Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Xxx

Goed vakmanschap

André bos

Wij waren op zoek naar een bedrijf dat gespecialiseerd is in dakkapellen en kwamen bij Jordens uit.

Toen we de showroom in liepen werden we hartelijk ontvangen door de verkoper. Die rustig alles aanhoorde en onze wensen voorop stelde. De verkoper heeft ook keurig geholpen met het regelen van alle documenten die nodig waren voor de nieuwe dakkapel.

Toen de datum van het plaatsen van de dakkapel dichterbij kwam werden we nog een keer gebeld om alles nog eens door te nemen.

De dag van het plaatsen kwamen de monteurs op tijd en hebben keurig hun werk gedaan en alles schoon en netjes achtergelaten.

Ik zal Jordens aan iedereen aanbevelen die aan ons vraagt waar de dakkapel vandaan komt.

Jordens is vanaf het begin erg duidelijk geweest en met de montage is alles ook naar de wens van ons afgeleverd!

Hugo van Velde

Geweldig bedrijf komt de afspraken netjes na.Monteurs werken snel en erg netjes (vakmanschap)

?

Nakomen van de gemaakte afspraken. Vakmensen die de werk snel en netjes doen

?

K. van Steensel

Over het algemeen prima.

Monteurs zouden niet zelf om koffie moeten vragen (is wat onbeleefd) en zouden er iets meer rekening mee kunnen houden om niet met vieze handen de muren aan te raken waar dat niet nodig is. De... Monteurs zouden niet zelf om koffie moeten vragen (is wat onbeleefd) en zouden er iets meer rekening mee kunnen houden om niet met vieze handen de muren aan te raken waar dat niet nodig is. De adviseur heeft deze keer van tevoren niet alle opties met ons doorgenomen: met of zonder binnenafwerking, de kosten hiervan en wat je eventueel zelf moet doen na de werkzaamheden.

Adviseurs en kantoormedewerkers zijn erg beleefd en vriendelijk, oplossingen en nazorg perfect en snel geregeld. Zeer bekwame monteurs, alles ziet er heel mooi en degelijk uit.

Geen.

van den Berg

Heel mooi werk geleverd

Gelieve niet zomaar bij open raam/deur te roken.
Er hing een enorme rook/nicotine lucht op zolder, de overloop en de hal.

Supernetjes afgewerkt en opgeruimd 👍👍

Overige opmerkingen

We zijn heel tevreden over het resultaat

familie van dijk

Prima ervaring...bijzonder prettige samenwerking met de heren monteurs...

de werkzaamheden zijn zodanig keurig uitgevoerd dat we geen verbeterpunten hebben kunnen vinden...

de mogelijkheid om een wens ( ter verbetering/ verfraaiing ) aan te geven ....die dan ook na overleg wordt uitgevoerd ....

Overige opmerkingen

de heren monteurs die bij ons hebben gewerkt , hebben op een prettige / duidelijke manier alles, stevig doorwerkend ,klaargemaakt .

Goede, informele, persoonlijke, dienstverlening

Fam. Rijksen

Heel tevreden!

Brochures!

Heel professioneel en perfect afwerking!

Overige opmerkingen

Jammer van de lange wachttijden

Henry Baar

Professioneel bedrijf

Niets

Op alle fronten een professionele aanpak.

Bianca Dijns

Goede service, denken mee en klantvriendelijk

Klantvriendelijkheid en betrouwbaar