholpen en konden we rustig de tijd nemen om een offerte te ondertekenen. De offerte was wel vrij mager maar het resultaat was zoals we in gedachten hadden.

Duidelijkere offerte ((miste nog hoe hordeur monteren, type deurklink, etc.) en bij de technische inspectie ook duidelijke foto's maken zodat de monteurs minder onvoorziene omstandigheden krijgen... Duidelijkere offerte ((miste nog hoe hordeur monteren, type deurklink, etc.) en bij de technische inspectie ook duidelijke foto's maken zodat de monteurs minder onvoorziene omstandigheden krijgen (ze moesten bij mij daardoor nog op een andere dag terug komen).

Monteurs hebben een goed en hoog kennisniveau, werken goed en netjes.

N.v.t.

Jan

Goede keuze om bij Jordens ons dakkapel te laten vervangen

Bij het verwijderen is er met het oude dakkapel vermoedelijke een stukje over de grond gesleept door de tuin. Er zitten krassen/strepen op de tegels die er drie weken later nog niet vanaf zijn.... Bij het verwijderen is er met het oude dakkapel vermoedelijke een stukje over de grond gesleept door de tuin. Er zitten krassen/strepen op de tegels die er drie weken later nog niet vanaf zijn. Hopelijk slijt dit nog weg.

Zowel de adviseur als de monteurs zijn prettige mensen. Duidelijk in het maken van afspraken en het nakomen ervan. Met name complimenten aan de monteurs die bij het warme weer toch het werk op tijd... Zowel de adviseur als de monteurs zijn prettige mensen. Duidelijk in het maken van afspraken en het nakomen ervan. Met name complimenten aan de monteurs die bij het warme weer toch het werk op tijd af kregen. Zelden ook zulke geordenden gereedschapskisten van monteurs gezien.

Overige opmerkingen

Communicatie tussen planning en monteurs kon beter. Afspraken die met planning waren gemaakt (over aanwezigheid en sleutel) waren niet bij de monteurs bekend.

Peter van Ham

Mijn ervaring met Jordens Kunststoffen is goed tot zeer goed.

Het lijkt mij als er een planning is en de monteurs deze niet halen dat ze dan wat langer doorwerken of eerde beginnen.

De monteurs werken hard en weten waar ze mee bezig zijn.

Rijsbergen

Prima service, net werken

Blijf zo doorgaan

Klantgerichtheid

Overige opmerkingen

Prima service, we zijn tevreden

Tom Hak

Erg positief. Prettig in het contact per mail en ook tijdens het leveren/monteren.

De wachttijd/levertijd verkorten

Kwaliteit van de product en het monteren.

Overige opmerkingen

Bedankt voor jullie levering en montage.

H f v d ploeg

Zeer goed

De pui er uit halen ging erg snel

L. Melgert

We zijn zeer tevreden alles netjes afgewerkt.

N.v.t

Goede nazorg.