Offerte
Bereikbaarheid & communicatie
Afwerking
Monteurs; netheid & omgangsvormen
Montage; servicebereidheid & vakkundigheid van onze monteurs
Advies; deskundigheid, omgangsvormen & nakomen afspraken adviseur
Factuur
Nazorg
Parkeergelegenheid
Showroom; algemene indruk van onze showroom

Peter

Correct, professioneel, en informatief

Andre en Simon zijn zeer vakkundig en beleefd

Patrick den Hartog

Een plezierig bedrijf om mee samen te werken, het personeel is vriendelijk en professioneel. De klussen worden deskundig bekeken en ook aspecten waar ik zelf niet aan gedacht had werden belicht.

E-mail communicatie zou iets beter kunnen, er ging af en toe wat tijd over heen voor er antwoord kwam. Ik snap dat dit zeker met een telefoontje snel op te lossen is maar met mijn onregelmatige... E-mail communicatie zou iets beter kunnen, er ging af en toe wat tijd over heen voor er antwoord kwam. Ik snap dat dit zeker met een telefoontje snel op te lossen is maar met mijn onregelmatige rooster heb ik niet altijd even makkelijk de kans om te bellen.

Professionele adviseurs en monteurs met een oog voor de taak

Overige opmerkingen

Er waren wat communicatie problemen die ook zeker voor een groot deel aan mijzelf lagen, wat het inplannen af en toe vervelend maakte, maar we zijn er uit gekomen en de klus is geklaard, wederom... Er waren wat communicatie problemen die ook zeker voor een groot deel aan mijzelf lagen, wat het inplannen af en toe vervelend maakte, maar we zijn er uit gekomen en de klus is geklaard, wederom dank jullie allen.

Annemarie de Jong

Fijn bedrijf die afspraken nakomt. Fijne verkoopmedewerker langs geweest die ons goede informatie gegeven heeft.Tevreden over het resultaat en fijn dat de monteurs ter plaatsen meedenken en advies... Fijn bedrijf die afspraken nakomt. Fijne verkoopmedewerker langs geweest die ons goede informatie gegeven heeft.Tevreden over het resultaat en fijn dat de monteurs ter plaatsen meedenken en advies geven. Het is het wachten waard ( ongeveer 8 maanden )

Tot nu toe nog niks, nog geen gekke dingen tegengekomen.

Goede adviesen en komen afspraken na. Hele nette en vriendelijke medewerkers zowel telefonisch als hier aan huis

Overige opmerkingen

Fijn om te zien dat de monteurs van jordens zelf zijn en dus geen freelancers. Echt een pluspunt. Nette werkbussen en bedrijfskleding.

William van ree

Goed ontvangen,goede uitleg van alles. 2 monteurs die er waren waren ook top. Ze gebruiken eigen mensen. Heel belangrijk!

Toen ik kwam was er nog geen showroom. Waren ze aan het verbouwen.

Eigen mensen

Goed bedrijf

Loes de Bie

Zowel het advies, opmeten als montage als zeer prettig ervaren.

Marry

Zal altijd de klant proberen te vreden te stellen 8

Foto's maken bij meting, goed kijken wat er besteld moet worden

Proberen altijd met oplossingen te komen geen

B. Opmeer

Wij hebben uitstekende ervaring met Jordens, Ons huis is geheel voorzien van kunststof kozijnen en puien van Jordens. Sebastiaan en Jarda hebben uitstekend werk verricht.

Ik heb alleen het idee dat of het inmeten of de aflevering door de leverancier niet in overeenstemming is met het geleverde. Er zat naar mijn idee te veel ruimte tussen de pui en de muur. Dat dit... Ik heb alleen het idee dat of het inmeten of de aflevering door de leverancier niet in overeenstemming is met het geleverde. Er zat naar mijn idee te veel ruimte tussen de pui en de muur. Dat dit met noodgrepen is opgelost door de genoemde monteurs doet niets af van mijn gevoel.

Goede kwaliteit materialen.

Yvon Weijgertse

Goede spullen, vriendelijk en kundig personeel

Goede service ook als alles klaar is

Kraaijenbos

Duidelijke uitleg bij opname van het werk door de vertegenwoordiger. Vakbekwaam. Goede nazorg nadat er verschillende zaken niet in orde waren

Nee

G

G

Stefan

Top service geleverd en netjes afgewerkt

zet in de offerte dat de klant voor water, elektra etc moet zorgen. Normaal is dit er altijd wel maar zet het erin zodat de klant dit ook weet.

Ten eerste een dikke pluim voor de monteurs Ferdinand, Raymond en Jarda. Het oude raam in badkamer zonder een tegel te beschadigen verwijderd. Een nieuwe voordeur die niet meer dichtvalt. Verder de... Ten eerste een dikke pluim voor de monteurs Ferdinand, Raymond en Jarda. Het oude raam in badkamer zonder een tegel te beschadigen verwijderd. Een nieuwe voordeur die niet meer dichtvalt. Verder de oude screens overgezet op nieuwe kozijn en zelfs schoongemaakt door de monteurs terwijl dit niet hoefde. Verder zeer nette afwerking en meedenken qua afwerking en het extra stukje service. In totaal 3 dagen bezig geweest maar aan het einde van een werkdag is het waterdicht waar ze die dag aan begonnen zijn. Laatste dag was afwerking en gedaan in goed overleg.

Overige opmerkingen

top werk afgeleverd en het is nu winddicht. Oude kunststof was echt aan vervanging toe