Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Marco Rijken

Vriendelijke monteurs goede service

Deskundigheid

Vries

Net bedrijf met uitstekende producten

Afspraken inplannen kan veel beter en ook service afspraken nakomen op de afgesproken tijd

Zeer vriendelijk en net personeel en de klus altijd keurig op tijd af

Afdeling planning kan beter

Frans Slotboom

Heel goed.

Communicatie

Netheid

Familie Verhoog

Slordige communicatie rondom planning. Uitstekende oplevering.

Communicatie omtrent planning verbeteren.

Hulde voor de monteurs.

Fred

Aanbod

Pronk

Zeer positief en betrouwbaar.

Betrouwbaar, kundig, hartelijk, snel, klantvriendelijk.

Overige opmerkingen

Ik weet zeker dat ik kan rekenen op het bedrijf wanneer er een mankement ontstaat.

Ana

Christa Barto

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het offertebezoek, het inmeten en het plaatsen. Niets op aan te merken. Blij verrast met het probleemoplossend vermogen van Ferdinand en Raymond. Chapeau!

Geen verbetertips. Perfect gedaan!

De service van al de medewerkers die wij gesproken hebben.

Overige opmerkingen

Mijn vader was 30 jaar geleden al klant en op zijn advies hebben we enkele jaren gelden een paar kozijnen laten vervangen door Jordens. Nu kozijnen en deuren laten doen en weer zeer tevreden.

Frank Bezemer

Driekwart van het kunstof is bij Jordens vandaan. Normaliter tevreden. Echter nu begint de bovenste laag los te laten. Dit is al eerder gebeurd. Toen is het opgelost door een extern bedrijf. En... Driekwart van het kunstof is bij Jordens vandaan. Normaliter tevreden. Echter nu begint de bovenste laag los te laten. Dit is al eerder gebeurd. Toen is het opgelost door een extern bedrijf. En later een nieuw kozijn erin geplaatst. Weliswaar met enige bijbetaling maar ok. Wat ons steekt is dat Jordens beweert dat we de kozijnen met een agressief sopje hebben schoon gemaakt. Wij hebben gewoon met de ramen wassen allesreiniger gebruikt, Maar dat gaat bij de firma Jordens er niet in. Wij hebben altijd gezegd dat het door de zon komt. Het betreft dus ook de voorzijde van het huis, daar zijn de kozijnen gerepareerd of vervangen. Aan de achterkant van het huis komt de zon alleen tot een een uur of 10 in de ochtend. Daar is dus ook totaal geen probleem. Kortom: we kunnen deze keer zelf voor de kosten opdraaien en Jordens heeft ons doorverwezen naar een extern bedrijf, die zijn komen kijken. Je kan misschien al raden wat die zeggen: Komt door de hitte van de zon. Toplaagfolie is van mindere kwaliteit, waardoor het loslaat en de regen dan vrij spel heeft. Conclusie : €1225 herstelkosten voor een badkamerraam en slaapkamer kozijn. Jordens compenseert niets...we blijven niet bezig zeiden ze...

Reactie Jordens Kunststoffen BV:

Geachte heer Bezemer,
Wat jammer zeg, dat u dit nu over ons schrijft. Is ook slechts een deel van het hele verhaal. Wij hebben uw klacht heel serieus genomen.
Wij hebben u in het verleden...
Geachte heer Bezemer,
Wij hebben u in het verleden ook al geholpen met een nieuw kozijn en herstel aan een ander kozijn (welke ook toen al uit de garantie waren). Wij hebben u ook gedeeld dat onze mening is dat de aantasting aan het kozijn van een invloed van buitenaf is, wat dit precies is hebben wij voorbeelden van genoemd, maar de exacte reden is uiteraard voor ons niet te achterhalen na al die jaren.
Gezien het geheel al een tijd uit de garantie is en ook het bedrijf welke namens ons eerder bij u herstelwerkzaamheden heeft uitgevoerd, zijn ook van mening is dat het invloeden zijn van buitenaf. Zodoende de uitspraak dat wij natuurlijk niet bezig kunnen blijven, wij hebben ons al van onze beste kant laten zien en blijven hier ook bij.
Wij snappen uw teleurstelling en ook pech, maar we moeten eerlijk blijven tot waar het terecht is een stapje extra te doen om u te kunnen helpen. Wij staan achter onze kwaliteit, zowel in product als service, jammer dat u dit tegen spreekt.
Mvg, Team Jordens

P de Haan