Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Belinda Koedood

Topbedrijf echte aanrader

Blijf goed communiceren zowel met elkaar als naar de klant

No nonsens bedrijf, eerlijk advies. Top klantenservice

Overige opmerkingen

Blij met dit betrouwbare bedrijf

Maurits Welten

We zijn zeer tevreden over onze dakkapel

Goede verkoper en zeer nette showroom

SHC Davids

Alle contacten, vanaf het eerste contact in de showroom tot het laatste telefoontje gaven mij een goed gevoel. Nooit van "Zo daar kunnen we even geld verdienen". Complimenten.

Er moest o.a. een gesneuvelde glaslat vervangen worden. Voor die laatste werkzaamheden een afspraak gemaakt 6 weken later (niet erg). Maar dan is het wel jammer wanneer de monteur aan de deur staat... Er moest o.a. een gesneuvelde glaslat vervangen worden. Voor die laatste werkzaamheden een afspraak gemaakt 6 weken later (niet erg). Maar dan is het wel jammer wanneer de monteur aan de deur staat met de mededeling: De glaslat moet nog besteld worden. De andere werkzaamheden zijn wel uitgevoerd. Ik had er echt geen probleem mee gehad wanneer de afspraak was verplaatst naar een latere datum. (Hoewel, na 6 weken de glaslat nog moeten bestellen? Misschien a.g.v. corona en feestdagen). Nu moest er nog eens iemand langskomen.

Eestermans

HEEL ERG TEVREDEN

GEEN

ZEER VAKKUNDIGE MONTEURS

Overige opmerkingen

wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat

Anita rutjes

Geen verbeterpunten

Goed afgewerkt netjes gewerkt

Conny Pons

Dit was voor ons de 3e keer dat we kozijnen hebben laten plaatsen door Jordens , maar zijn minder tevreden dan de andere keren . Deze keer hebben we een dakkapel laten plaatsen, buitenkant is super... Dit was voor ons de 3e keer dat we kozijnen hebben laten plaatsen door Jordens , maar zijn minder tevreden dan de andere keren . Deze keer hebben we een dakkapel laten plaatsen, buitenkant is super mooi maar binnenkant had wat verbeterpunten , wat gelukkig snel werd opgelost !

Snellere plaatsing wij hebben 10 maanden moeten wachten en was ons tijdens de koop in de showroom gezegd dat het 6 a 7 maanden zou duren , uiteindelijk hebben we zelf maar contact opgenomen na deze... Snellere plaatsing wij hebben 10 maanden moeten wachten en was ons tijdens de koop in de showroom gezegd dat het 6 a 7 maanden zou duren , uiteindelijk hebben we zelf maar contact opgenomen na deze periode omdat we maar niets hoorden , !! Sowieso zijn de draai kiep ramen minder mooi dan de andere , deze hebben lelijke scharnieren en greep om raam open en dicht te doen is niet mooi en gaat erg zwaar . Was niets aan te doen aldus monteur ! Het gehele kozijn zit erg hoog tegen plafond , waardoor raambekleding lastig word !

Mooie materialen en goede en snelle oplossing van de dingen die niet goed waren verlopen!!

Overige opmerkingen

Jammer van Jordens dat het zo achteruit is gegaan , na onze eerste bestelling in 2016 waren wij dik en dik tevreden , deze keer iets minder helaas ! Gelukkig zijn alle minpunten snel en vakkundig... Jammer van Jordens dat het zo achteruit is gegaan , na onze eerste bestelling in 2016 waren wij dik en dik tevreden , deze keer iets minder helaas ! Gelukkig zijn alle minpunten snel en vakkundig opgelost

vt Zelfde

Er wordt een prima product met mooie afwerking afgeleverd door vakmensen!

Door de weersomstandigheden werd het plaatsen van de kozijnen uitgesteld. Hier hebben wij alle begrip voor. Maar wij moesten zelf meerdere malen bellen naar het kantoor om een nieuwe afspraak in te... Door de weersomstandigheden werd het plaatsen van de kozijnen uitgesteld. Hier hebben wij alle begrip voor. Maar wij moesten zelf meerdere malen bellen naar het kantoor om een nieuwe afspraak in te plannen. De beloftes dat er teruggebeld zou worden, werden niet nagekomen. Dankzij onze eigen vasthoudendheid is er een nieuwe afspraak ingepland.

Vakkundigheid van de monteurs. Niets dan lof over de plaatsing en afwerking!

Overige opmerkingen

Communicatie kantoor naar klant is echt een serieus punt van aandacht!!

Mark van Os

Uitstekend

Goede communicatie en deskundigheid op bijna alle vlakken

Overige opmerkingen

Fijn bedrijf, goede zorg, mooi eindresultaat

Den boer

Heel goed

Duidelijkheid vlotte reactie

J van Bracht. De Meeren 137 4761SG Zevenbergen

Goede indruk in de showroom.

Bij nazorg wat afwerking of nalevering betreft zou het prettiger zijn als dezelfde monteurs dit doen voor de klant, en ook voor de monteurs zodat ze precies weten wat er nog gedaan moet worden.... Bij nazorg wat afwerking of nalevering betreft zou het prettiger zijn als dezelfde monteurs dit doen voor de klant, en ook voor de monteurs zodat ze precies weten wat er nog gedaan moet worden. Communicatie tussen monteurs zou beter kunnen.

Kwaliteit van geleverd materiaal is goed.

Overige opmerkingen

Na aanpassing van de grote rolluikbak blijkt dat er een klein kleurverschil in zit en de bovenkap niet gelijk is met de kleine rolluikbak. Hier heb ik foto's van gemaild maar nog geen reactie op... Na aanpassing van de grote rolluikbak blijkt dat er een klein kleurverschil in zit en de bovenkap niet gelijk is met de kleine rolluikbak. Hier heb ik foto's van gemaild maar nog geen reactie op gehad. Tevens is onze tuintafel als werkbank gebruikt waardoor er een aantal niet te verwijderen krassen op zitten.