Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Frank van Hasselt

Wisselend van goed tot matig

Bij lekkage vragen of er schade is. Omgangsvormen van monteurs vwb plaatsen horren en gordijnen beneden peil.

Goed product. Monteurs bij plaatsen dakkapel verdienen een pluim. Zeer aardig, goed werk en netjes.

Overige opmerkingen

Bij verkoop zeer adequaat. Bij nazorg is dit minder. Hadden we niet verwacht van Jordens

Erik Vleugel

Uiteindelijk mooi resultaat, maar met wat haken en ogen.

- duidelijk beeld vooraf van het eindresultaat geven. Hoe en wat wordt er precies opgeleverd?
- bij het maken van het gat in het dak was de aanpak ruw en onstuimig. Hierdoor beschadigingen aan het plafond en houten steunbalken. Dit kan netter gedaan worden.
- op 2e dag (vrijdagmiddag, voor het weekend) gingen de monteurs opeens weg, terwijl de werkzaamheden niet klaar waren. Daarbij waren de zijkanten nog niet afgesloten waardoor we een aantal dagen in de tocht hebben gezeten.
- afwerking van de binnenkant was erg grof; stukken dak en balken niet recht afgezaagd, waardoor een goede afwerking niet mogelijk was.
- communicatie over werkzaamheden afronding was slecht. De monteurs die kwamen wisten niet anders dan dat ze alleen een vensterbank moesten komen zetten, ipv het geheel afronden van de klus.
- de stekker van de zonnewering was niet netjes gemonteerd (draden een heel stuk zichtbaar) en de werking van de zonnewering werd niet uitgelegd.
- de afwerking van de dakpannen boven de dakkapel vonden we slordig. We werden hierop gewezen door een andere professional. De dakpannen rustten direct op de dakbedekking waardoor deze al beschadigd raakte.
- communicatie: afspraak om bovenstaande op te lossen zou tussen 8 en 9u 's ochtends zijn. Om 9:15 gebeld, netjes te woord gestaan, waaruit bleek dat de afspraak pas begin van de middag was ingepland.
- omgangsvormen van sommige monteurs vonden we beneden peil. Niet normaal groeten bij binnenkomst en klagen tijdens het werk.

- showroomervaring was goed en de adviseur erg vriendelijk. Er werd de tijd genomen en we gingen, na aankoop, met een goed gevoel naar huis.
- buitenaanzicht is prachtig geworden. Veel buren...
- buitenaanzicht is prachtig geworden. Veel buren zijn jaloers.
- monteurs werkten hard.
- mensen aan de telefoon waren vriendelijk en belden ook tijdig terug.
- de monteurs die verrast waren door de hoeveelheid werk (de afronding, zie verbeterpunten) waren erg vriendelijk en hebben goed werk geleverd, waaronder ook het recht afzagen van het stuk dak en de balken.
- bij de afronding is ook een vensterbank meegeleverd, wat we niet hadden verwacht. Hier waren we erg blij mee.
- nazorg vanuit kantoor was netjes en snel (nalevering horren en oplossen van dakpannen die schuurden op de dakbedekking).

Overige opmerkingen

Ondanks de fijne ervaring in de showroom en het mooie resultaat zouden we Jordens niet zo gauw aanbevelen. Jordens heeft best wat steken laten vallen rondom communicatie en afwerking.

We...

We hebben voor Jordens gekozen vanwege de professionele uitstraling en gingen uit van een redelijk zorgeloze montage van de dakkapel, maar hebben tijdens het hele proces te veel stress hierom ervaren.

P.Vaes

Mijn ervaring is goed.

Telefonisch soms moeilijk bereikbaar.

Vriendelijk ontvangen en goede uitleg van het produkt.

Sandra S.

Vriendelijke personeel, bekwaam,

Vriendelijk, behulpzaam, bekwaam,

Bas Fahner

Goede communicatie, vakkundige monteurs, goede kwaliteit voor een zeer redelijke prijs.

Afspraken worden nagekomen, hartelijke sfeer, vakkundige monteurs.

TM de Waard

Een bedijf wat kwaliteit levert.

Controleer tijdig of de bestelde artikelen in het magazijn overeenkomen met de offerte. (Niet 1 dag voor plaatsing).

Perfecte service!

Overige opmerkingen

Graag tot de volgende bestelling

Bentlage

Nu 2x wat laten plaatsen. Uiteindelijk alles netjes gedaan. Maar het bedrijf heeft het te druk met werk om netjes afspraken na te kunnen komen!
Dat is heel jammer.

Afspraak gemaakt dat 1 monteur zou komen.
Uit eindelijk zijn er andere monteurs geweest.
Hebben het netjes gedaan!
Maar afspraak is afspraak! Deze afspraak hadden we niet zonder reden...
Afspraak gemaakt dat 1 monteur zou komen.
Uit eindelijk zijn er andere monteurs geweest.
Hebben het netjes gedaan!
Maar afspraak is afspraak! Deze afspraak hadden we niet zonder reden gemaakt.

Netjes gewerkt

Overige opmerkingen

Afspraak is afspraak! Graag die ook nakomen.
Wij moeten ook gewoon netjes optijd betalen

Stefan

Goede montage team

Lange leverdatum

Montage

Snelle offerte

HH Veurtjes

Over het algemeen: goed

Geen sigaretten peuken op de oprit gooien

Kwaliteit

Overige opmerkingen

Er waren 2 afspraken gepland die niet zijn doorgegaan zonder afmelding vooraf. De derde afspraak is wel doorgegaan, maar wel enkele uren eerder dan was afgesproken.

Van Halen