Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
8.1/10
Showroom; algemene indruk van onze showroom

De jongens leveren super goed werk!

Afspraken beter noteren

Prima, alleen inplannen van de werkzaamheden loopt niet soepel......lange wachttijden en ze lopen vaak tegen situaties aan die aangepast moeten worden. Daar moet dan weer materiaal voor besteld...

De offerte zou duidelijker kunnen. Mooier uitgewerkt en maten erbij.

Niets is teveel. Erg bereidwillig.

Marco Van Setten

Tot op heden nog prima, laatste afhandeling moet nog plaats vinden.

Het is prettig als er elke dag dezelfde mensen komen i.p.v. elke dag anderen.

Snelheid van werken

Overige opmerkingen

Heb nog schade aan een kozijn en ruit, dit moet nog afgehandeld worden ten tijde van het invullen van deze enquête.

Behandeling naar de klant toe is prima en het werk is naar behoren gedaan.

even een mail sturen dat de volgende dag komen dat is wel zo fijn

nee

Adrie Nekkers

Afspraak blijkt afspraak bij Jordens en door vakkundig personeel geholpen.. Een prettige ervaring dus

Service gericht en deskundig advies

Ik heb de plaatsing van de kozijnen heel professioneel gevonden ! Prettige installateurs en alles netjes achter gelaten ! Heel tevreden !!

Een (over) enthousiaste verkoop.
Prima, eerlijke, monteurs.
Goede services (ervaring direct na plaatsen), geen ervaring wanneer er echt iets defect is.

Wanneer de opdracht wijzigt ook een aangepaste factuur toezenden, niet een credit factuur.
a. Dit geeft geen duidelijkheid, het wekt namelijk de verwachting de er een bedrag moet worden ontvanen door de klant.
b. Boekhoudkundig klopt niet.

Gebruik voor mail berichten de bedrijfsnaam en geen voornaam met achternaam (Jennifer Jordens). Hierdoor heb ik een bericht gemist, om reden dat ik dacht dat het overige reclamemail was.

Monteurs hebben oog voor detail en geven een eerlijk advies!

Overige opmerkingen

Showroom mag best worden uitgebreid met meer voorbeelden.
Zeker wanneer het bepaalde details betreft, was het voor ons zoeken naar wat wij duidelijk wilde maken wat de wensen waren.

Kevin Seelbach

Van het begin af aan hebben wij een goed gevoel bij Jordens gehad. Ondanks wat problematiek in de planning (de werkzaamheden duurde langer dan gepland en werden later uitgevoerd) en de planning belt...

Nazorg kan ik niet aangeven, dat moet nog gaan blijken. Één raam sluit niet goed, dus daar gaan we spoedig achter komen.

Vriendelijkheid
Bereikbaarheid

Overige opmerkingen

Wij zijn verder tevreden over het dakkapel en dakraam die zijn geplaatst. Ik zou bij andere een goed woordje doen voor Jordens. Wij kijken met trots naar ons dakkapel en vinden hem de mooiste van de wijk!

Mitchell

Goed professioneel familie bedrijf. snelle reacties op mail en goede prijs kwaliteitsverhouding. in 2 dagen heel de dakkapel af!

afwerking zou beter kunnen. komt ook mede doordat er de eerste dag maar 2 mannen ipv 3 waren. waardoor ze de 2e dag veel moesten inhalen..

omgang met de klant, overleg met de klant, beslissing in samenspraak met de klant, tempo werk.

Jolanda Biemond

We zijn hartelijk welkom geheten en uitermate goed geholpen.
Een ruime keuze en goede servicep

Het duurde wel even voor de deur uiteindelijk kwam, daar moesten we zelf voor bellen.
Het was wel een maand later

Goede service en vriendelijkheid