Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Sprott

levertijd ;)

prijsafspraak, kwaliteit product

Jerrol de kort

Zij zijn zeer gespecialiseerd in wat ze doen.leveren mooi werk af. Vriendelijke mensen werken der.
Ik ken niet meer zeggen dan geweldig werk afgeleverd en in 2.5 dag alles klaar dakkapel van 2.5 meter hoog en netjes met schuifdeuren.
Ik raad jordens echt aan iedereen aan.

Vriendelijke groet jerrol de kort

Nu is er een ellende kwa materiaal.
Maar 1 min punt is ik stond klaar 1 maand eerder maar kwamen 1 maand later was uitgesteld.maar voor der rest alles top.
Konden jullie ook niks aan...
Nu is er een ellende kwa materiaal.
Konden jullie ook niks aan doen.
Ik vond het wel jammer alles had ik zo gepland hahaha

Heel vakkundig werk afgeleverd meer dan top

Overige opmerkingen

Goeie jongens die bij me waren.

Petra Verheij

Prima ervaring met de plaatsing van de dakkapel

Er is tot 2 x toe een foutieve hoor geleverd.
Er is tot 2 x toe een foutieve hoor geleverd.
Tijdsafspraken zijn niet juist. Vandaag 12-10 zou de monteur na 13.00 uur komen, hij stond om 9.30 voor de deur. Hij was zo ingepland. Er was niemand thuis.
Ik ga de hoor straks passen en hoop dat hij nu wel goed is.
Ook moet het raam nog gesteld worden. De hendel gaat niet helemaal naar beneden.

Vriendelijk personeel

Geen opmerkingen

D.Storm

Uitstekend bedrijf goede service werken netjes komen afspraak na.

showroom beetje klein , parkeren niet veel gelegenheid

uitstekende service , goede monteurs, fijne mensen

J. Hutjes

Chaotische gang van zaken van begin tot eind

Zie opmerkingen

Overige opmerkingen

Ventilatie stelt teleur. Vensterbank niet goed afgekit, verzoeken dit
opnieuw te doen.

Kleinschmidt P.T.

In beginsel heel service gevoelig. Er is wel een verschil herkenbaar in de uitvoering met de verkoop. Vooraf is telefonisch kontakt geweest over Plisse deur. Dat ging volgens verkoop niet lukken, er... In beginsel heel service gevoelig. Er is wel een verschil herkenbaar in de uitvoering met de verkoop. Vooraf is telefonisch kontakt geweest over Plisse deur. Dat ging volgens verkoop niet lukken, er zouden er twee moeten komen. De praktijk geen enkele discussie gewoon een deur toegepast. Bij de verkoop hadden we keuze in deurkrukken. In de praktijk niet. Standaard deurkrukken toegepast.
Persoonlijke noot voor wat betreft afspraken. Telefonisch is een afspraak gemaakt voor de uitvoering. In mijn beleving is een bevestiging per email een prettige herinnering. Deze kanttekening is ook van toepassing als je een reactie stuurt over een oneffenheid. Een bevestiging van de ontvangst per mail is heel nuttig. Blijf de vraag of wij niet teveel hebben betaald voor de deurkrukken in kleur

Per saldo heel tevreden.

Afspraak uitvoering bevestigen per mail

Korte lijnen

H.C. van Essen

Werkt met heel erg nette werknemers. Die werken goed en snel en ruimen alles netjes op.

Werken heel erg netjes

Jeffrey Bouman

Ervaring met Jordens is goed, alleen de communicatie kan beter.

Wij vinden dat de communicatie beter kan.

Wij vinden de klantvriendelijkheid en kwaliteit uitstekend.

Overige opmerkingen

Ondanks dat de communicatie beter kan is ons probleem voordat de dakkapel daadwerkelijk kwam wel opgelost. Monteurs zijn vriendelijk en leveren top werk.

Theo Alibaks

Fijn en prima service

Geleverde kozijnen

T. Kleijweg

Uiteindelijk tevreden met het resultaat.

Maten van ramen goed opmeten en ook maken; geldt ook voor de rolluiken. Hogere ramen waren besteld en ondanks telefonisch contact niet de juiste maten gemaakt!
De kleur wit van de kozijnen...
De kleur wit van de kozijnen en van de rolluiken is niet hetzelfde. Het is nu niet een mooi geheel. De adviseur/ verkoper had ons hierop van tevoren opmerkzaam moeten maken.
De elektriciteitsdraden van de rolluiken zijn niet netjes weggewerkt d.m.v. een plakstrip.

Goede, bekwame en vriendelijke monteurs.

Overige opmerkingen

Ondanks dat de maten van de ramen niet correct gemaakt waren, is dit toch tot onze tevredenheid financieel geregeld.