Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

E. van Oeffelen/ S. Slonina

Iets meer informatie en uitleg bij de producten

Op tijd en snelle service

Nvt

I van der Lem

Ons doucheraampje is vakkundig geplaatst. Het is vanaf de offerte tot de montage op een prettige manier verlopen.

Zie ervaring

Zie ervaring

Familie Simonse

Alle kozijnen en gevelbekleding aan de voorzijde van onze woning laten vervangen door Jordens. Ze hebben heel goed werk geleverd. Prettig in de communicatie en afspraken, maar ook flexibel toen we... Alle kozijnen en gevelbekleding aan de voorzijde van onze woning laten vervangen door Jordens. Ze hebben heel goed werk geleverd. Prettig in de communicatie en afspraken, maar ook flexibel toen we bij nader inzien de volgorde van de werkzaamheden toch iets anders wilden hebben. Eigen monteurs die echt vakmensen zijn en gaan voor kwaliteit.

Besteed iets meer aandacht aan de offerte en het inmeetrapport zodat goed op papier staat wat is afgesproken, inclusief details. Dan weet de klant waar hij aan toe is, zonder dat hij bepaalde dingen... Besteed iets meer aandacht aan de offerte en het inmeetrapport zodat goed op papier staat wat is afgesproken, inclusief details. Dan weet de klant waar hij aan toe is, zonder dat hij bepaalde dingen 'op basis van vertrouwen' moet doen.

Goede bereikbaarheid en snelle reactietijden. Ik hoefde bijna nooit 2x te bellen.
Eigen vakmensen, die gaan voor kwaliteit. Je merkt echt een klantgerichte aanpak.

Nee

Fam. A.Langeler

Onze ervaring met dit bedrijf is bijzonder goed. Goede informatie. Beloften worden nagekomen. Wijziging van werkdatum was geen probleem. Afwerking was fantastisch, ook aan de binnenzijde. Keurig... Onze ervaring met dit bedrijf is bijzonder goed. Goede informatie. Beloften worden nagekomen. Wijziging van werkdatum was geen probleem. Afwerking was fantastisch, ook aan de binnenzijde. Keurig netjes gewerkt en ook afgewerkt.

Zijn door mij als volkomen leek in dit vakwerk niet te geven of te veronderstellen.

Bereikbaarheid. Openheid in communicatie. Nakomen van beloften. Goede communicatie daarover. Goede afwerking.

Overige opmerkingen

Tevoren hebben wij gegoogeld naar bedrijven in deze branche. Veel zijn voorbijgekomen. Wij zijn blij met dit bedrijf in zee te zijn gegaan

RM van der Spek

Plaatsen Schuifpui

Duidelijk met de offerte. Bij inmeten gelijk al rekening gehouden met evt knelpunten. Super netjes en vakkundig gewerkt met plaatsen. Alle afval netjes meegenomen en opgeruimd achter gelaten.

A Blom

Erg tevreden over plaatsen dakkapel
Daniël en Bart netjes in communicatie
Vakkundig gewerkt
Erg tevreden over plaatsen dakkapel
Daniël en Bart netjes in communicatie
Vakkundig gewerkt
Ook de kraanmeester werkte keurig in alle rust terwijl over een grote afstand de dakkapel geplaatst moest worden waar wij best wel bezorgd over waren

Prijs😜

Nette afwerking

Overige opmerkingen

Hadden graag ook zijraam vervangen maar dat kwam te duur uit

F.Schuurmans

Naar tevredenheid

strakke planning nette uitvoering

Naomie Huyck

Jordans heeft bij mij ook al eerder een dakkapel geplaatst en een dakraam. Doordat ik zo tevreden was, heb ik besloten op nog een opdracht te geven.

Als er twee mannen komen werken horen zij zich beiden voor te stellen. Je komt toch iemand zijn privé binnen.

Service, uitleg en de vriendelijkheid.

Overige opmerkingen

Ga zo door… ook telefonisch netjes te woord gestaan. Denken met je mee wat de mogelijkheden zijn.

Van der Kooij

Mooi resultaat, netjes gewerkt!

Geen, ga zo door

Mooi materiaal, netjes afwerken door monteurs

Ga zo door

Marie-José en René uit Hoef en Haag

Prachtige harmonicadeuren geplaatst. Wij zijn zeer tevreden.

Het begintraject met de offerte en uiteindelijke plaatsing dat verliep in eerste instantie wat stroever en hebben wat tijd verloren. Maar de dienstverlening en het oplossingsgerichte vermogen van... Het begintraject met de offerte en uiteindelijke plaatsing dat verliep in eerste instantie wat stroever en hebben wat tijd verloren. Maar de dienstverlening en het oplossingsgerichte vermogen van Jordens heeft het tot een goed eindresultaat gebracht.

De plaatsing door de eigen monteurs (Dennis, Cley, Mark, Jaden) zeer vakkundig. Goede alertheid en meedenken met de klant en de situatie van de woning (tussendoor nieuwe stalen binten geregeld die... De plaatsing door de eigen monteurs (Dennis, Cley, Mark, Jaden) zeer vakkundig. Goede alertheid en meedenken met de klant en de situatie van de woning (tussendoor nieuwe stalen binten geregeld die beter waren - heeft voor ons geen invloed gehad op de doorlooptijd). Monteurs zijn zeer vriendelijk en beleefd en ruimen ook netjes alles op bij vertrek.
Speciale dank aan Dennis en Michel voor de afwerking op zaterdag en ook hier weer het meedenken in oplossingen.