Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

A.Tuns

Zeer slecht

Zo zouden ze kunnen beginnen met bevestigingsemails na alle gemaakten afspraken en inmetingen te versturen.Ook over de draaiende en bewegende delen zou dit moeten gebeuren. Er is bij ons zo bizar veel mis gegaan dat we zelfs de rechtbijstand erbij hebben moeten halen.

jou vertellen dat je het niet helemmaal goed heb begrepen en dat het allemaal wel goed komt.

Overige opmerkingen

zit nog ver in het garantie termijn en ben al 2 maanden bezig om mijn slot in de schuur te laten maken. Dus de fietsen van de kinderen al twee maanden buiten omdat je er gewoon niet in of uit komt. De monteur dacht wel dat het slot snel vernieuwd kon worden omdat het een standaard slot is. Maar helaas zit ons slot elke keer niet bij de levering. Ik begrijp dat het allemaal wat lastiger is geworden maar ik heb nu zo veel met dit bedrijf meegemaakt dat ik maandag maar wat anders ga regelen. Mensen die ons er wat over willen vragen staan we graag te woord. We hebben ook genoeg foto's om te laten zien wat er mis kan gaan als er zo maar wat geknutseld wordt. We hebben echt maar een paar keer vakmensen gehad.

Score voor Jordens Kunststoffen BV: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: