Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
8.1/10
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Groeneweg

Monteurs goed afspreken minderl

L

F

T

Voorwerk (offerte, uitzoeken kleur,deur e.d. en inmeten) erg tevreden.
Plaatsen en nazorg iets minder

Snellere reactie op email en/ of telefonisch contact met betrekking tot nog uit te voeren werkzaamheden

Vriendelijk en deskundig personeel. Goede begeleiding bij uitzoeken. Tot een oplossing gekomen bij gebleken fout.

Overige opmerkingen

Jammer dat de monteurs zo kort bij de klanten zijn op locatie. (Werken tot 16.00 uur tijd geld van zaak af en weer daar zijn) Dit houdt in dat ze op tijd gaan opruimen en terug naar de zaak gaan

Onze ervaring met Jordens is goed te noemen. Zeker vanaf het moment dat wij in de showroom kwamen , tot het moment dat de deuren zijn geplaatst. Er waren wat ongelukjes, maar die zijn gelijk... Onze ervaring met Jordens is goed te noemen. Zeker vanaf het moment dat wij in de showroom kwamen , tot het moment dat de deuren zijn geplaatst. Er waren wat ongelukjes, maar die zijn gelijk opgelost. Er waren nog 2 dingen die gedaan moesten worden de hor die niet goed was en op nieuw besteld moest worden, wat goed gegaan is en er moest nog gevoegd worden. Dat kon niet vanwege het slechte weer. Afgelopen 11 februari 2020 kwamen er 2 Heren. De lange man was een barse lomperik. de andere man was stil en deed goed zijn werk( voegen) . De lange was naar deze man ook bars. gewoon te zielig voor woorden. Dit is ook aan Nico doorgegeven. Deze man staat in schril contrast met de monteurs die het geheel hebben geplaatst. Die kan je als een parel voor het bedrijf noemen.

Ik hoop dat ik u hiermee van dienst ben geweest

Cursus omgangsvormen voor de lange man

Alle lof voor de leiding.

Overige opmerkingen

Positief. Wij zijn goed geholpen in de showroom, er werd uitgebreid de tijd genomen om ons te adviseren. Bij levering en montage, hebben de monteurs goed en vakkundig werk geleverd. De afwerking is... Positief. Wij zijn goed geholpen in de showroom, er werd uitgebreid de tijd genomen om ons te adviseren. Bij levering en montage, hebben de monteurs goed en vakkundig werk geleverd. De afwerking is ontzettend goed gedaan.

Bij het opmeten had al gezien kunnen worden dat de schuifpui niet achterom kon, en dat een kraan lastig was. Bij aankomst van de monteurs stonden zij voor een verassing en met hulp van collega's is... Bij het opmeten had al gezien kunnen worden dat de schuifpui niet achterom kon, en dat een kraan lastig was. Bij aankomst van de monteurs stonden zij voor een verassing en met hulp van collega's is uiteindelijk de schuifpui uit elkaar gehaald , door het huis gebracht en vervolgens weer in elkaar gezet. Dit had wel netjes geweest als de persoon van het opmeten dit had doorgegeven van tevoren zodat de monteurs dit van tevoren weten.

De afwerking is ontzettend mooi gedaan door de monteurs.

Rodney Valk

Prettig bedrijf en vakmensen.qua communicatie en afspraken is er ruimte voor verbetering.

Kom afspraken na, probeer het in 1x goed te doen ipv meerde keren terugkomen.

Service en oplossingsbereidheid

Overige opmerkingen

Besteed aandacht aan je klanten en neem niet teveel werk tegelijkertijd aan zodat de monteurs hun werk kunnen afmaken en niet her en der hoeven bijspringen.

H. Th. Damme

Prima service, afspraken goed en correct nagekomen. Werk ziet er goed uit.

Goed werk

Broekhof

Verkoop ging vlot, het plaatsen en volledig voltooien nam veel tijd in beslag. Waardoor er steeds weer iemand thuis moest zijn om monteurs te ontvangen.

Graag meer afstemmen van uit te voeren werkzaamheden, als er gemetseld moet worden, stuur dan ook iemand die dit kan.
Bij verkoop melden dat een grote en hoge pui zwaarder zal zijn in gebruik....
Bij verkoop melden dat een grote en hoge pui zwaarder zal zijn in gebruik.
Vervelend voor klant als monteurs roepen dat het lastig is en dat het voorzichtig moet omdat anders alles in elkaar stort.
Het zou zo fijn zijn als een pui schoon wordt opgeleverd.

Nette monteurs.
Uiteindelijk resultaat, netjes

Alex en Kim

Wij zijn hier klant geworden om kunststof kozijnen te laten plaatsen aan de voorkant van ons huis.

Bij ons huis moest wat hout vernieuwd worden. We vonden het jammer dat we hier geen tips van Jordens in kregen. Zijn zelf op zoek moeten gaan naar een aannemer. Wellicht kan Jordens in de toekomst... Bij ons huis moest wat hout vernieuwd worden. We vonden het jammer dat we hier geen tips van Jordens in kregen. Zijn zelf op zoek moeten gaan naar een aannemer. Wellicht kan Jordens in de toekomst zijn contactenlijst qua timmermannen uitbreiden om hiermee de klant nog meer van dienst te zijn.

Helderheid en duidelijkheid bij de offerte. We hebben de eerste communicatie met de verkoper en de afspraken met het hoofdkantoor over de nalevering als duidelijk ervaren.

Overige opmerkingen

Bedrijf heeft lange ervaring en weet duidelijk wat ze doen. De monteurs waren allemaal zeer kundig en vriendelijk. Complimenten!

Elianne

Zeer goed, vriendelijke vakmensen

Wij hadden de vraag gesteld of wij nog zaken moesten voorbereiden voordat jullie aan de slag gingen maar daar hadden wij geen reactie meer op ontvangen.

Vriendelijke vakmensen die weten hoe ze moeten werken

Overige opmerkingen

Mooie dakkapel en schuifpui!

Onlangs een dakkapel laten plaatsen, erg tevreden!

Beter wind afpurren

Duidelijke uitleg van adviseur, monteurs waren op tijd, binnen aangegeven tijd klaar, er ontbraken nog wat dingen maar werden een aantal dagen later goed opgelost.

X