Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

ed baars

Top bedrijf

Communicatie mag wat beter betreft datum montage

Zeer ervaren mensen

Overige opmerkingen

Bedankt voor de goede zorg

Jaimi Vugts

Goed.

Ik ben door de eerste monteur op het verkeerde been gezet dat ik zelf nog met cement moest gaan voegen. Als ik dat niet deed zou ik lekkage krijgen na verloop van tijd. Ik meldde hem nog dat ik... Ik ben door de eerste monteur op het verkeerde been gezet dat ik zelf nog met cement moest gaan voegen. Als ik dat niet deed zou ik lekkage krijgen na verloop van tijd. Ik meldde hem nog dat ik dacht dat hun alles zouden regelen. Hij vertelde mij toen dat de buitenkant niet voor hun was. Dat zat mij niet lekker, dus had ik het bedrijf gebeld en deze heeft gelukkig is er vrij snel een monteur gestuurd. Die zei dat het niet nodig was. Mijn tip is dus om de eerste monteur te vermelden dat hij geen missinformatie moet verspreiden.

Ik vind dat de nazorg erg goed is en dat is erg fijn. Alle problemen die er waren zijn verholpen.

Overige opmerkingen

Probeer niet te veel in te plannen op een dag. Ik merkte dat het voor de eerste monteur erg zware dagen waren.

Robin Kusters

Afgelopen week is er door Marcel en Theo een schuifpui geplaatst waar wij zeer tevreden over zijn. Niet alleen waren zij vriendelijk en netjes maar ook zeer behulpzaam!
De ervaring van de...
De ervaring van de heren kon je terugzien in de manier (-en snelheid) waarop de schuifpui geplaatst werd. Het is prachtig geworden, wij zijn er erg blij mee.
Bij volgende klussen (die waarschijnlijk volgen zullen), vragen wij specifiek om Theo en Marcel. Wij raden Jordens absoluut aan.

Communicatie en bereikbaarheid vanuit kantoor- dit kan beter.

Eigen monteurs, welke vriendelijk, netjes en behulpzaam zijn.

Kimberly

Vriendelijke,bekwame verkoper en monteurs.

Geen.

Duidelijke communicatie, vriendelijke en kundige monteurs

Overige opmerkingen

Een puntje in afwerking was niet helemaal naar wens en werd direct verholpen.

Theo As Parklaan 8 te Spijkenisse

Prima bedrijf, met een goed team. Sebastiaan, Daniel en Jarda hebben prima werk geleverd bij ons.

Ik zou klanten een dag voor de start van de werkzaamheden nog even een reminder per SMS sturen. Dat is tegenwoordig gangbaar en van toegevoegde waarde.

Op tijd komen, meedenken en overleggen met de klant en prettige omgangsvormen. Serieus met ook humor.

Zie vorige vraag

Schouten

Het is erg jammer dat wat er verkocht is niet geleverd is. Aangezien mensen een afweging maken met een offerte voor welke partij zij gaan kiezen

Als je wat verkoop, lever het ook en kom niet met smoesjes

Overige opmerkingen

Ondanks dat ik aan heb gegeven dat er een andere kleur op zit, bel nog even hoe het nu is en of alles nog tevreden is

A.T.G. van Dijk

Deskundige medewerkers zowel op kantoor als in de praktijk

beter kan niet

vrolijk en hard werkend

vertrouwenswekkend bedrijf

Jansen

De dakkapel is geplaatst volgens opdracht

De dakpannen werden zonder overleg in een puinzak gegooid. Één vensterbank vertoonde gebreken, deze zou later vervangen worden. Deze monteur zou tussen een een bepaalde tijd komen. Hij kwam niet... De dakpannen werden zonder overleg in een puinzak gegooid. Één vensterbank vertoonde gebreken, deze zou later vervangen worden. Deze monteur zou tussen een een bepaalde tijd komen. Hij kwam niet opdagen maar belde wel dat hij geweest was.
Een raam sluit niet goed.. dat zou nog beter gaan in de loop van de tijd. Dat valt te bezien.

Kundige voorlichting. Mooie dakkapel

Geen.

fam. de Vet

Opruimen / schoonhouden schoonmaken kan beter.

Afwerking, meedenken

Familie Nelisse

Uitstekende kwaliteit en service.

Een vriendelijk bedrijf dat goede kwaliteit en service levert.

Overige opmerkingen

Wij zijn erg blij met onze nieuwe voordeur met zijraam!