Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

N.J.

Ver van tevoren ingepland, maar toch nog 3 keer gewisseld. Kan het ook begrijpen met het tekort aan personeel en als iemand zich ziekmeld, maar ik zat er al een lange tijd op te wachten.

Goed personeel, levert goed werk en de afwerking/uitleg daarna is ook heel netjes.

x

Martijn brand

Mooie producten

Communicatie moet echt beter. Ik heb vrij vaak zelf het initiatief moeten nemen om achter afspraken aan te gaan.

Mooie producten en mooie showroom.

Hoger prijssegment.

A

Ruim assortiment, goede kwaliteit pui, vakkundig en vriendelijk peroneel

Tussentijdse communicatie na de geplaatste order. Een aantal keer zijn wij zelf achter dingen aangegaan waarna het alsnog is opgepakt. Tevens hadden wij graag een servicemail ontvangen in aanloop... Tussentijdse communicatie na de geplaatste order. Een aantal keer zijn wij zelf achter dingen aangegaan waarna het alsnog is opgepakt. Tevens hadden wij graag een servicemail ontvangen in aanloop naar de plaatsingsdatum.

Het inmeten van onze pui is met zorg en aandacht gedaan. Er werd goed meegedacht de plaatsing zo efficiënt mogelijk te laten plaatsvinden. Eveneens kregen wij tips voor het beschermen van onze... Het inmeten van onze pui is met zorg en aandacht gedaan. Er werd goed meegedacht de plaatsing zo efficiënt mogelijk te laten plaatsvinden. Eveneens kregen wij tips voor het beschermen van onze woning.

Overige opmerkingen

Sebastiaan en Simon hebben onze pui geplaatst. Zij waren vriendelijk, rustig, vakkundig, zorgvuldig en behulpzaam. Alles is netjes afgevoerd, onze pui prachtig geplaatst. Alles ging in overleg en... Sebastiaan en Simon hebben onze pui geplaatst. Zij waren vriendelijk, rustig, vakkundig, zorgvuldig en behulpzaam. Alles is netjes afgevoerd, onze pui prachtig geplaatst. Alles ging in overleg en Sebastiaan en Simon dachten mee met hetgeen wij aangaven.
Zij gingen met grote zorg om met ons huis. We genieten erg van onze nieuwe pui & zijn dankbaar dat wij Sebastiaan en Simon die dag mochten treffen.

Familie Roumans

Alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf, goede uitleg en Service, inmeten ging perfect, levering en plaatsen alles volgens afspaak.TOP

goede communicatie en service

Carin Van Gurp

De verkoop deskundig en vriendelijk wel snel handelen dan kunnen we snel leveren…..

Na de verkoop ligt de nadruk op betaling, wanneer de oplevering van de deuren is wordt vrijwel niet gecommuniceerd totdat ik zelf een mail ter herinnering stuur vervolgens ligt de factuur weer... Na de verkoop ligt de nadruk op betaling, wanneer de oplevering van de deuren is wordt vrijwel niet gecommuniceerd totdat ik zelf een mail ter herinnering stuur vervolgens ligt de factuur weer gelijk in de mailbox
Dit mag wel iets vriendelijker zeker bij de planning mag er meer communicatie zijn. Ik begrijp dat er betaald moet worden dit doe ik ook altijd direct maar als dat de enige communicatie is voelt t niet klantvriendelijk

De monteurs en inmeter waren subliem zeer deskundig vriendelijk en beleefd

Goed bedrijf

Jeroen

Van begin tot eind een heldere communicatie met afspraken die netjes worden nagekomen.

Het blijkt dat door (verkeerd) gebruik er een aantal onderdelen zijn die opnieuw afgesteld moeten worden in de loop van de tijd. Ondanks dat medewerkers dit voor je oplossen, had het fijn geweest,... Het blijkt dat door (verkeerd) gebruik er een aantal onderdelen zijn die opnieuw afgesteld moeten worden in de loop van de tijd. Ondanks dat medewerkers dit voor je oplossen, had het fijn geweest, wanneer hier vooraf iets over was gezegd. Zo zit mijn deurklink aan de voorzijde wat los. Omdat je dit zelf niet goed kan vastzetten, ben je gebonden aan de service en garantie van het bedrijf. Heb niet het vermoeden dat zij dit niet na gaan komen, al bleek dat verkeerd gebruik (waar ik zelf niet bewust van was) de oorzaak hiervan was. Wanneer het niet door verkeerd gebruik was gekomen, zou dit volgens monteurs later alsnog kunnen plaatsvinden.

De vriendelijkheid van monteurs, adviseurs en kantoormedewerkers. Van begin tot eind is het bedrijf zijn afspraken nagekomen, hebben zij echt netjes gewerkt en hebben wij ons nergens druk over... De vriendelijkheid van monteurs, adviseurs en kantoormedewerkers. Van begin tot eind is het bedrijf zijn afspraken nagekomen, hebben zij echt netjes gewerkt en hebben wij ons nergens druk over hoeven maken.

n.v.t.

Tevreden klant

Plaatsing schuifpui

Zeer vriendelijke en beleefde al monteurs

Overige opmerkingen

Al met al een positieve ervaring

E. van Oeffelen/ S. Slonina

Iets meer informatie en uitleg bij de producten

Op tijd en snelle service

Nvt

I van der Lem

Ons doucheraampje is vakkundig geplaatst. Het is vanaf de offerte tot de montage op een prettige manier verlopen.

Zie ervaring

Zie ervaring

Familie Simonse

Alle kozijnen en gevelbekleding aan de voorzijde van onze woning laten vervangen door Jordens. Ze hebben heel goed werk geleverd. Prettig in de communicatie en afspraken, maar ook flexibel toen we... Alle kozijnen en gevelbekleding aan de voorzijde van onze woning laten vervangen door Jordens. Ze hebben heel goed werk geleverd. Prettig in de communicatie en afspraken, maar ook flexibel toen we bij nader inzien de volgorde van de werkzaamheden toch iets anders wilden hebben. Eigen monteurs die echt vakmensen zijn en gaan voor kwaliteit.

Besteed iets meer aandacht aan de offerte en het inmeetrapport zodat goed op papier staat wat is afgesproken, inclusief details. Dan weet de klant waar hij aan toe is, zonder dat hij bepaalde dingen... Besteed iets meer aandacht aan de offerte en het inmeetrapport zodat goed op papier staat wat is afgesproken, inclusief details. Dan weet de klant waar hij aan toe is, zonder dat hij bepaalde dingen 'op basis van vertrouwen' moet doen.

Goede bereikbaarheid en snelle reactietijden. Ik hoefde bijna nooit 2x te bellen.
Eigen vakmensen, die gaan voor kwaliteit. Je merkt echt een klantgerichte aanpak.

Nee