Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

P.J. Stegmeijer

Snelle reactie op aanvraag voor vervangen kozijn, offerte kwam ook snel echter datum van uitvoering duurde net even te lang. Moesten zelf bellen of Jordens kwam en toen kwamen ze binnen 2 weken. Snelle reactie op aanvraag voor vervangen kozijn, offerte kwam ook snel echter datum van uitvoering duurde net even te lang. Moesten zelf bellen of Jordens kwam en toen kwamen ze binnen 2 weken.
Kozijn is netjes vervangen, monteurs waren erg vriendelijk en ondanks de regen hebben we er in de slaapkamer niets van gemerkt dat het smerig of nat is geworden.

communicatie over datum van uitvoering

service

Bart

Na ruim 20 jaar weer een opdracht geplaatst bij Jordens. En weer een positieve ervaring.

Service
Vakkundige en beleefde medewerkers.
Alles volgens afspraak

Overige opmerkingen

is zeker aan te bevelen.

van der Werff

Ik ben heel tevreden met de schuifpui die ze hebben geplaatst. Het ziet er mooi uit, alles is strak afgewerkt en na afloop geen rotzooi achtergelaten. Monteurs waren deskundig, zorgvuldig en... Ik ben heel tevreden met de schuifpui die ze hebben geplaatst. Het ziet er mooi uit, alles is strak afgewerkt en na afloop geen rotzooi achtergelaten. Monteurs waren deskundig, zorgvuldig en aardig.
Over de showroom kan ik niks zeggen: die werd verbouwd toen we er waren.

De planning was in mijn ervaring wat onzorgvuldig: nagelaten na te bellen omdat de instructies van degene die heeft opgemeten niet geheel duidelijk waren, waardoor uiteindelijke plaatsing 2 weken... De planning was in mijn ervaring wat onzorgvuldig: nagelaten na te bellen omdat de instructies van degene die heeft opgemeten niet geheel duidelijk waren, waardoor uiteindelijke plaatsing 2 weken opgeschort werd. Ook ‘miscummunicatie’ bij plaatsen van een laatste afwerkstrip waardoor ik tevergeefs heb zitten wachten. Beide keren heb ik zelf weer moeten bellen voor een nieuwe afspraak.
Wat ik miste, en waar ik wel om heb gevraagd is een mailtje met de bevestiging van de afspraak. Daar bedoel ik mee een mail waarin datum en tijd staat wanneer jullie langskomen, en niet alleen een link naar een document op de website waarin wordt aangegeven welke voorbereidingen je moet treffen.

kennis van de monteurs en verkoper, en natuurlijk de schuifpui zelf.

nee

Casteleijn

Renovatie dakkapel

Positief dat er direct na afronding van de opdracht werd gebeld om te vragen of alles naar wens was.

John van Graafeiland

Goede ervaring met hef schuif pui

Op dit moment geen

Directe communicatie

Fam. van der Linden

Zeer positief, nemen de tijd voor je, adviseren je en hebben kennis van zaken.

Geen, tips: alert blijven om de service te waarborgen.

Goede communicatie, punctueel.

vd Berg

Duilijker waarom niet alles compleet. Aangeven wachttermijn.

Topkwaliteit materiaal

Linda Luning-van Kerkhof

Kunstof schuifpui

De adviseur die kwam controleren was qua communicatie niet heel sterk en wat negatief. Daar zijn we wel netjes over gebeld , maar was niet leuk want wij dachten dat het niet kon doorgaan hierdoor

Marijn de verkoper heeft ons fantastisch geholpen met adviezen en de kleur. Nadat de schuifpui geplaatst was belde hij ook of we er blij mee waren, zo ontzettend attent! Ik zou Jordens iedereen... Marijn de verkoper heeft ons fantastisch geholpen met adviezen en de kleur. Nadat de schuifpui geplaatst was belde hij ook of we er blij mee waren, zo ontzettend attent! Ik zou Jordens iedereen aanraden!

van Gerven

Rommel zelf gaarne opstofzuigen

kwaliteit

prima bedrijf

Bechoe- Verkaik

Super fijn bedrijf open en duidelijke communicatie.

Komen hun gemaakte afspraken na. En mocht het onverhoopt toch anders lopen zorgen ze voor een snelle en passende oplossing.

Overige opmerkingen

Nette en vriendelijke monteurs, komen netjes optijd en werken netjes.