Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
8.1/10
Showroom; algemene indruk van onze showroom

C. Kruithof

Dit bedrijf komt zijn afspraken na .
Het personeel is vriendelijk en beleefd en levert goed werk af.

Komen afspraken na

Kraaijestein

Het begin was niet best: één van de medewerkers had het raam verkeerd opgemeten. Enigszins begrijpelijk door de moeilijke hoeken die in dit raam zitten, maar toch... Vlak voordat de werkzaamheden... Het begin was niet best: één van de medewerkers had het raam verkeerd opgemeten. Enigszins begrijpelijk door de moeilijke hoeken die in dit raam zitten, maar toch... Vlak voordat de werkzaamheden begonnen, ontdekte eén van de medewerkers dat de maten niet klopten. Gevolg, een vertraging van ongeveer 5 weken. Geen reclame. Uiteindelijk verliepen de werkzaamheden prima. Alles mooi op tijd, correcte medewerkers, goed werk en ook nog netjes opgeruimd. En dus een tevreden klant.

Beter opmeten

Goede monteurs

Overige opmerkingen

We zouden teruggebeld worden. Na lang wachten, maar zelf gebeld.

I. van Pelt

Ik ben heel blij met mijn nieuwe kozijnen en voordeur. De service was prima, alleen duurde het wel lang voordat de ontbrekende afwerklatten geplaatst konden worden. Verder was alles prima geregeld.

Mensen bij aanvang de tip geven om oude lakens over de vloerbedekking te leggen.
Snellere nazorg

Goed en vakkundig werk geleverd

Overige opmerkingen

Mooie materialen en heel netjes afgewerkt.

Pleun de Waard

Ik ben heel tevreden met dit bedrijf, ze hebben echt hun best gedaan en het ziet er heel mooi Uit.

Ik zou het echt niet weten

Goed opgemeten, alles paste.

Overige opmerkingen

De jongens die hier gewerkt hebben, die hebben heel goed hun best gedaan.

Peter Veld

Wisselende ervaringen. Op zich prima medewerkers en erg vriendelijk maar qua nauwkeurigheid en deskundigheid kan er nog wel wat verbeterd worden.

Betere communicatie richting de klant. De oude zonwering zou worden meegenomen maar dit was niet gecommuniceerd richting de monteurs. De kiep/kantelramen waren in de verkeerde kleur. Muur was... Betere communicatie richting de klant. De oude zonwering zou worden meegenomen maar dit was niet gecommuniceerd richting de monteurs. De kiep/kantelramen waren in de verkeerde kleur. Muur was gescheurd/verschoven bij montage kozijnen. Er zou een stucadoor worden ingeschakeld voor een beschadigde muur maar wij hoorden maar niets. Uiteindelijk zelf maar gebeld. Plissedeuren waren foutief ingemeten. Nu zitten ze er wel in maar draadjes zitten niet netjes. Uiteindelijk kwam alles wel goed maar wij hebben wel erg vaak rekening moeten houden met bezoeken van de monteurs.

Aardige medewerkers die je allemaal vriendelijk te woord staan.

C. Spiljard

Over het algemeen een goede indruk gemaakt.

Prijs technisch toch wel aan de hoge kant.

Komen afspraken na.

Overige opmerkingen

Jammer dat het bij het opmeten verkeerd is gegaan. September besteld, zou geleverd worden in april werd uiteindelijk mei. Alles netjes afgehandeld. Maar dit kost het bedrijf geld.

Danny van Beekum

Gesprek met de verkoper was erg prettig. De communicatie daarna kan een hoop in verbeterd worden. met het plaatsen van de dakkapel zijn wel slordige fouten gemaakt. Eindresultaat is wel goed.

Communicatie moet echt beter. Monteurs komen langs zonder afspraak. Na afspraak dat er en monteurs en een rolluik specialist langskomen, komen alleen de monteurs. Afspraken van de backoffice kloppen... Communicatie moet echt beter. Monteurs komen langs zonder afspraak. Na afspraak dat er en monteurs en een rolluik specialist langskomen, komen alleen de monteurs. Afspraken van de backoffice kloppen gewoon niet.

Verkopers, prijs en service bereidheid.

Overige opmerkingen

Servicebereidheid is goed. Men wil wel.

De Vries

Goede service blij met achterpui. Wel 6 keer terug moeten komen voordat alles in orde was.

Agenda beter checken. Tot 3 keer toe op verkeerde datum gekomen.
Tot 2 keer toe klopten bepaalde maten niet.
Zeker 6 keer geweest tot alles uiteindelijk in orde was. Is wel wat te vaak...
Agenda beter checken. Tot 3 keer toe op verkeerde datum gekomen.
Tot 2 keer toe klopten bepaalde maten niet.
Zeker 6 keer geweest tot alles uiteindelijk in orde was. Is wel wat te vaak naar onze mening.

Beschadigingen werden netjes opgelost.
Afgewerkt en opgelost totdat we tevreden waren. Heel fijn!

Overige opmerkingen

John je werkt alles keurig af. Blij met onze achterpui!

Peter

Heel goed. Goed geholpen bij de aankoop. Buiten dat Marijn een aardige man is, heeft hij ook eerlijk en transparant gecommuniceerd. Ook de collega's, die dakkapel hebben geplaatst, hebben goed en... Heel goed. Goed geholpen bij de aankoop. Buiten dat Marijn een aardige man is, heeft hij ook eerlijk en transparant gecommuniceerd. Ook de collega's, die dakkapel hebben geplaatst, hebben goed en netjes werk afgeleverd.

Offerte mag iets gedetailleerder

Service