Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Astrid

Jordens heeft inmiddels mijn gehele voorzijde pand voorzien van kunststof kozijnen en een deur
Onlangs klemde mijn voordeur.... Het was zonnig geworden dan zet de boel wat uit...
Ff een...
Ff een belletje en de volgende dag werd het geregeld.
Ik heb alleen maar goede ervaringen!
Toffe werknemers inclusief, de dame en heer welke de telefoon weleens opnemen ;)

Goede communicatie. No nonsens.

Bonbons was lekker

K.F. Lo

1) Via e-mail geen reacties. 2) Na het plaatsen merkten we pas dat ons dakgoot gebogen werd. Tijdens de werkzaamheid stond uw daarop. We hebben een foto gemaakt van dit gebogen dakgoot. Als u dit... 1) Via e-mail geen reacties. 2) Na het plaatsen merkten we pas dat ons dakgoot gebogen werd. Tijdens de werkzaamheid stond uw daarop. We hebben een foto gemaakt van dit gebogen dakgoot. Als u dit wilt zien dan sturen we dit naar u op.

Uw monteurs zijn professioneel en aardig .

N.v.t

K de Deugd

In eerste instantie leek alles goed en fijn, helaas wat problemen gehad in het begin (de bok met kozijnen was ongevallen?), Afspraken verplaatst, al bij al heeft het zetten van de kozijnen best lang... In eerste instantie leek alles goed en fijn, helaas wat problemen gehad in het begin (de bok met kozijnen was ongevallen?), Afspraken verplaatst, al bij al heeft het zetten van de kozijnen best lang geduurd (na 2 maanden eindelijk volledig afgewerkt).

De plaatselijke problemen tijdens het plaatsen zijn keurig en netjes verholpen

Probeer de jongens te instrueren goed naar de vloeren te laten kijken als ze klaar zijn met hun werkzaamheden. Her en der best wat hardnekkige troep op de vloer.

Collegiaal goed sterk, houdt dat vast

Nvt

Familie. Claassen

Alles prima in orde, maar het duurde erg lang voordat de drager en de horreur werden geplaatst.

Prima materiaal en goede monteurs

Overige opmerkingen

We zijn heel tevreden met het resultaat

Michel van der Graaf

Schuifpui ziet er goed uit, alleen de afwerking op sommige punten viel ons zwaar tegen, op vervolg afspraken verkeerde materialen en geen juiste gereedschappen bij zich hebben en zaken half afmaken... Schuifpui ziet er goed uit, alleen de afwerking op sommige punten viel ons zwaar tegen, op vervolg afspraken verkeerde materialen en geen juiste gereedschappen bij zich hebben en zaken half afmaken doordat men niet goed oplet op de genoemde zaken die bij afspraak afgehandeld moeten worden. ( monteurs hebben allen een PDA! )
Al met al 3x terug moeten wat eigenlijk in 1 keergedaas kon worden
Koste mijn vrouw en ik onnodige vakantiedagen

goed dat er nieuwe mensen worden aangenomen maar bij ons wekte het op een gegeven moment irritaties op doordat ze niet wisten wat te doen.
Misschien een afvink lijst aan monteurs meegegeven...
Misschien een afvink lijst aan monteurs meegegeven zodat niets meer over het hoofd wordt gezien?!

Op de eerste dag liepen er twee monteurs die an aanpakken wisten en over de nodige kennis van zaken beschikte.

al met al heb ik er toch ondanks de stress een goed gevoel bij dit bedrijf...

al met al heb ik er toch ondanks de stress een goed gevoel bij dit bedrijf maar zal ik bij de volgende x duidelijke afspraken maken over hoe en wat ik wil( goede bekwamen en serieuze monteurs )

Overige opmerkingen

Dit verhaal is bekend bij Ivo en opgelost.

Jordens Kunststoffen BV

Zeer vriendelijk en kennis van zaken super

GEEN

De werknemers waren zeer vakkundig en vriendelijk

Jordens

Wij hebben bij Jordens onze deur, kozijnen en dakkapellen laten plaatsen. Over het plaatsen zij wij positief en tevreden alleen vooraf veel communicatie problemen. Zoals het verkeerd inmeten... Wij hebben bij Jordens onze deur, kozijnen en dakkapellen laten plaatsen. Over het plaatsen zij wij positief en tevreden alleen vooraf veel communicatie problemen. Zoals het verkeerd inmeten waardoor dag van afspraak hierdoor niet kon worden nagekomen... veel moeten bellen met de administratie maar de jongens van de buitendienst waren super!

Bij verkeerd leveren of fout mag dit best toegegeven worden en een excuses zou op zijn plaats zijn

De vakmannen van de buitendienst en de kwaliteit van het materiaal

Nette showroom

den oudsten

Prima.

oppassen dat de kit niet onder je schoenen komt.

ze waren op tijd.

ze namen alles mee.

van Vliet

Zeer ervaren en betrouwbaar bedrijf

denken mee en dragen oplossingen aan waar je zelf nog niet aan gedacht had.

Hw baas

Heel professioneel

Werken netjes en snel

Overige opmerkingen

Hele goede reactie’s van omgeving