Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

JH Dordrecht

Hartstikke goed

intern communicatie kan iets beter

Goed kwaliteit, levertijd volgens afspraak en vriendelijk en vakkundig monteurs

Leo

Op 27-6-2021 via het contactformulier contact gezocht voor het vervangen van een schuifpui. Het is nu 20-7-2021 en helaas geen reactie mogen ontvangen. in de tussentijd wel een korting van € 250,-... Op 27-6-2021 via het contactformulier contact gezocht voor het vervangen van een schuifpui. Het is nu 20-7-2021 en helaas geen reactie mogen ontvangen. in de tussentijd wel een korting van € 250,- via de brievenbus ontvangen. offerte 1 ster de rest eigenlijk geen sterren kunnen geven omdat we verder geen ervaring hebben met Jordens

volg aanvragen op welke via het contactformulier zijn gedaan

n.v.t

n.v.t.

Nancy Man

Betrouwbaar en vriendelijk bedrijf

Vriendelijke medewerkers

Overige opmerkingen

Zeer vriendelijke en nette monteurs die kwamen monteren. Bij nalevering hordeur kwam andere monteur. Toen een plint niet goed vastzat zei hij eerst dat het zo hoorde en hij er niets aan kon doen.... Zeer vriendelijke en nette monteurs die kwamen monteren. Bij nalevering hordeur kwam andere monteur. Toen een plint niet goed vastzat zei hij eerst dat het zo hoorde en hij er niets aan kon doen. Echter toen ik hem vaste plint liet zien bij onze buren (we hadden allebei dezelfde schuifpui besteld) schoof hij schuld naar collega's. Hij zei nog steeds dat hij er niets aan kon doen en dat het niet zijn schuld was. Ik legde hem uit dat ik hem niet de schuld gaf, maar of hij het kon oplossen en anders een notitie maakt bij werkbon. Deze monteur was helaas niet collegiaal en servicebereid, anders hadden ze 5 sterren verdiend.

E.c. Sommer-Landaal

Tijdens de showroom afspraak zijn we zeer hartelijk ontvangen een uitgebreid voorgelicht over de mogelijkheden en kosten. De offerte was duidelijk, de werkzaamheden konden redelijk snel worden... Tijdens de showroom afspraak zijn we zeer hartelijk ontvangen een uitgebreid voorgelicht over de mogelijkheden en kosten. De offerte was duidelijk, de werkzaamheden konden redelijk snel worden uitgevoerd. Zeer vriendelijke en kundige mensen hebben onze deuren en kozijnen naar tevredenheid geplaatst.

nvt

Deskundig, vriendelijk

nvt

Priscilla

De schuifpui moet nu voor de 3e keer iemand voor komen omdat er steeds een onderdeel mist, dit is wel een beetje jammer maar liever zo dan dat het niet compleet wordt afgeleverd en niets gezegd.

Goede service, nette communicatie, fijne monteurs die netjes werken.

Overige opmerkingen

Misschien handiger om iets te vervangen als alles er is, ipv vervangen en nog 3 keer terug moeten komen maar ja anderzijds dit werkt ook.

L. Falck

Netjes, klantvriendelijk, goede service

W. de Wolf

Dakkapel opbouw ging razendsnel en goed. Afwerking duurde wat langer en nazorg nog wat langer. Maar, uiteindelijk hebben een prachtige dakkapel en zijn erg tevreden. Service van Jordens is super!

R. van Groningen

Vakkundig eigen personeel , netjes afgewerkt , minimale overlast bij montage kozijnen ondanks hele dag regen en de sneeuw. Het ziet er keurig uit en werkt naar behoren ( ramen, rolluiken, en plissé... Vakkundig eigen personeel , netjes afgewerkt , minimale overlast bij montage kozijnen ondanks hele dag regen en de sneeuw. Het ziet er keurig uit en werkt naar behoren ( ramen, rolluiken, en plissé ) Prima service

Eigen personeel , vakkundigheid en nette afwerking

Arno Borsboom

Mooi maar toch ook vervelend

Je offerte beter bekijken of alles wel klopt.

Mooie dakkapel

Overige opmerkingen

Kan beter in de totale afhandeling

Tony van der Zalm

Jammer dat dit bedrijf ook zegt: nu deze korting als u gelijk beslist. Verder goede plaatsing en afwerking voor zover ik kan beoordelen.

Fijn dat Jordens Sr. nog langskwam voor de meting. Zodoende zijn de puntjes op de i gezet. Bredere raam die open kan en verdekte scharnieren.

De aanwezigheid van Jordens Sr. bood meer vertrouwen en inzicht. Sr. zette notities op papier waarop gelet moest worden.

Overige opmerkingen

Zelfs de buitenkant van de gevel werd schoongemaakt door een monteur. Dit was natuurlijk voor de foto. Maar toch!