Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
8.5/10
Nazorg
8.5/10
Parkeergelegenheid
8.1/10
Showroom; algemene indruk van onze showroom

van Mannekes

Hele fijne service en een goede afwerking!

vriendelijkheid, snelheid in werking dakkapel.

Angelo van Dongen

Zeer goede ervaring. Mooi product, goede en keurige monteurs en een hele nette afwerking!

Planning van werkzaamheden. Er werden 2 dagen ingepland maar dit werden er 4. Werd goed opgelost en in onze situatie was dit gelukkig geen punt.

Keurig werkende monteurs en kozijnen zeer netjes geplaatst.

goed bezig!

Ben Kloet

Keurige klantenservice

Enige puntje was dat de levenrancier van de voordeur een afwijkende kleur paneel had ten opzichte van de folder. Verder keurig afgehandeld.

Klantgerichtheid

Overige opmerkingen

Was voor ons gehele huis met grote schuifpui, dakkapel en alle kozijnen.

MCvan den Berg

Goed en netjes uitgevoerd en gewerkt. Wel héél lang op plaatsing moeten wachten. Vriendelijke werkmensen en aan de telefoon uiterst correct. Een paar probleempjes naar tevredenheid snel opgelost.

Snellere levering.

Deskundig personeel zowel in showroom als bij montage.

Heel goed!

Was prima.

Snel, goed, heldere communicatie.

Top!

Astrid de Graaf

Kan zeggen dat ik tevreden ben. Jullie werken met eigen personeel, das een + punt. Ben nooit in de showroom geweest. Werd wel uitgenodigd door jullie. Dit niet kunnen beoordelen.

Stukje communicatie in de administratie/ afhandeling.

Onderlinge goede afspraken, correct, telefonisch goed bereikbaar, goede prijs kwaliteit verhouding, respectvol eigen personeel-> dat is een mega plus punt vandaag de dag!!!

Overige opmerkingen

Tot de volgende keer...ik nodig jullie uit....

Herbert Rozeboom

2de keer dat we een bestelling doen, eerste keer goed bevallen en de 2de keer ook.

Werken netjes en een zeer hoge standaard van afwerking

Kees Hummel

Prima bedrijf, met eigen monteurs.

Jammer dat de afgesproken plaatsingsdatum niet nagekomen is.
Ik vind het heel raar dat er niet iemand komt kijken als alles geplaatst is om te vragen of alles naar wens is en om te kijken hoe de monteurs hun werk gedaan hebben ! Ook heb je dan de mogelijkheid om nog wat dingen rechtstreeks te vragen i.p.v. te moeten bellen.

Veel tijd voor de klant, en komen met leuke ideeën.

Overige opmerkingen

Wij vonden de na geleverde vensterbank niet zo mooi gemonteerd, er kwamen allemaal scheuren in de kit, we hebben er maar onze tafel tegen gezet om hem op zijn plaats te houden. Ook vind ik de plaatsing van de hordeur niet zoals het hoort te zijn.

J.M.Groeneveld-Rolaff

Het begon niet goed maar uiteindelijk is het goed gekomen en zijn we ontzettend blij met onze nieuw schuifpui!

afspraak / agenda beter afstemmen met elkaar

aardige werklui en werken netjes

Overige opmerkingen

het resultaat mag er zijn

Vooraf zeer te spreken over de communicatie en het bezoek aan het bedrijf. Ze waren vooraf erg klantvriendelijk. Hoe dichter we bij de afgesproken datum van uitvoering kwamen, hoe minder goed de... Vooraf zeer te spreken over de communicatie en het bezoek aan het bedrijf. Ze waren vooraf erg klantvriendelijk. Hoe dichter we bij de afgesproken datum van uitvoering kwamen, hoe minder goed de communicatie ging en afspraken werden niet nagekomen. Vooraf afgesproken dat het begin augustus geplaatst zou worden. Uiteindelijk begin november na veel poes pas af.

Marijn was een goede adviseur en communiceerde snel en goed, maar de mensen om hem heen lieten het erg afweten!! Communicatie binnen het bedrijf is erg slecht. Dingen liepen steeds langs elkaar heen!

Verkooppraatje en showroom en uiteindelijke kwaliteit.

Overige opmerkingen

We zouden het bedrijf wel aanbevelen, maar mensen ook waarschuwen voor de communicatie binnen en met het bedrijf.