Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Robby de Ruiter

Helaas bleek bij plaatsing kozijn de in metingen niet correct uitgevoerd te zijn. Hierdoor moesten de monteurs opnieuw inmeten en vertrekken. Kan gebeuren.
Wat mij tegenviel is dat ik zelf na...
Wat mij tegenviel is dat ik zelf na een paar dagen moest bellen om te vragen hoe het opgelost zou worden en wanneer. Heb een aantal keren hierover moeten bellen en onvoldoende terugkoppeling gehad en ben niet teruggebeld zoals beloofd was. Montage was uiteindelijk perfect, maar service kan beter.

Bij problemen de klant niet in het ongewis laten en afspraken over terugbellen nakomen

Montage en kwaliteit kozijnen

Zie opmerkingen

Belinda Koedood

Een no nonsens en betrouwbaar bedrijf. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf. De service is uitstekend. De mensen die er werken zijn top, weten waar ze het over hebben en zijn eerlijk. Dit bedrijf... Een no nonsens en betrouwbaar bedrijf. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf. De service is uitstekend. De mensen die er werken zijn top, weten waar ze het over hebben en zijn eerlijk. Dit bedrijf en de medewerkers zijn een aanrader.

Geen verbeterpunten, blijf zoals je bent

Het is zo fijn dat er wordt gedaan wat er is beloofd.

Overige opmerkingen

Vandaag zijn Ferdinand en Raymond geweest om twee sloten te maken die wat stroef gingen. Ze hebben er veel werk aan gehad maar hebben goed werk afgeleverd.

S. Bons

Wij zijn erg blij met onze kunststof kozijnen geplaatst door vakkundige monteurs

Monteurs erg vriendelijk en vakkundig

Ed van Dijk

Conform afspraak het door ons bestelde kozijn door team Daniel en Bart met toewijding geplaatst. Een goed op elkaar ingespeeld team, dat met oog voor detail de klus zorgvuldig heeft geklaard. Na... Conform afspraak het door ons bestelde kozijn door team Daniel en Bart met toewijding geplaatst. Een goed op elkaar ingespeeld team, dat met oog voor detail de klus zorgvuldig heeft geklaard. Na voltooiing van de klus werd er keurig opgeruimd en werd de werking van de raampartijen nog even uitgelegd. Op basis van onze ervaring kunnen wij Jordens van harte aanbevelen

Goede communicatie

Bekkers

Advies en offerte prima

Als je vrijdag zegt dat je maandag belt moet je dat wel doen

Netjes en correct

Overige opmerkingen

Afspraken worden niet altijd nagekomen

Fam. Suijkerbuijk

Positieve ervaring

De opmeter had ons niet verteld dat het zonnescherm weg moest ivm plaatsen van de nw pui. Moest ter plekke gedaan worden. Ook een deel van de tuinbeplanting moest weg.

Service en kennis van de werkers

Amj de kok

Is best wel goed maar zeggen niet altijd hoe het werkt
Er werd regelmatig verkeerd geleverd dus de metingen waren niet altijd precies

Vertel de klant hoe het werkt en voorkom daarmee irritatie
Ik heb het zelf meegemaakt waardoor de weken vele weken werden

Alles werd opgelost en goed gemonteerd
Naar tevredenheid van mij

Overige opmerkingen

Ik heb dakramen slaapkamer ramen douche raam horren ed laten plaatsen en ben best tevreden
Wees alleen wat eerlijker over de tijd leveringen e.d. daarmee voorkom je een hoop frustratie

EJ Michielsen

Ik heb hele fijne ervaringen met Jordens. Vanaf het moment dat de vertegenwoordiger aan huis kwam, de inmeting tot en met de plaatsing had ik het gevoel dat het goed was. De monteurs waar zeer... Ik heb hele fijne ervaringen met Jordens. Vanaf het moment dat de vertegenwoordiger aan huis kwam, de inmeting tot en met de plaatsing had ik het gevoel dat het goed was. De monteurs waar zeer kundig en netjes, zowel qua werk als in de omgang.
Kortom een aanrader.

De bereidheid van de monteurs om zelfs op zaterdag en zondag terug te komen om de laatste klusjes op te lossen.

Overige opmerkingen

Ik heb de vertegenwoordiger thuis ontvangen dus kan geen oordeel geven over showroombezoek, parkeergelegenheid of bereikbaarheid.

Anneke Thuss-Moes

Helemaal top

Heb ik niet

De monteurs Mike en Simon hebben vandaag schuifpui geplaatst. Ondanks dat er wat meer werk bleek te zijn dan gedacht werkten zij zonder hun goede humor te verliezen keihard door. Als een geoliede... De monteurs Mike en Simon hebben vandaag schuifpui geplaatst. Ondanks dat er wat meer werk bleek te zijn dan gedacht werkten zij zonder hun goede humor te verliezen keihard door. Als een geoliede machine hebben zij deze klus geklaard. Complimenten over hun vakkundigheid en netjes werken.

G.A.M. Van Lopik-Brand

Heel goed personeel is vriendelijk en leggen alles prima uit. Werken netjes ik ben zeer tevreden

Heb ik niet

Vriendelijk en uitleg van alles wat gedaan is

Heel goed bedrijf