Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Familie Nelisse

Uitstekende kwaliteit en service.

Een vriendelijk bedrijf dat goede kwaliteit en service levert.

Overige opmerkingen

Wij zijn erg blij met onze nieuwe voordeur met zijraam!

familie Nguyen

Wij hebben een dakkapel, 3 dakramen, groot kozijn in de garage en schuifpui laten plaatsen. Andre en Simon hebben de schuifpui en kozijn zeer mooi en vakkundig geplaatst en afgewerkt. Ook de... Wij hebben een dakkapel, 3 dakramen, groot kozijn in de garage en schuifpui laten plaatsen. Andre en Simon hebben de schuifpui en kozijn zeer mooi en vakkundig geplaatst en afgewerkt. Ook de dakkapel en dakramen zijn zeer kundig geplaatst. Afspraken worden netjes nagekomen. Wij zijn zeer tevreden!

op dit moment niet

vakkundig en professsioneel.

nvt

Esther

Prachtige nieuwe kozijnen en dubbel glas vakkundig geplaatst door super vriendelijke installateurs.

Van offerte tot plaatsing prima begeleiding en bereikbaarheid.

Samantha bokhoven

Heel goed

Overige opmerkingen

Jullie hebben heel goed werk verricht hier, we zijn uiterst tevreden met het eind resultaat!

Van Strien

Alles naar tevredenheid. Netjes gewerkt en op tijd.

Alles prima

Ron

Prima oplevering van de werkzaamheden

Ga zo door

Klantvriendelijk

Corine Siepman

Goed. Nieuwe voordeur.

1. Ik had graag meer mogelijkheden en voorbeelden gezien voor de binnenkant van de deur.
2. Ik wilde een gelijk sluitend cilinderslot. Ik vond het onduidelijk waar, wanneer en bij wie ik daarvoor mijn sleutel in kon leveren.

Het telefoontje om te checken of ik na afloop tevreden was en of er nog punten waren die ik kwijt wilde.

Overige opmerkingen

Ik ben over het algemeen een tevreden klant.

Ed en sylvia baars

Bij ons zijn er nieuwe kozijnen, deuren en keralit geplaatst, wij zijn meer dan tevreden met het eind resultaat. Vanaf het 1ste moment dat wij in de showroom kwamen, zijn wij perfect geïnformeerd en... Bij ons zijn er nieuwe kozijnen, deuren en keralit geplaatst, wij zijn meer dan tevreden met het eind resultaat. Vanaf het 1ste moment dat wij in de showroom kwamen, zijn wij perfect geïnformeerd en werd er echt rustig de tijd genomen. Al snel hadden wij het gevoel dat dit een goed bedrijf is met fijne werknemers.
Vandaag is hier alles afgerond en is het werkelijk prachtig geworden. Wat een geweldige jongens die dit in no time hebben geplaatst, niets was voor hun teveel. Zo vrolijk, gezellig en bekwaam. Daar mag het bedrijf heel trots op zijn.
Wij komen zeker terug, de nieuwe offerte is al een feit.
Nogmaals bedankt Jay, Clay en broer van joery ( ik weet niet meer hoe je heet, sorry )
Groetjes Ed en Sylvia Baars

Danny Nederveen

Uitvoering perfect!!planning kansloos.

Betere afspraken maken!

Mannen die deur kwamen plaatsen.Kan niet beter.werken super schoon!waren niet van plan eerder weg te gaan voor alles af was!super beleefd !

Overige opmerkingen

De planning was zo kansloos.daar kan nog wel wat aan verbeterd worden.

A.Tuns

Zeer slecht

Zo zouden ze kunnen beginnen met bevestigingsemails na alle gemaakten afspraken en inmetingen te versturen.Ook over de draaiende en bewegende delen zou dit moeten gebeuren. Er is bij ons zo bizar... Zo zouden ze kunnen beginnen met bevestigingsemails na alle gemaakten afspraken en inmetingen te versturen.Ook over de draaiende en bewegende delen zou dit moeten gebeuren. Er is bij ons zo bizar veel mis gegaan dat we zelfs de rechtbijstand erbij hebben moeten halen.

jou vertellen dat je het niet helemmaal goed heb begrepen en dat het allemaal wel goed komt.

Overige opmerkingen

zit nog ver in het garantie termijn en ben al 2 maanden bezig om mijn slot in de schuur te laten maken. Dus de fietsen van de kinderen al twee maanden buiten omdat je er gewoon niet in of uit komt.... zit nog ver in het garantie termijn en ben al 2 maanden bezig om mijn slot in de schuur te laten maken. Dus de fietsen van de kinderen al twee maanden buiten omdat je er gewoon niet in of uit komt. De monteur dacht wel dat het slot snel vernieuwd kon worden omdat het een standaard slot is. Maar helaas zit ons slot elke keer niet bij de levering. Ik begrijp dat het allemaal wat lastiger is geworden maar ik heb nu zo veel met dit bedrijf meegemaakt dat ik maandag maar wat anders ga regelen. Mensen die ons er wat over willen vragen staan we graag te woord. We hebben ook genoeg foto's om te laten zien wat er mis kan gaan als er zo maar wat geknutseld wordt. We hebben echt maar een paar keer vakmensen gehad.