Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Spuijbroek

Goede ervaring met de mannen van Jordens, Dennis, Mark en Piet hebben goed en mooi werk afgeleverd. De communicatie met Nico en collega's waren ook fijne ervaringen.

Hoogstens iets sneller kunnen leveren.

Vakkundig en vriendelijk

Prima ervaring.

D. Schmid

Hele goede ervaring hoe Jordens te werk gaat. Prettig sfeer en duidelijke uitleg in de showroom waar je alles kan zien. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het proces wanneer ze de schuifpui en... Hele goede ervaring hoe Jordens te werk gaat. Prettig sfeer en duidelijke uitleg in de showroom waar je alles kan zien. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het proces wanneer ze de schuifpui en dakkapel zouden plaatsen. Betrouwbaar bedrijf wat netjes werkt en het zijn echt professionels. Het kost wel wat maar de kwaliteit en resultaat in mijn woning is echt een verbetering. Ik ben blij dat ik voor Jordens kozijnen heb en ben erg tevreden over het resultaat.
D. Schmid Dordrecht

Factuur specifiseren.

Persoonlijke benadering.

Mooi bedrijf

Turfboer Jac.G.H.

Goede ervaring mee fijne monteurs

?

Vriendelijk personeel hulpvaardig

Gezellige monteurs

L. Houweling

Wij zijn erg tevreden over hoe alles vanaf begin tot eind is gegaan.

Nvt

De monteurs zijn heel vriendelijk. Zij werken ontzettend hard en snel. Al met al zijn wij echt enorm blij met het werk wat Theo, Marcel en Bas hebben achter gelaten!

Nvt

Jordens Kunststoffen Zwijndrecht

Wij zijn getipt door buren die erg tevreden waren.

Twee motoren en dus twee snoeren. Wegwerken en aansluiten doet Jordens niet.
Twee motoren en dus twee snoeren. Wegwerken en aansluiten doet Jordens niet.
Ik moest halsoverkop een elektricien regelen in een dag. Wonderlijk genoeg is mij dit gelukt. Dat ik dit zelf moest regelen kwam wel als een vervelende verassing. Dit had ik liever eerder geweten. Ik werd voor het blok gezet. Het liefst had ik ( ook gevraagd) een strak plafond gehad. Net als mijn buren. Ik zag later dat ik voor de dakkapel een verlaging van mijn plafond naar beneden heb gekregen. Toen zat alles er al in. Het ophangen van lamellen net als bij de buren gaat nu niet. Daar is nu geen ruimte voor als je de ramen open wil doen. Ik zal iets anders moeten verzinnen. Groet Jan Breedveld

Vriendelijke mensen / ook de monteurs

10 jaar garantie is geruststellend

Torreman

Redelijk wordt in offerte teveel belooft, wat niet gedaan kan worden.

Waterslagen buiten niks meegedaan wel in offerte. Vensterbanken beneden i.o.m. mij laten zitten wel in offerte. Stokken Roosters wringen afstandhouder 10 mm te kort. Cilinders deuren 2 sterren... Waterslagen buiten niks meegedaan wel in offerte. Vensterbanken beneden i.o.m. mij laten zitten wel in offerte. Stokken Roosters wringen afstandhouder 10 mm te kort. Cilinders deuren 2 sterren minpunt voor zulke stevige deuren.

Aardig personeel.

Overige opmerkingen

Vragen wat voor sloten de kopers willen hebben.

L. van Dalen

Geweldig bedrijf met oog voor de client

ik zou het niet weten

communicatie en meedenken

Overige opmerkingen

alleen maar lof voor dit bedrijf

Boer

Goede ervaringen

Alles goed, beter als goed hoeft niet

Hofmans

Netjes geholpen. Goede uitleg door de verkoper En vakkundig geplaatst

Neen

zeer goede service

Robby de Ruiter

Helaas bleek bij plaatsing kozijn de in metingen niet correct uitgevoerd te zijn. Hierdoor moesten de monteurs opnieuw inmeten en vertrekken. Kan gebeuren.
Wat mij tegenviel is dat ik zelf na...
Wat mij tegenviel is dat ik zelf na een paar dagen moest bellen om te vragen hoe het opgelost zou worden en wanneer. Heb een aantal keren hierover moeten bellen en onvoldoende terugkoppeling gehad en ben niet teruggebeld zoals beloofd was. Montage was uiteindelijk perfect, maar service kan beter.

Bij problemen de klant niet in het ongewis laten en afspraken over terugbellen nakomen

Montage en kwaliteit kozijnen

Zie opmerkingen