Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Linda Luning-van Kerkhof

Kunstof schuifpui

De adviseur die kwam controleren was qua communicatie niet heel sterk en wat negatief. Daar zijn we wel netjes over gebeld , maar was niet leuk want wij dachten dat het niet kon doorgaan hierdoor

Marijn de verkoper heeft ons fantastisch geholpen met adviezen en de kleur. Nadat de schuifpui geplaatst was belde hij ook of we er blij mee waren, zo ontzettend attent! Ik zou Jordens iedereen... Marijn de verkoper heeft ons fantastisch geholpen met adviezen en de kleur. Nadat de schuifpui geplaatst was belde hij ook of we er blij mee waren, zo ontzettend attent! Ik zou Jordens iedereen aanraden!

van Gerven

Rommel zelf gaarne opstofzuigen

kwaliteit

prima bedrijf

Bechoe- Verkaik

Super fijn bedrijf open en duidelijke communicatie.

Komen hun gemaakte afspraken na. En mocht het onverhoopt toch anders lopen zorgen ze voor een snelle en passende oplossing.

Overige opmerkingen

Nette en vriendelijke monteurs, komen netjes optijd en werken netjes.

J.Bunk

Prima ervaring
Tijdens onze bestelling geen showroom deze werd verbouwt.

GEEN

Goed kontakt

Vincent van der Wilk

Super georganiseerd en op tijd

Mogelijk wat afbeeldingen delen bij offerte van hoe de dakkapel wordt afgewerkt (voor het vervolg van de verbouwing).

Snel, op tijd en goed in communicatie

Overige opmerkingen

Bedankt voor de mooie dakkapel!

Kamp

Installatie van nieuwe dakkapel en veluxramen

Werkvoorbereiding en planning zitten niet op 1 lijn. Er was 2 dagen werk aangegeven, maar dit was niet bekend bij de planning. Resultaat 2x thuis blijven en vertraging van andere werkzaamheden.... Werkvoorbereiding en planning zitten niet op 1 lijn. Er was 2 dagen werk aangegeven, maar dit was niet bekend bij de planning. Resultaat 2x thuis blijven en vertraging van andere werkzaamheden. Vervolgens bleken er 2x delen te ontbreken voor de montage

Alle werkzaamheden uitgevoerd met demontage afvoer oude situatie en installatie van nieuwe kapel en dakramen

Overige opmerkingen

Telefonisch afstemmen van de werkzaamheden tijdens het inplannen van werkzaamheden - managen van verwachtingen

Michel Schaap

Plaatsen dakkapel

Priscilla

Prima ervaring, alleen door ziekte van personeel een achterstand opgelopen de eerste dag en de laatste dag langer bezig dan de monteurs gewend waren, dit leverde onderling geklaag op. (Hoeft de... Prima ervaring, alleen door ziekte van personeel een achterstand opgelopen de eerste dag en de laatste dag langer bezig dan de monteurs gewend waren, dit leverde onderling geklaag op. (Hoeft de klant niet mee te krijgen), Maar wel netjes afgerond.

Andrew Bourke

Op zich liepen de meeste werkzaamheden goed, maar bij de hordeuren voor beneden is er onnodig veel mis gegaan. Ondanks deze fouten, zijn we erg tevreden met de andere uitgevoerde werkzaamheden en... Op zich liepen de meeste werkzaamheden goed, maar bij de hordeuren voor beneden is er onnodig veel mis gegaan. Ondanks deze fouten, zijn we erg tevreden met de andere uitgevoerde werkzaamheden en service.

Betere (interne) communicatie. Veel fouten zijn ontstaan door onduidelijke communicatie, zelfs nadat het via mail en telefoon nog eens duidelijk werd gemaakt dat de kleur niet goed was en er in de... Betere (interne) communicatie. Veel fouten zijn ontstaan door onduidelijke communicatie, zelfs nadat het via mail en telefoon nog eens duidelijk werd gemaakt dat de kleur niet goed was en er in de dag gemonteerd moest worden, is het eindresultaat niet geworden waarvoor opdracht was gegeven.

Vakkundig montage van de schuifpui en afwerking dakkapel. Telefonisch contact om werkzaamheden in te plannen en opvolging van openstaande werkzaamheden.

Overige opmerkingen

De fouten die gemaakt zijn, buiten beschouwing nemend, is de rest in principe perfect gegaan. Ook was er een snelle service bij een ontstane lekkage.

H. Reijmers

Zeer goed, beetje duur maar wel goed

De prijs een beetje naar beneden bijstellen

De service en afspraken.

Aan de prijs