Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Stefan Lubezuk

Duidelijke afspraken mee te maken.

Totaal tevreden.

Mannen willen goed doorgaan en luisteren en betrekken klant.

van Elderen

Prettig

Adviseur verkocht hele breedte, voorman bij inmeten raadde dit af vanwege lekkage kans bij schoorsteen. Zelfde als volledige lengte rolluik, afgeraden vanwege wind en overspanning. Na tekenen... Adviseur verkocht hele breedte, voorman bij inmeten raadde dit af vanwege lekkage kans bij schoorsteen. Zelfde als volledige lengte rolluik, afgeraden vanwege wind en overspanning. Na tekenen offerte toch even kort gedoe over prijs en verandering. Niet erg, maar wel vervelend als er x maanden tussen tekenen offerte en inmeten zit. En je vooral ter plekke bij inmeten over alternatieven moet nadenken en beslissen.

Vakmanschap van monteurs.

Overige opmerkingen

Staat de container te ver, slimme monteurs weten hun bus goed te gebruiken.

Jessica

Super!

Zijn goed bereikbaar en komen afspraken na.

Martijn de Heer

Prima service van a tot z

Alles baar behoren uitgevoerd

Henk Pit

Geweldig!

vakmanschap en souplesse verkoop, monteurs

Stef Jansen

Plaatsing van een 6 meter brede schuifpui

Tot nu toe is alles goed gegaan

Goede communicatie binnen het bedrijf vwb doorgeven van metingen: de schuifpui paste heel nauwkeurig

Overige opmerkingen

Goede samenwerking tussen werknemers. Goed contact met opdrachtgevers.
Dennis, Piet en Levy hebben prima werk geleverd.

Helaas iets moeizamer dan eerdere leveranties / werkzaamheden (maar die waren dan ook uitmuntend)

iets betere werkvoorbereiding door de uitvoering ( in 1x de juiste materialen mee krijgen en meenemen)

nette afwerking, kwalitatief goede materialen

Carola Maat

Door de jaren heen hebben wij al onze kunststof ramen bij Jordens besteld. Iedere keer komen wij weer terug voor de vakkundigheid en de goede prijs - kwaliteit verhouding.

Toen wij er waren oogde de showroom rommelig door een verbouwing. Wij gaan ervan uit dat dit ondertussen klaar is.

Goede mensen, zowel Merijn als de monteurs die de ramen kwamen plaatsen.

Bert en Monique Jansen

We zijn positief over het bedrijf Jordens Kunststoffen. Dit was de tweede keer dat we kozijnen van Jordens hebben gekocht

Planning zorgvuldiger kijken naar namen, adressen en afspraken.
Namen als Jansenkomen vaker voor en daar extra op controleren dat men afspreekt met de juiste familie

Men denkt vakkundig mee voor oplossingen en als zich problemen voordoen, worden die goed opgelost

Overige opmerkingen

Bij ons zijn Ferdinand en Raymond twee dagen werkzaam geweest met de kozijnen. Mannen met een Gouden randje. Ze hebben zich heel netjes gedragen, zorgen weggenomen bij ons in verband met plaatsen... Bij ons zijn Ferdinand en Raymond twee dagen werkzaam geweest met de kozijnen. Mannen met een Gouden randje. Ze hebben zich heel netjes gedragen, zorgen weggenomen bij ons in verband met plaatsen van dakkapel e.d. Wij zijn heel erg positief te spreken hoe zij zijn omgegaan met onze poezen, d.w.z. op alle deuren gelet, dat niets te gelijkertijd open stond. Netjes en schoon gewerkt en alles schoon en netjes achter gelaten.

langendoen

Vanaf de offerte, tot aan de oplevering netjes verlopen

nee

vakkundig personeel, vriendelijk en werken netjes

nee