Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Leo Groenenberg

Goed contact

Het monteren van de juiste sloten heeft lang geduurd terwijl ik heel vaak aangegeven had dat het niet volgens afspraak was.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Kundig

C.J. Wegener

Ik wil graag mijn ervaring delen voor Jordens kunststoffen, een bedrijf dat mij buitengewoon heeft geholpen bij mijn verbouwing aan mijn wooning. De werkzaamheden bestonden uit kunststofkozijnen,... Ik wil graag mijn ervaring delen voor Jordens kunststoffen, een bedrijf dat mij buitengewoon heeft geholpen bij mijn verbouwing aan mijn wooning. De werkzaamheden bestonden uit kunststofkozijnen, pui en de voordeur. Mijn interactie met hen was niet alleen uiterst positief, maar ook opmerkelijk professioneel. Wat me onmiddellijk opviel, was hun netheid en nauwkeurigheid in hun werk. Elk aspect van de dienstverlening was zorgvuldig uitgevoerd, wat resulteerde in een eindresultaat van topkwaliteit. Het was duidelijk dat ze zich inzetten om aan de hoogste normen te voldoen, wat zeer bewonderenswaardig is. Naast hun vakmanschap waren de mensen bij Jordens kunststoffen ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ze waren altijd bereid om vragen te beantwoorden en denken goed mee over eventuele oplossingen en aanpassingen. Al met al kan ik met volle vertrouwen zeggen dat Jordens kunststoffen een uitstekende keuze is als je op zoek bent naar professionals die netjes en zorgvuldig werken, en die bovendien een vriendelijke benadering hebben richting hun klanten. Ik ben dankbaar voor de service die ze hebben geleverd en beveel hen ten zeerste aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbaar en vakkundig bedrijf.

n.v.t.

netheid en nauwkeurigheid

n.v.t.

D. Peters

Hele goede en nette service

Monteurs werken zeer snel maar netjes. Daniel en Bart waren bij de montage van de nieuwe dakkapel echt aanpakkers en werkten lekker door.
Ook de snelheid voor het opmaken van de offerte door...
Ook de snelheid voor het opmaken van de offerte door Nico was top geregeld.

M.A. v/d Biggelaar

In het algemeen wel goed

geen, in het algemeen goed genoeg

goede communicatie, vriendelijk

Peter

Plaatsen van 2 kunststof kozijnen in dakkapellen.

Er kan wat sneller worden gereageerd op mail ed.

Deze liggen bij de monteurs

Vakkundige monteurs

J.Vlietstra

Heel goed. Goede en prettige contacten

Weinig aan te verbeteren

Nette en vlotte afwerking ondanks de hoge temperaturen tijdens de werkzaamheden

Overige opmerkingen

Ook contact naderhand prettig.

J. Hofsteede

Opmeter heeft verkeerd ingeschat kozijn door het pand uiteindelijk moest een kraan komen. 3de keer scheepsrecht.

Aangezien opdrachtgever geen bewoner is. Direct contact met de sleutelbewaarder geadviseerd. Meerder keren ben ik gebeld om dit uit te leggen.

Uiteindelijk kozijn vervangen conform afspraak

Nicole

Super goed bedrijf! Prettig samen werken. Er waren wat kleine "probleempjes" maar ontzettend netjes en goed opgelost. Een super fijn, hardwerkende mensen en eerlijk bedrijf!

Checken van bestelling van de maten

Goed bereikbaar, prettige samengang, eerlijk en kwaliteit. Zeer goed in oplossingen bieden.

Overige opmerkingen

Indien nodig zou ik het zeker aanbevelen. Betrouwbaar bedrijf!

Oosterhuis

Geweldige showroom en fantastisch geholpen!

We kijken uit naar de plaatsing, dus daar moet ik de beoordeling nog verschuldigd blijven

Heel fijn geholpen door Marijn op 4 november vlak voor sluitingstijd nog alle tijd genomen

Overige opmerkingen

Makkelijk te bereiken, vlak aan de snelweg

Marrie Wielaard

Zeer tevreden.