Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

M.Klop

Er is keurig netjes gewerkt door Ferdinand en Raymond. Zeer harde werkers. Alles netjes opgeruimd en zelfs gestofzuigd. Zeer tevreden

Nette hardwerkende monteurs

W. Bom

Goede en snelle service

Bij onvoorziene omstandigheden worden deze keurig opgelost

Overige opmerkingen

Goede ervaring met uw bedrijf

Lodi

Goed, maar slecht afwerking

Betere oog bij details. Sommige delen zijn al beschadig geleverd, vensterbank is met lelijke details afgewerkt en zonder afspraak van hoe het eruit zou zien. Gewoon lelijk.
Bovendien: drie keer...
Bovendien: drie keer afmetingen voor de hoor fout, dus duurde heel lang voordat we de goeie horren hadden.

Goeie kozijnen en monteurs probeerden hun best te doen om ook te bekijken of sprake van lekkage was. Dat vonden we heel fijn.

Overige opmerkingen

Goed, maar kan veel beter in de details.

C.S van Koppen

Erg tevreden

Niet

Mooi product ,eigen personeel, zeer vriendelijk en werken netjes

Waren zeer tevreden met de monteurs Mike en Levy
Zeer vriendelijk ..denken mee…en keurig netjes gewerkt! Dik tevreden

Noordzij

Goede ervaringen

We wachten nog op een reparatie aan het kozijn. Inmiddels al meerdere keren benaderd over openstaande factuur terwijl wij duidelijk hebben aangegeven dit te betalen als alles afgehandeld is. Zou... We wachten nog op een reparatie aan het kozijn. Inmiddels al meerdere keren benaderd over openstaande factuur terwijl wij duidelijk hebben aangegeven dit te betalen als alles afgehandeld is. Zou fijn zijn als dit beter gecommuniceerd word en genoteerd. Nu komt het over alsof we niet willen betalen maar dat is zeker niet het geval.

Luisteren naar wensen klant, werken snel en netjes

Overige opmerkingen

Nette showroom, we wilden een snelle plaatsing van schuifpui en hier werd werk van gemaakt zodat het ook kon.

A

Topmonteurs!

Er zat wat verschil tussen wat vooraf (niet) besproken is en het eindresultaat. Gelukkig wel netjes opgelost, maar liever zit er geen verschil in. Verder zou het heel fijn zijn als jullie gewoon per... Er zat wat verschil tussen wat vooraf (niet) besproken is en het eindresultaat. Gelukkig wel netjes opgelost, maar liever zit er geen verschil in. Verder zou het heel fijn zijn als jullie gewoon per factuurdeel een betaalverzoek sturen of iets dergelijks maar niet dat ik zelf moet overmaken.

Fantastische monteurs!! Fijne mannen die vakwerk afleveren en overduidelijk voor tevreden klanten gaan. Kom je niet vaak meer tegen. Bedankt, Ferdinand en Raymond, jullie zijn toppers!

Versteeg

Snel en goed en netjes, hoge kwaliteit

als iets goed is, dan zijn er geen verbeterpunten

op tijd, netjes, keurig verzorgd, betrouwbaar, betaalbaar, snel, hoge kwaliteit, vakkundig

Overige opmerkingen

Ongelooflijk hoe snel en vakkundig die jongens te werk gaan. Niet alleen degene die de offerte uitbracht, maar ook degene die kwam inmeten, weet waar hij het over heeft. En dan nog Daniel en Bart... Ongelooflijk hoe snel en vakkundig die jongens te werk gaan. Niet alleen degene die de offerte uitbracht, maar ook degene die kwam inmeten, weet waar hij het over heeft. En dan nog Daniel en Bart (en nog iemand wiens naam ik niet meer weet). Zij gaan supersnel en netjes te werk. Ze weten waar ze mee bezig zijn. Super vakmensen !

Jordens Kunststoffen BV

Nieuwe schuifpui en dakraam

Doen wat er is afgesproken

Wim Breeman

Beste klantervaring sinds lange tijd! Wat een geweldige service, goede materialen en zorgvuldige afwerking. Vanaf de offerte tot en met de afwerking en oplevering, zeer tevreden. Met name het... Beste klantervaring sinds lange tijd! Wat een geweldige service, goede materialen en zorgvuldige afwerking. Vanaf de offerte tot en met de afwerking en oplevering, zeer tevreden. Met name het plaatsen en afwerken van de kozijnen en schuifpuien was boven verwachting. Monteurs Jaden en Cley waren een geweldig team, werken zeer netjes en snel en geen moeite teveel! Complimenten, zuinig op zijn! Wij zijn meer dan tevreden.

Helemaal niets! Houden zo!

Supermooie afwerking, Klantvriendelijk en bijzonder tevreden over de monteurs. Netjes, en geen moeite teveel!

Geen, supertevreden!

Fam van den bos

Een super bedrijf ze werken heel netjes en ruimen ook hun troep op ik zou ze zeker aanbevelen bik vrienden en bekende

Niks

Wordt netjes en vakkundig gewerkt

Niks