Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Kruithof

Een top ervaring. Goed aanbevelingen en duidelijk geweest met alles.

Alles is goed gegaan. Het plaatsen werd door zeer vriendelijk personeel gedaan.
Alles is goed gegaan. Het plaatsen werd door zeer vriendelijk personeel gedaan.
Misschien als tip. Wees duidelijk waar je mee begint, in de mail stond van boven naar beneden. Van voor naar achter. Ze begonnen alleen beneden met plaatsen. Was verder geen probleem.

Vriendelijk personeel en meedenkend.

Thea vd Laar

Ik ben zeer tevreden. Onze kunststofkozijnen werden zeer vakkundig en snel geplaatst. Heel vriendelijke vaklui. Kwaliteit ramen/ kozijnen prachtig. Wordt goed geluisterd naar klant.

Nvt

Betrouwbaar bedrijf. Komt afspraken goed na.

Nvt

Rijnbeek

Plaatsing kunststof dakpunten, prima werk geleverd

Offerte op onduidelijk papiertje. Daarna mondelinge afspraken die niet meer te herleiden zijn. Beter duidelijke offerte per mail sturen waarop alle afspraken en duidelijke prijsafspraken staan. Offerte op onduidelijk papiertje. Daarna mondelinge afspraken die niet meer te herleiden zijn. Beter duidelijke offerte per mail sturen waarop alle afspraken en duidelijke prijsafspraken staan.
En geen factuur sturen als er nog helemaal niets is gedaan, dat komt verdacht over.

vriendelijke personeel, vakkundig en netjes

Overige opmerkingen

Afspraak voor montage was al lang geleden. Kort van te voren datum en tijd nog een keer bevestigen geeft duidelijkheid

John Janssens

Positief

Communicatie kan wel beter

Vertrouwd bedrijf

Overige opmerkingen

Al meer dan 25 jaar klant .

Paul

Plaatsen schuifpui, driehoekig raampje en 2 kiepraampjes.

Bij het maken van de offerte beter kijken wat er wel/niet mogelijk is. Pas na goedkeuring kwam er aan het licht dat sommige dingen niet konden. Is wel opgelost gelukkig.

Vriendelijk personeel.
Behulpzaam.
Komen afspraken na.

Meerman

We zijn dik tevreden. Bedankt!

JJ Klein

Vanaf moment van kennis maken, offerte t/m aflevering en plaatsing en ook daarna nog een afwerkingsbezoek.....Prima gedaan!!!

Dit niveau van klantgerichtheid vasthouden

Vriendelijk en attent personeel, zowel op het kantoor als mede de monteurs die de installatie verrichten

Overige opmerkingen

betrouwbaar en degelijk bedrijf met goede service en nazorg!!

T. Houweling

Zeer goed

Nakomen afspraken en vriendelijke mensen

Fam. E. Cabenda

Vanwege de positieve ervaring die wij in 2022 met Jordens hadden voor het vervangen van een schuifpui en diverse ramen hebben wij ook dit jaar voor het vervangen van de ramen van de slaapkamer op de... Vanwege de positieve ervaring die wij in 2022 met Jordens hadden voor het vervangen van een schuifpui en diverse ramen hebben wij ook dit jaar voor het vervangen van de ramen van de slaapkamer op de eerste verdieping, de deur naar het dakterras en het raam van de werkkamer op de begane grond weer voor Jordens gekozen.
De monteurs Bastiaan en Jarda hebben een puik stukje werk geleverd. Zonder lift of steiger hebben zij met pure mankracht de oude ramen en deur alsmede de nieuwe ramen en deur over het hekwerk van het dakterras via een ladder naar beneden c.q. boven gedragen.
Onze grote bewondering hiervoor.
Deze 2 heren werken snel, zijn op elkaar ingespeeld en werken ook netjes.

Misschien zijn die er, maar wij hebben ze niet kunnen ontdekken.

Klant- en servicegericht.

Geen.